Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Heb geen spectaculaire plannen voor augustus :) en het lijkt me zeker leuk om jullie in rl te ontmoeten met de kleine schorpioentjes (zijn het volgens mij allemaal... toch?)

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

EEn meeting?!
    Leuk leuk leuk!!!

En idd dan in augustus zodat AMS ook mee kan.

Moeilijk he namen..
    Als Lisa een meisje was geweest had ze ook zo geheten waarschijnlijk :D
    Maar voor je 2e...
    Ik ga je even PB-en ;)

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Het gaat nu wel heel hard... Leuk een meeting, maar ik moet wel even kijken hoe ik dat in ga passen, heb een heleboel nog niet geheel vaststaande afspraken staan in de korte tijd dat ik er ben. Wil dus nog geen toezeggingen doen en dan later moeten afzeggen...

en de naam in NL erg populair, en hier heel apart, nog niemand ontmoet die hem al eens gehoord had....

4. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    In augustus heb ik ook nog niet veel staan....maakt mij dus ook niet veel uit wanneer. Zou idd erg leuk zijn als je erbij bent AMS! Maar tis begrijpelijk als t niet lukt...

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik snap het ook hoor AMS als het niet gaat lukken!
    Maar het zou wel leuk zijn ;)

Waar zitten jullie te denken om af te spreken?

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Wow dames, er is niet alleen een meeting geopperd maar zelfs echte plannen. Hoe moeilijk het is om, om een meeting te vragen, nog moeilijker is het om als enige :(.. ehmm.. hoe moet ik het zeggen zonder iedereen over me heen te krijgen... Ik ben echt niet v meetings en vreemde mensen enzo. Ik ben zoals Belize al zei erg anoniem hier en het liefste houd ik dat ook zo. Het lijkt me erg leuk jullie te ontmoeten en schaam me al helemaal aangezien AMS zelfs vanuit Spanje haar best doet maar ehm... het is echt niets voor mij. Vindt dit juist zo prettig, lekker kleppen en verder geen verplichtingen en gedoe.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ook goed toch Boordevol, denk dat niemand sowieso niemand zich verplicht moet voelen, toch!!!
    (Al ben ik stiekem wel heel benieuwd naar je ventje en jou natuurlijk ;))

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Dat is toch prima!
    Wel denk ik dat als we het doorzetten dat we het even via privé berichten moeten gaan doen... maakt het wel iets anoniemer. (en boord, je kan gewoon wel in de berichtenstroom mee... mocht je je nog bedenken als het eenmaal zover is kan je altijd nog aanschuiven en anders ben je gewoon als club 3'er op de hoogte).

9. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Helemaal eens met Mejosje. Verder in PB-en. En Boordevol, maakt toch helemaal niks uit dat je het liever niet wilt. We blijven hier gewoon lekker kletsen en jij kan gewoon anoniem blijven zoals je het graag wilt.

@Mejosje: Kon je weer niet slapen?

Waarom moeten kinderen trouwens altijd poepen op het punt dat je weg wilt gaan. Net wilde ik Jessey naar het KDV brengen om te kunnen werken. Ik was al iets laat en ik wil de deur uitstappen en meneer heeft gepoept. :x Dus nog veel later weg.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Idd helemaal met Mejosje eens, wil idd de plek, data etc. ivm privacy graag via pb...
    En boordevol, snap heel goed dat je graag anoniem wil blijven, ik heb door hyves het idee dat ik de meeste echt al ken en ze inmiddels ook zo ongeveer alles van me weten.. Maar als ik in jou situatie zou zitten weet ik ook niet of ik het wel zou willen (al zou ik het idd ook erg leuk vinden als je er wel bij bent, maar alle respect voor jou om ook eerlijk te zeggen dat je het niet ziet zitten).. We delen nl ook erg persoonlijke dingen hier die ik idd niet snel met vriendinnen zou delen, wat dat betreft ook wel enige twijfel gehad hoor..

Pasja, heel herkenbaar dat poepen, en idd net als je al laat bent... Hoe kiezen ze het uit he?

Mbt namen, dames heel erg bedankt voor jullie hulp! Hopelijk komen we er snel uit..

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    himm ik wil wel dat iedereen komt naar de meeting.het is geweldig vr de kids vooral. ik ben wel teleurgesteld nu.ik zal later beter reageren.

enorme storm hier. zelfs de schommel bank is omgevallen.we blijven thuis vandaag dus.

tim laat zijn pop niet alleen bij (lucht) eten smakkend geluidjes maken maar nu ook daarna hard huilen..en dingen gillend vertellen.ik dacht eerst dat er iets met hem was. maar het was de pop die aan t huilen was. ik lachte me echt kapot van zijn speel. wat n grappige poppentheater hier!

12. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik snap wel dat je teleurgesteld bent Belize, maar je moet je wel realiseren dat het (voor sommigen) wel een behoorlijke stap is, helemaal voor iemand die anoniem wil blijven. Ik denk dat we ons ook moeten realiseren dat er na de meeting misschien toch minder open dingen gezegd worden.. Nu bijv. vraag ik hulp bij het vinden van een naam, dat doe ik niet aan vrienden en familie. Dus denk ik dat ik dat na een meeting in RL ook niet meer zou doen. Ook worden er hier op het forum soms genante dingen gevraagd, ik heb soms nu al moeite om daar op te reageren (doe ik dus ook bijna nooit), maar als ik na een meeting met een genant iets zou zitten zou ik er hier op het forum denk ik geen vraag meer over stellen...

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Moet ook wel zeggen dat ik het eng vind hoor :D
    Maar ik vertrouw er ook wel een beetje op dat we hier allemaal in hetzelfde schuitje zitten. We moeten ons ei kwijt en dat kan hier. In dit topic ben ik misschien in het algemeen wel iets opener dan zelfs op de rest van zp & we praten ondertussen ook al 1,5 jaar via dit medium. Vandaar dat ik het ook een leuk idee vind om jullie te ontmoeten. Met andere zp'ers zou ik toch wel echt terughoudend zijn... ben over het algemeen niet zo van het internetdaten ;)

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier zou ik behalve met jullie en de meiden van het clubje mama in het buitenland zeker niet met mensen afspreken van zp hoor! Als iemand me dit zou vertellen (en ik zelf niet in deze situatie zat) zou ik diegene ws voor gek verklaren om mensen van een forum te gaan ontmoeten;)..

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geprobeerd een mail via pb naar iedereen te sturen... mag je het dus maar aan 5 personen max sturen.

Ben nu te moe. Lange dag achter de rug (wel een leuke), dus ik probeer het morgen nog wel een keer ofzo.

Prettige avond!

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Vervelend Mejosje. Ben je goed bezig heb je een beperking voor het aantal ontvangers.

Ben nu ook wel moe. Net 24 cupcakes versiersd. Dat doe ik met een vriendinnetje voor mensen die dat willen. Dit koor voor een vrijgezellenfeest.

17. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wie van julie hebben eigenlijk Facebook? Want ik zit echt (bijna) nooit meer op hyves.

18. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim heeft koorts.39,1 in de ochtend. we gaan de heledag babytv kijken zo te zien.

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Idd lastig mejosje, dat je maar naar 5 tegelijk pb mag sturen.. Hopelijk ben je inmiddels uitgerust..

Pasja, leuk cupcakes versieren! En ja heb fb, geloof dat je via de vriendenzoek optie ook je contacten van hyves kan zoeken..

Belize, beterschap voor Tim. Kiezen of iets anders?

20. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vermoed ook kiezen.omdat hij deze week meerdere keren tandjes poep had, luier uitslag.eergister en gister ook zo huilend wakker in de nacht. maar die achterste kiezen zie je ni zo makkelijk zonder gebeten te worden merkte ik. dus zetpil gegeven. hij hoest ni, geen snotneus, geen oortrekken ik zal kijken hoe t gaat.

Deel Deze Pagina