Hier is het ook afwisselend. Ik maak alleen nooit iets anders klaar... als ze het niet wil eten dan eet ze het niet. Ze krijgt wel een toetje. Dit heb ik vorige week ook gehad met brood, ze wilde haar boterhammen niet eten met hartig beleg. Ja dan krijgt ze dus ook geen zoet... (die wilde ze duidelijk wel) toen ze dat door had gingen de hartige boterhammen er ineens ook weer in.
Hier ook zo, dan maar niet eten.. lieve foto van tim.. hier is er inmiddels een kies door, dus nog 3 te gaan...
ams wat goed, nog drie maar!hier nog niks... het maak niet uit wat ik doe..streng zijn of iets anders geven. hij eet toch niks als ik iets anders geef. n hapje misschien.vaak helemaal niks.
@ Pasja, hoe is het nu met je?? @ LH, jammer maar heel begrijpelijk!! @ Belize, lastig hoor dat hij zo weinig eet. Lot eet dr brood gelukkig heel goed, maar nogsteeds geen hap avond eten, vlees en fruit is ze ook heel kieskeurig mee geworden. Hier komt er ook een kiesje door, vd week op KDV al koorts, nu lekkere zure luiers en een dametje dat duidelijk niet lekker in dr vel zit.
Lekker van je vakantie aan het genieten Pas? Welverdiend zou ik ook zeggen. Tiojd voor de kiesjes is duidelijk aangebroken., Pfff had twee kinderen door huis heen banjeren vandaag van 3 en mijn eigen kleine donder. Nou ben blij dat mijn huis nog staat zeg, wat een drukte... en maar achter elkaar aan rennen, fietsen en doen.
Hier ook de laatste tijd idd kieskeurig met fruit (hiervoor eigenlijk nooit)... Lekker druk mejosje, hier ook nog een kleintje rondrennen, pff wat een drukte...
Het is duidelijk vakantietijd! Erg rustig. Ik lees wel mee maar soms te druk om te reageren. Vele kindjes bij elkaar is zoooo druk. Dan ben je blij met jou ene. Eten ging hier laatste tijd erg slecht, gister en vandaag lijkt hij een inhaalslag te maken. Maar het meeste fruit gaat er wel in, avondeten was echt een ramp. Ams, misschien heb je het al gezegd of wil je het voor je houden maar weet je al wat je krijgt?
Shit zeg. Had een heel stuk geschreven en nu is het weg. Nog maar een keer proberen dan. Mijn lichaam is helemaal van slag. Ik heb nog steeds bloedverlies. Voor de 9e dag op rij. En gisteren had ik weer een positieve test. Eind van de week maar weer even contact met de dokter opnemen of ik een echo kan krijgen om te kijken of alles weg is. Ohja, vanaf nu heb ik het alleen over J. als ik het over mijn zoon heb. Er zijn steeds meer mensen die ik ken actief op ZP en ik wil niet dat ze mijn naam kunnen achterhalen aan de hand van zijn naam. @Belize: Wat naar dat Tim zo slecht eet. Is hij wel vrolijk en alert. Als dat zo is zou ik me niet al te veel druk maken. @LH: Wat fijn dat jullie weer een beetje ritme hebben met z'n vieren. Lijkt me heel moeilijk om dat met twee kinderen aan te passen. @Mejosje: Rare droom inderdaad. Dan ben je er in je onderbewustzijn ook mee bezig. Goed trouwens dat je je tentamen hebt gehaald. En je scriptie hebt ingeleverd. Lekker hoor.
vandaag at hij iets beter. hij heeft gister nacht urenlang gekreund, kon steeds niet slapen terwijl hij dat wel wilde.want hij riep me niet. pfff. om 3:30 zetpil+flesje en sokjes aan(ik dacht dat hij t misschien koud had. zo sliep hij tot 7uur. korte middagslaapje maar we hebben wel n leuke dag gehad samen veel buiten geweest. hij hft n beetje loopneus en af toe hoeste.
Hi meiden, ben er weer na een hele leuke vakantie!! Lees snel even bij (morgen denk) en dan horen jullie me weer..
Welcome back Wendy. Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Krijgen we ook foto's te zien van je mooie jongens op vakantie?
het ging helemaal goed vannacht.dikke pyama aan, romper met lange mouwen en met de mouwen van slaapzak aan. boord; staan er geen sprongen meer na 18 maanden op d kalender? alleen nog die peuterpuberteit?
Wendy welcome back! Hier hebben we weer een groeispurt achter de rug merkte ik ineens vandaag op. Een broekje die ze twee weken geleden nog echt fantastisch stond... had vandaag hoog water en het was ook echt de laatste keer dat ik het aantrek. Had het idee laatst ook al met een jurkje, maar die was in de droger geweest dus gebagatelliseerd. Voor de rest geen nieuws hier.
Kiek wordt dus een grote meid @ wendy, welcome back! Ben ook benieuwd naar de fotos! @ Belize, koukleun dus die Tim van jou, hopelijk gaat het vanacht weer goed! Lot is al weken om 5.30 dr bed uit smorgens, ben ik niet gewend van haar.
Hier druk, druk, druk.. Kom nu alleen snel een teken van leven geven, probeer later vandaag overal op te reageren.. fijne dag allemaal!
@ Belize, jij was toch niet heel toevallig in blijdorp vandaag??? Ik zag een jongetje echt sprekend Tim!! mama leek misschien ook wel aardig op jou maar dat kon ik moeilijk inschatten.
Jeetje wat naar dat je ook lichamelijk nog no'n last hebt, hopelijk voel je je snel beter.. Wendy welkom terug! Waar zijn jullie eigenlijk geweest? Zou wel heel erg toevallig zijn diddl als je belize (of nou ja Tim) hebt gezien, maar ben wel heel benieuwd of ze het echt waren.. Boodevol, op jou even via pb gereageerd ivm herkenbaarheid.