Wat jammer dat die gesloten is, nu weet ik even niet meer waar ik op moet reageren. Ben zo blij dat het weekend is! Heerlijk even tot rust komen. Ik vind het de laatste tijd steeds hectischer worden op mijn werk! Hoe gaat het hier verder?
Ja balen zeg, een hoop berichten verloren gegaan door de crash. Ik ben 2 daagjes niet online geweest, dus weet niet wat ik gemist heb hier. @ Claudia: Hoe is het met jou? @ Firstbaby: Heb jij al weekend? lekker hoor. Ik moet vanavond nog werken, en zondag ook weer. Dus ik heb niet echt weekend...
@Coco, Ja het gaat goed.. Ik was uit elkaar met Patrick,en had toen een ander. Maar je weet pas wat je mist als het er niet meer is. En aangezien die andere mij binnen een week al vreselijk irriteerde,hebben ik en Patrick goed gepraat,en gaan we er weer helemaal voor! Hoe is het met je zwangerschap?Wordt het al erg zwaar?
@ Claudia: Ja, dat jullie uit elkaar waren had ik begrepen. Maar wat fijn dat jullie het weer hebben goedgemaakt! Hier gaat het goed met de zwangerschap. Ik mag in mijn handjes knijpen. Bij de novembermama's heeft bijna iedereen wel ergens last van en ik wandel er gewoon maar doorheen alsof het niks is. Moet nu nog 3,5 weken werken en dan gaat mijn verlof in, het worst aftellen nu dus.
hmmzz alles na 4 sept is verloren gegaan achja we gaan gewoon weer verder. valt niet meer veel bij te lezen... iedereen fijn weeknd...
@ Coco,wat fijn zeg!! Ik hoop dat als we voor een 2e gaan,het bij mij ook zo mag gaan! hihihi..Ben bij Jinthe zo ziek geweest!
hey meiden! jammer van de crash van de site idd. maar goed, we hebben elkaar weer gevonden! @claudia, fijn dat het goed gaat met jou en jullie! wou coco, dat is alweer snel, nog maar 3,5 week werken! en fijn dat je zw-schap goed verloopt! hier niks te melden eigenlijk
Jammer he dat we alles kwijt zijn, want ik wilde nog op iemand reageren maar ik weet het niet meer! Coco: Ja, ik had al weekend. Jammer dat jij niet echt weekens heb. Heerlijk even 3 dagen achter elkaar niet aan werk te hoeven denken. Bijna verlof he? Heerlijk even tijd voor jezelf voordat de kleine komt.. Claudia: Fijn om te horen dat jij en Patrick het weer gaan proberen! Sjoon: Spannend hoor! Laat je ons weten hoe het is gegaan? Morgen gaan mijn man en ik een dagje met ze tweetjes weg. D. gaat naar oma. Hij roept vandaag de hele dag al, morgen ikkuh oma toe! Ik ga slapen, want morgen moet ik er al vroeg uit!
Snapte al niet waarom de site zolang uit de lucht was. Jammer want ik had donderdag even bij gelezen wilde ik er later op reageren kwam ik er niet meer op maar vooruit beginnen gewoon opnieuw, op naar deel 4!! Coco: Knap hoor doorwerken tot 36 weken! Sjoon: Spannend ben benieuwd wat de gyn zegt!! Claudia: Fijn dat het weer goed is gekomen tussen jullie en helemaal super fijn voor Jinthe!! Firstbaby: Geniet lekker van je daagje, is wel een beetje koud maar super mooi weer!!
@sjoon succes morgen... @first lekker genoten ???? hier vandaag wel genoten van het heerlijke weer.... nu zo lekker naar mn bedje want ben moe lig al een paar daagjes veelste laat te slapen...
Goedemorgen ladies, Sjoon, mineke en Bulldog: Ja, we hebben een heerlijk dagje gehad zaterdag. We hadden thuis afgesproken om naar maastricht te gaan. Maar nadat we de kleine hadden afgezet die ochtend bij mijn ouders en we het zonnetje zagen besloten we toch naar de efteling te gaan. Toen we met D. waren geweest met zijn verjaardag zijn we vooral met hem bezig geweest en hadden we geen zin om lang te moeten wachten op bepaalde attracties. Nou afgelopen zaterdag waren we er vroeg, en van 10:15 tot 13:00 had je geen lange wachtrijen. Maar na 13:00 was het ZO DRUK! Op de vliegende hollander hebben we echt ruim 40 minuten in de rij gestaan. Dat was wel jammer, maar aan de andere kant we hebben een leuke dag gehad en we zijn echt overal ingeweest. Bulldog: 1 dag over tijd spannend! Sjoon: Succes met je eerste afspraak bij de gyn! Ben benieuwd.. D. heeft vannacht slecht geslapen. Hij werd huilend en hoestend wakker dat hij moest plassen. En hierna had hij een uur nodig om in slaap te vallen. Pff... ben BROKE!
ik was jullie al kwijt. maar goed... we gaan lekker kleppen in deel 3. @ claudia: fijn dat jullie er weer voor gaan. en fijn dat t uitgepraat is. @ sjoon: succes vanmiddag bij de gyn. Ik hoop dat er iets uitkomt voor jullie. @ firstbaby: fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad in de Efteling. @ hier: donderdag moeten we naar een crematie (is m'n vrije dag) dus Suzanne gaat naar de buren. En zaterdag op zondag slaapt ze bij opa en oma. Want wij hebben een feestje bij m'n broer en dat wordt meestal laat. Aangezien ik geen zin in heb om haar midden in de nacht haar uit bed te halen en daarna nog 1 1/2 uur in de auto naar huis. Nee hoor... we gaan haar bij opa en oma laten slapen. En dat zijn we ook mee bezig geweest om dat te zeggen. Doen we trouwens nog steeds... beetje voorbereiden. Ze heeft van het weekend ook voor t eerst op t potje gepoept. Een mooi drolleke heeft ze er van gemaakt. Ben eigenlijk best wel trots... en zij nog meer. @ coco: omdat je een late ei hebt gehad, wanneer is nu je NOD? en wanneer ben je van plan om te testen? Ik duim voor je.... en hard. nou.. en hier zitten we in week 10. Strontmisselijk te zijn en vreselijk moe. En er zit ook nog een verkoudheid bij... wat heb ik t getroffen.
Hey meiden. ben bij de gyn geweest. heb een inwendige echo gehad, en had al een groot ei er zitten?!??? moet vrijdag terug voor progesteron te prikken en op dag 3 van mijn cyclus om bloed te prikken. vriendlief moet een potje afleveren binnenkort hahaha, en over 4 weken weer een afspraak voor de uitslagen. ben benieuwd.
Zo goed zeg dat ze er gelijk achteraan gaan!! Ben benieuwd,ik hoop dat de uitslagen positief zullen zijn en dat het maar gauw raak mag zijn. Firstbaby: Grappig zeg zo'n dagje alleen naar de efteling doe je weer hele andere dingen he! Vroeg naar bed om je slaap in te halen, hopelijk slaap hij vanacht wel door!! Bianca: Vervelend zeg strontmisselijk hopelijk is het gauw over en beterschap met je verkoudheid!! Knap hoor poepen op het potje, hier blijft het potje tot nog toeg leeg. Bulldog: Merk je al dat het slapen beter ga nu zijn amandelen zijn geknipt???