ok En leuk als je me even pb-t Kvinna Ik heb de vk nog even gebeld. Ze zei ook dat het hoogstwaarschijnlijk, met mijn symptomen, een miskraam is. Nu moet ik afwachten tot het bloeden en de buikpijn stopt en dan krijg ik een echo om te kijken of alles weg is ('schoon' is). Blegh, daar heb ik natuurlijk helemaal geen zin in, om naar zo'n scherm te kijken, maar ok. Ik ga mezelf i.i.g. trakteren op een supervettemalse biefstuk daarna. Dat heb ik dan wel verdiend. Vind het ook moeilijk om het verdriet toch wel redelijk in m'n eentje te moeten doorstaan. Doosjeman vindt het ook moeilijk en vervelend voor me, maar hij zit zo met zichzelf momenteel dat ie me niet echt kan steunen. Het enige pluspuntje is dat ie opeens wel een beetje besefte dat ie nog een 2e wil waarschijnlijk. Maar dan volgend jaar. En dan voel ik me weer oud...enz. enz. Ik ga vanmiddag naar een verjaardag in Den Bosch en leg gewoon een dikke Bosche Bol op m'n bord en dan adem ik even diep in en uit Hoop dat het met de rest allemaal goed gaat!
Ik andersom: als ik me k voel, krijg ik niets naar binnen. Pb is versturd, hoor. O ja, pacific: jij hoeft niet lang meer, zag ik. Succes de komende tijd!
@Doosje nee dat lijkt me idd ook niks om dan alsnog naar zo'n scherm te kijken en te weten dat je niet ziet wat je graag wilt zien..... hoop voor je dat het snel voorbij is, geniet in ieder geval van je bosche bol vandaag!! En straks natuurlijk van je biefstuk (hmmm heerlijk) @Shadow fijn dat je je zelf toch aardig kunt redden en dat de spuitjes uiteindelijk wel meevallen. Wij hebben gisteren een buro gehaald voor Tim zodat hij lekker op zijn kamertje kan knutselen. Hij deed dat altijd hier beneden maar Stijn zit hem zo vaak dwars dan (op dezelfde stoel willen klimmen, schaartje pakken enz... En hij vind het helemaal geweldig dat buro op zijn kamer. Stijn is afgelopen vrijdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest en hij deed het super! Ik mocht even wat langer blijven maar toen ik ging kreeg ik een kus en was het doei doei..haha
Abo Doosje vind het erg k*t voor je. Wel positief dat je man nu wel beseft dat hij wel voor een tweede gaat maar is altijd chteraf bekeken. Geniet van je bosche bol....
Doosje..o nee...wat k*t.. bij mij was het net voor de zwangerschap van Sven ook een beetje zo als jij vertelde. Ik werd gewoon ongesteld met vijf weken... ik vrees ook dat het niet zo goed teken is. Ik ben ook een emo-eter... dus die Bosche bol zal goed gesmaakt hebben! Sterkte meis... als er wat is, schrijf je maar van je af hoor. Wel een fijn teken dat doosjeman toch nu meer beseft dat hij wel een tweede zou willen. Citroen, wat goed van Tim! (is toch altijd fijner dan dat je ze huilend achter moet laten) En gaaf dat Stijn nu boven kan knutselen. Ik ben hier ook helemaal aan de slag voor Senne zijn kamer op te knappen. Ik heb vandaag een kast gescoord op prikbord in dezelfde kleur als zijn kamer. En dan wil ik zo graag een bureaublad er ook bij.. dus beetje bij beetje komt daar ook schot in. (maar hier is het even zoeken naar de mogelijkheden ivm de financien). Shadow, succes met de spuiten! En ik vond het in het begin van de hormonen spuiten voor Senne ook heel eng om het te doen bij mezelf, maar na een paar keer doen, wordt het echt automatisme en is het zo gebeurd. Succes!!
De bossche bol is op! Ik had 'm nu helemaal verdiend, want ik stond met pech langs de kant van de weg ineens.. Ik wilde met 120 iemand inhalen, gaf gas en er gebeurde niets. Ik merkte dat de kracht van m'n auto afnam. Toen ik wat gas terugnam en weer voluit wilde gaan trok m'n auto het gewoon niet. Kon ik nog snel, met moeder, Boaz en neef de vluchtstrook opduiken vlak voor de brug van Zaltbommel (kon nog net stoppen voor het 'einde vluchtstrook'-bord...). Stuk achteruit gereden, nog een keer geprobeerd, maar er zat geen kracht op. ANWB erbij. Takelwagen erbij. Boaz een supermiddag, want die mocht in het midden van die grote vrachtwagen voorin zitten. Uiteindelijk alsnog met 90 naar de verjaardag kunnen rijden en weer terug naar Utrecht. Morgen maar even naar de Ford-garage, want de ANWB had dezelfde ervaring als ik, alleen ze konden niets vinden in hun computer. Heerlijk.
Euh Hartedief...je haalt m'n mannetjes doorelkaar... Tim kan boven knutselen en Stijn was naar de psz hahaha @Doosje jij had echt je dag niet........
Sorry citroen.... al die namen en een warhoofd hahahaha... Doosje, wat een pech zeg. En nog een geluk dat je dan niet alleen in de auto zit. Maar wat een pech.. hopelijk kunnen ze vinden waardoor het kwam.
Ik denk het Hellie Wel lief, ik werd vanochtend nog gebeld door de vroege zwangerschapspoli van het UMC (hier in Utrecht). Ik hoef niet perse een echo. Ik moet volgende maandag een zwangerschapstest doen en als die negatief is kan ik het zo laten. Wanneer er toch iets te zien is nog dan moet ik even bellen (maar dat verwacht ik niet). Vond het erg goed dat ze belden en ook echt de tijd namen. Is er hier verder nog iemand die een dag ZONDER schreeuwend kind doorkomt? Pfoei! Shadow alles goed met je? Snoet, alles goed met je??
Doosje... de ene dag wordt er iets minder gegild dan de andere dag... Het krijsen is echt een frustratie volgens mij van de peuters, omdat ze iets niet mogen of iets duidelijk kunnen maken. (vanochtend hier ook al weer gekrijs, omdat meneer niet op zijn motor meemocht naar de winkel.....) Wat fijn dat ze je nog opgebeld hebben, vind het wel heel erg netjes hoor! Hier kreeg ik toen van de ha de melding: tja.. als je met vijf weken krampen en bloedverlies hebt, is het een miskraam.... nou ja.. even doorspoelen en doorgaan, op die manier zei hij het toen. Deze manier is toch wel heel wat fijner!!! Snoet, idd, hoe gaat het nu met Coen en zijn buien?
mmmm... gevonden! heb nog een heel verhaal in de oude gezet: samengevat: doosje wellicht tip om plasje te laten onderzoeken bij dr ass. van urineweginfectie kan je ook kramp hebben (blaas boven je baarmoeder) en bloed plassen. ik had ook bruin verlies bij coen coen fikse driftbuien stand voor hem 2-0
Snoet, ik had nog een bericht voor je achtergelaten in het oude topic, maar ik zie dat je ons inmiddels gevonden hebt Doosje, fijn dat ze je gebeld hebben. Heeft het inmiddels doorgezet? En hier ook de ene driftbui na de andere. En daarna is hij zo verdrietig dat ik weer medelijden krijg. Maar ik probeer echt mijn poot stijf te houden... lukt alleen niet altijd even goed.;- Citroen, fijn dat Stijn het zo goed deed, laat je ze toch met een fijner gevoel achter.
Snoet, thanx. Ik heb verder geen last van plassen dus denk het niet. Maar ik zal het zeker in de gaten houden. Even kijken wat die test doet volgende week maandag. En Hellie, het heeft idd wel doorgezet. Sinds gisterenochtend is het non-stop bloed, echt een ongesteldheid. Maar goed, het zal ook wel een reden hebben. En als het niet goed was, is het maar goed dat het nu al gebeurt toch? Citroen, hoe gaat het met jouw nieuwe opleiding/stage/uitdaging eigenlijk? Jij mocht toch een keer kijken? Snoet, hoe is het met solliciteren? Hellie, wat moest je betalen voor die Tab? En is het wat?
Doosje, het zal ongetwijfeld een reden hebben, maar dat maakt het niet minder shit natuurlijk.... Ik heb de tab bij hi gehaald icm een 1 jarig telefonie+internetabonnement (ik mocht overstappen, maar hoefde geen nieuwe telefoon)
Glim geeft alle 30+ mama's en kleintjes een dikke knuffel en speciaal 1 voor Doosje, wat naar dat het geen plakbeeb werd