Hier ook een kleine met verhoging... voor de rest wel redelijk actief. Iets hangeriger dan normaal. Ga me even met haar bezig houden, net wer wakker.
we zijn wel ff naar HAP gegaan omdat hij ook enorm huilde.met 40,2 koorts, zetpil hielp niks. hij heeft wel iets omdat amandelen groot zijn. nog ni duidelijk wat. hij is erg ziek nu arme jongen. af n toe n slokje water verder niks gaat binnen. tandjes kan t ni zijn de arts omdat hij veel te ziek was voor tandjes alleen.
Denk ook dat het kiezen zijn tot nu toe... maar goed. Hier is het nog niet over. Zetpil werd ze wel rustiger van. 39,2 was het hoogst gemeten. HAP nog niet gebeld omdat ze zo af en toe wel speelt & ze wilde zelfs naar buiten om even te spelen. Eten ging er ook redelijk in en ze heeft veel gedronken. Eigenlijk op de temp na niet zoveel om zorgen over te maken. Mocht het morgen trouwens nog niet over zijn dan ga ik wel bellen. Ze is nog nooit langer dan een dag koortsig geweest en het begon hier gisteravond, dus voor haar doen al vrij lang.
gelukkig maar mejosje. 39,2 is best hoog. vanochtend ging het wel.maar hij kon zijn middagslaapje niet slapen dus met vermoeidheid werd t enorm huilen. pfff. hele avond op schoot naar muziek geluisterd dan in bed met mama. hij drinkt niet goed. maar wel soep gegeten. hij slaapt nog ni helaas. huilen...ik ga weer naar hem toe.
Jeetje, Tim zo erg ziek joh, sterkte! Mejosje, jij ook beterschap voor je meisje, hopelijk is de koorts morgen weer weg.
Beterschap voor alle zieken! Ik heb de PB ontvangen, nog niet gereageerd. De laatste hoektanden zijn nu een feit, nu nog 4 kiezen maar geen idee wanneer die zullen doorkomen. Hij eet wel veel minder de laatste weken. En hij is al een dunnetje.... Later meer, erg moe dus wil slapen.
Boord: je mag het gewoon ter kennisname aannemen. Je hoeft niet te reageren alles mag Mocht je op een gegeven moment veranderen van gedachte dan weet je precies van de hoed en de rand, is dit niet het geval, dan ben je gewoon op de hoogte.
pff gister ging de koorts met stuipen omlaag pas om 3 uur of zo. pas om 6 uur wilde hij in eigen bed slapen. maar goed, het is echt de kiezen!ik zag achtekies onder al n witblaar heeft. kan nog weken duren tim kennende. zo dat is t ergste van de tanden totnutoe.
Beterschap voor de zieken! Hier gelukkig weer wat beter (al begon bij nu weer aan de oren te trekken), maar denk wel dat er een kies aan het doorkomen is.. Tja idd lastig te controleren zonder gebeten te worden.. Boordevol, hier ook de laatste weken minder eten (vooral het ontbijt), hoor het op de creche van veel moeders, dus misschien is het wel iets wat een beetje bij de leeftijd hoort.. Ik dacht misschien door de warmte, maar dan zou ik juist denken dat hij 's middags geen zin heeft in warm eten en vooral juist 's ochtends zou eten..
Meiden, ben ik even snel. Wilde wel via pb reageren, maar dat duurt me te lang Morgen gaan we op vakantie en heb vandaag alles ingepakt. Na ja, ben nog niet klaar. Dus hier beetje vakantie stress. The internetdate: ik kan alleen het weekend van 13-14 augustus niet. Plaats die AMS heeft genoemd dacht ik zelf ook aan.
Fijne vakantie Wendy! Geniet er van. Maar dat zal vast goedkomen met je 3 mannen. Ik dacht ook aan die plaats inderdaad.
Fijne vakantie wendy! Bijna 8u 's morgens en ik ben als enige wakker in dit huis... bizar he! En ik altijd maar denken met kinderen ben je altijd vroeg uit de veren. Gister was hier nog een klein beetje koorts, 38 rond. In de loop van de dag was het helemaal verdwenen. In tegenstelling tot Belize heb ik hier nog geen kies gezien. Ze laat het ook niet echt toe, de onderkant heb ik wel kunnen zien... daar zat ie iig dan niet als het wel een kies zou zijn.
tim hing heel erg aan mama gister had geen koorts.viel moeilijk in slaap en veel wakker in de nacht.dat is normaal vr hem, omdat hij 1 nacht bij mij lag wilde hij t weer. hij liet t ook niet zien maar omdat hij bij huilen enorm de mond open gaat kan ik het zien. nou hap arts zou verbaasd zijn = ze vond het veel te ziek alleen vr tandjes. hij heeft ook nauwelijk 3 hapjes gegeten gister en heel weinig gedronken. vannacht gelukkig n flesje op. wendy=prettige vakantie! hoop je ni n nl vakantie is met dit weer!
Noop... mij hoor je niet klagen met een slaapkop Heb ik nog eens tijd voor mezelf! Beetje egoïst I know!