Wendy30380;6674201]11/10/09 Sil (MvS) 02/11/09 Lotte (Diddlmouses) 11/11/09 Evi (Mamastevie) 12/11/09 Evy (juenco) 13/11/09 Kiek 17/11/09 Jessey 17/11/09 Baby (Boordevol) 18/11/09 Sam 18/11/09 Janiek 19/11/09 Finn (Wendy30380) 20/11/09 Bart
Super. Lekker druk hier! Ik had ergens geschreven dat het zeker naar clubs mag en dat ook de titel aangepast kan worden. Alleen zoals Diddlemous zegt: wie? MvLiam, ben erg benieuwd hoe wij zullen zijn als we een jaar verder zijn. Kan niet wachten op alles wat nog komen gaat.
haha, te laat. Laat maar mamaStevie, maar misschien dat de volgende die het lijstje quote Pumba bij 20-11-09 wil zetten en muppet ipv de naam van onze kleine?
11/10/09 Sil (MvS) 02/11/09 Lotte (Diddlmouses) 11/11/09 Evi (Mamastevie) 12/11/09 Evy (juenco) 13/11/09 Kiek 17/11/09 Jessey 17/11/09 Baby (Boordevol) 18/11/09 Sam 18/11/09 Janiek 19/11/09 Finn (Wendy30380) 20/11/09 Muppet (Pumba) Kheb t even voor je gedaan Pumba....
@Pumba: begrijpelijk. Maar ik vind internet zo vrij/open en vind het zo anoniem toch lekker fijn. Begrijp wel dat anderen foto's en namen plaatsen maar stel dat je herkent wordt is het ook niet leuk meer als diegene precies weet hoe het met je gesteld is .
Dames, weer een vraag. Hebben jullie al nagedacht wanneer jullie willen beginnen met groente en fruit? Echt wachten tot de 6 maanden of eerder? Hoe is het gesteld met de zieke kindjes? Hoop wat beter.
Ha fijn, thanks Wendy! werd gewoon even te enthousiast met posten, gewoon een trotse moeder @ Boordevol: helemaal mee eens
@ Boordevol en Pumba. Ik snap jullie helemaal hoor. Daarom zet ik ook geen foto's neer. Ik vind het heel leuk om van anderen te zien maar een beetje anoniem is wel fijn. En eigenlijk zet ik ook nooit een naam neer. Nu dus wel maar in mijn berichten heb ik het altijd over 'mijn zoon'.
Ik heb dat dus helemaal niet dat ik anoniem wil blijven, maar ik let gewoon op wat ik opschrijf. ga geen dingen neerzetten die eigenlijk niemand wat aangaat En wbt de fotos, tja ben zo trots op mn meiden, die wil je gewoon showen, maar ieder zn keuze he! Heb ook allemaal fotos van ze op mn hyves staan. groente en Fruit ben ik nog niet over uit wanneer ik het wil gaan geven, misschien rond de 5 maanden of toch 6, maar net wanneer ze eraan toe is.
Ik kan niet wachten tot het eerste fruithapje. Evy zit al zo te kijken naar ons eten, ik denk dat ze er met 4 à 5 maand wel aan toe is! (hoop ik )
@DIDDLEMOUSE: ik heb bv ook geen hyves. Volgens mij erg zeldzaam hahahaha. maar ik houd er dus totaal niet van en wil juist alles kwijt kunnen . Ik kan ook niet wachten. Wel heb ik gelezen dat je liever met groente kunt beginnen. Fruit is zoet(er) en daarom kun je liever met groente beginnen. Ik denk zelf toch wel rond 4 maanden te beginnen. Maar uiterlijk met 5 maanden. Wil in elk geval niet wachten tot de 6 maanden. Sowieso is het een kwestie van uitproberen. Als hij er echt niets van moet hebben wacht ik gewoon nog even langer.
@Boordevol. Inderdaad erg uniek dat je geen hyves hebt. Ik heb dat wel en heb ook foto's geplaatst. Maar alleen voor vrienden. En ik ben heel selectief met vrienden. Ik denk dat ik ook met een maand of vier een paar hapjes groente en/of fruit ga proberen. Ik zie snel genoeg of hij het wil of niet.
11/10/09 Sil (MvS) 01/11/09 Alexandra (Charmed) 02/11/09 Lotte (Diddlmouses) 11/11/09 Evi (Mamastevie) 12/11/09 Evy (juenco) 13/11/09 Kiek 17/11/09 Jessey 17/11/09 Baby (Boordevol) 18/11/09 Sam 18/11/09 Janiek 19/11/09 Finn (Wendy30380) 20/11/09 Muppet (Pumba)
Ik geef Alexandra al een week ofzo een prakje van verkruimelde liga (eerste stap) en sinaasappelsap cq banaan cq peer (http://www.liga.nl/consument/producten/babykindervoeding/recepten_2.php). Als baby hebben zowel mijn man als ik na 3 maanden al een bijvoeding gehad en wij zijn er groot mee geworden. Dus ik dacht: eens kijken hoe Alexandra reageert. Nou, ze reageert er prima op! Ze slik alles door (er komt bijna niks naar buiten) en bijna geen last van haar darmpjes (behalve vandaag dan, gisteren had ze voor het eerst peer op dus dat slaan we voorlopig over). Ze krijgt overigens maar een paar lepeltjes per keer. Ik heb trouwens ergens gelezen dat je mag beginnen met bijvoeding als je baby met hulp rechtop kan blijven zitten. Het is trouwens een superlief gezicht, dat tandeloze bekkie dat opengaat als de lepel in de buurt komt
11/10/09 Sil (MvS) 01/11/09 Alexandra (Charmed) 02/11/09 Lotte (Diddlmouses) 11/11/09 Evi (Mamastevie) 12/11/09 Evy (juenco) 13/11/09 Kiek (mejosje) 17/11/09 Jessey 17/11/09 Baby (Boordevol) 18/11/09 Sam 18/11/09 Janiek 19/11/09 Finn (Wendy30380) 20/11/09 Muppet (Pumba) inz uploaden foto's; waarschijnlijk is het bestand te groot. @boordevol: ik kan het me voorstellen van het niet uploaden van foto's en niet gebruiken van echte namen.
Laatste verlofdag is ingegaan.... Finn heeft prima geslapen gelukkig. Hij heeft geen last van de prikjes en ook niet meer overgegeven. Vanochtend om 7 uur wakker gemaakt voor flesje dus dat is prima! Gisteravond wel weer wat lopen klungelen met de fles (wij dan). Hadden Nutriton in de fles gedaan, maar ja toen moest er weer een andere speen op anders kreeg hij er niks uit. Andere speen ging weer veels te snel...vanavond maar wat meer Nutriton erin doen, kijken of dat helpt. Ik denk dat ik al voor de 4 maanden wat fruit ga proberen hoor. Kan niet wachten.... Gewoon paar hapjes en dan kijken hoe het gaat. Ik hoef niet anoniem te blijven hoor. Let gewoon op wat ik schrijf ed. Heb ook Hyves, vind ik juist leuk!!