Club-3 II

Discussie in 'De mama's' gestart door AMS, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    sorry mejosje, vergeten op jou te reageren.. Flinke spurt dus, heeft ze er last van (gehad)?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    wat voor weer is het trouwens? Moet ik al winterkleren als lange broeken en schoenen etc kopen en iets van een pijama? Of kunnen een korte broek en sandalen ed ook prima?

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Het zal ook wel niet dat hun het waren (naam vh jongentje klopte niet denk ik) maar hij leek echt sprekend!!

Het zou vanaf volgende week weer beter weer worden, nu vh weekend nog 16-18 graden brrrr.
    Maar beter weer beloofden ze al eerder dus even afwachten ;)

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahaha ik was het niet! jammer he.tim is, vergeet niet, een nickname.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim heeft net 4!!!!boterhamtjes(nooit eerder gebeurd) gegeten in warmthee gedept zonder koorst, en thee ook op gedronken wat nog in de beker bleef en dan melk gedronken en riep hard appeehh!(=slapen)nu al 2uur geleden, aan het slapen. je hebt van die dagen soms...heerlijk.

6. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wat goed van Tim!!! Geniet van dit moment.

7. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.178
    4.325
    113
    Belize, helaas hebben wij nooit van die dagen hhaha. Lekker van genieten! Hier eet hij slecht en hij ziet er zo dunnetjes uit. Niet ziek maar gewoon mager. Maak me er soms zo druk om maar hij s verder echt speels en leuk etc. Maar hij slaapt zo slecht en eten s een ramp.

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Zo, nu gaan we er even voor zitten!

Foto's van de vakantie heb ik (nog) niet. Vrienden hadden een veel betere camera en hebben dus de foto's gemaakt (anders krijg je ook zo veel dubbele). Krijg ik zsm op cd dus dan zal ik wel even wat spammen. Heb net van de jongens nog wat foto's gemaakt...miss zit daar wel wat voor jullie tussen :)

Vak was trouwens erg leuk! Binnen speeltuin en zwembad was er...meer hadden we voor Sem niet nodig. Tis een echt waterratje geworden! Nu nog een week thuis. Morgen met Sem naar de bioscoop (Cars 2) voor het eerst en dan ws maandag nog voor paar daagjes naar m'n ouders op de camping.

9. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Hmmm...de quote van Mejosje staat er beetje raar in ;)

10. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Sem vanavond in bad....

11. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Finn vanavond na het bad.....(ogen zijn trouwens door de flitser wel feller vind ik)

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lieffies Wendy!

@ Belize, ik weet dat Tim een nickname is hoor, maar hij leek er echt op!
    Heerlijk Tim zo goed eten en slapen vandaag!

13. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    was ook zo groot?ik kom bijna nooit kidjes die zo groot zijn als tim. alleen op speeltuin is er n meisje dat behoorlijk groot is,veel groter dan tim, wel ook ouder dan tim.maar dan nog...

heerlijke jongens wendy!op deze fotos lijken ze niet op elkaar als de andere foto's. komt hoe ze geposeerd hebben denk ik.

boord; je kindje is gelukkig nooit ziek. en erg bewegelijk.maar als je echt daarmee zit kun je n dietist zien. ze hebben heel veel tips en ze kunnen kijken hoe hij eet etc.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ben benieuwd wat en waar wendy...

15. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Is een kinderboerderij + speeltuin in Houten. Vriendin woont daar en heb ik gevraagd of ze iets wist. Wat jij voorstelde daar kan je toch ook iets eten (of gewoon rustig zitten :p)? Is miss wel leuker of niet?!

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik zou plaats ook via pb's doen dames.

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik had ooit n houtenfluitje gekocht van hema, toen kon tim niks er mee. ik vond t net terug in de kast, gaf hem aan, en wat denk je, hij kon blazen!leuk hoor geluid dat mijn jongen maakt met n fluit.

18. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    plaats ams is geloof ik ook alleen maar in de middag open...

Idd via pb als het specifieker wordt.

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    mejosje:het is altijd een verrassing wanneer je ziet dat ze hun kleding uitgegroeid zijn he?welke maat jurken koop je voor de winter denk je?

we stonden vrijdag ochtend voor de gesloten deur van n kinderboerderij hier. ze gaan volgens mij altijd vanaf 15uur in de middag open. misschien voor de direnwelzijn?
    tim slaapt tussen 11-14uur in de middag. maar hij kan wel n middag slaapje missen. dan is ie wel vervelend, maar goed, als het gezellige plaats is dan houdt hij het makkelijker vol.

20. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Maatje 92... maar die koop ik al een tijdje hoor. Zijn nu echt nog wel te groot, maar ze groeit er vanzelf in. En ze kan zo misschien volgend voorjaar de jurken die ik nu koop ook nog aan. (Ik koop veel te veel kleding eigenlijk, ze draagt elke dag voor 2 weken lang met gemak iets anders... hmmm doet je toch denken)

& de kinderboerderij hier op de hoek van de straat (een kleintje) is elke dag van 11-15u open.

Gister zijn we weer even lekker door Artis wezen banjeren. Om 9u al binnen en het was toch lekker rustig :) We waren alleen in het aquarium bijvoorbeeld. Dat had ik nog nooit eerder meegemaakt.
    In de loop van de ochtend waren er wel meer mensen natuurlijk en we zijn zelfs tweemaal tegen bekenden aangelopen. Sta je toch niet helemaal bij stil als je naar de dierentuin gaat.

Voor de rest is ze weer eens aan het mopperen met eten. Ze wil nu niet meer haar brood gesneden hebben in stukjes. Ze eet alleen dubbelgevouwen boterhammen uit mama's hand. Ik moet het eigenlijk niet toestaan dat weet ik wel... maar vind het stiekum ook wel gezellig samen een boterham delen :)

Deel Deze Pagina