Club-3

Discussie in 'De mama's' gestart door Boordevol, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    niks mis met witlof hoor,he lekker...

hier straks fysiodame op bezoek.we zullen zien hoe het gaat.pfff.stresss.

2. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Goedemorgen!!

Juenco: Sorry, sorry!! :) Mailtje komt er snel aan, ben jullie niet vergeten hoor, maar moet even de tijd vinden er goed voor te gaa zitten!! maar hij is onderweg!!;)

Risa: Welkom!! Join the club!!

Ams; Ik heb het gezien ja! We zaten bij mijn schoonouders, Janiek op het kleed. Leek wel of er een belangrijk doelpunt werd gescoord, zo'n applaus kreeg ze!!
    Enne...hier ook enorme stinkluiers sinds het hapje!!

Manon2005: wij geven beide, om 10.00 een beetje fruithap en om 17.00 groente en alles gaat op!!

Belize: goed gegaan met de fysio??

Babyzwemmen heb ik met de oudste wel gedaan, erg leuk. Met JAniek doe ik het niet, niet in te plannen met mijn werk, maar we gaan binnenkort wel naar het zwembad! Ben benieuwd...

Hier ook weer wat: Vanmorgen lagen mijn beide dames op ons bed, Janiek druk aan het draaien...ineens begint ze te krijsen!!
    Had haar zus haar even geholpen met terug draaien, maar had ze haar over haar gestrekte arm terug gedraaid....Tja, goed bedoeld natuurlijk...
    Ik de HA bellen, moest even komen. Gelukkig lijkt alles nog goed te zitten, maar wel in de gaten houden..Zus doet het in elk geval niet weer, ze was helemaal verdrietig, zo sneu...
    Maargoed, de HA had de uitslag van de heupjes ook binnen: alles is goed!! Gelukkig!!

Ga nu lekker naar oma met de dames, ook leuk!

Groetjes!

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @francis78: Ah, wat sneu zeg..
    Meng je de groente ook met melk of verdun je dat anders? En hoeveel geef je eigenlijk?

@Belize: Hoe is het gegaan?

Hier vanochtend het 2e fruithapje gegeven, ging er een stuk beter in dan gister. Leuk hoor, lekker kliederen.. Wel gaat het baby er zo een beetje af..

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    20mn gewacht op de dame en dan pas gebeld. ik had het verkeerd gelezen,ons afspraak is p morgen. pfff.

francis wat goed, de heupjes!

hier is het weer poepdrama. hij probeert te poepen maar t lukt niet. ik hem dus helpen op aankleedkussen. zoooo verschrikkelijk droog. echt drollen die ik zo vast kon pakken en trekken.

volgens KA komt t omdat tim groot is en niet genoeg eten kan krijgen(wegens 1liter limiet) zo trekt zijn lichaam alles uit zijn eten. van KA mag ik dus ietsje meer dan 1 liter geven want extra 20cc water bij elk flesje zou het promleem niet oplossen. en dat is ook zo. hij heeft zo veel moeite, ik ging dit keer met hem huilen.

volgens KA mag tim nog geen fruit hapje of etc. ik weet niet hoe we dit volhouden totdat hij 6 maanden oud is en klaar vr vastevoedsel.

5. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Belize, wat balen zeg.. Wat zielig dat het zo slecht gaat met poepen. Bij ons was er ook door de ka gezegd dat we pas met 6 maanden mochten beginnen, maar vorige week zei ze dat we toch nu al mochten beginnen.
    Ik merk wel dat de poep hier met het fruithapje dikker wordt, misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Zijn darmpjes moeten dan natuurlijk harder aan het werk.. Is Tim trouwens zoveel groter dan gemiddeld dan?

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Risa, welkom!

@ Francis, ach het armpje klem..
    Wat een supernieuws vd heupjes zeg, julie zijn helemaal opgelucht dus! Nu wij nog!

@ Belize, ach ach, wat sneu zeg dat hij zo'n moeite heeft met poepen, dan is wachten tot de 6 maanden nog wel erg lang. Ik hoop dat het snel beter gaat!

Echt alles gaat hier in dr mond

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Papa is hier maar heel weinig thuis, dus dan zitten Lisa en ik tegenwoordig zo samen te eten, is het toch nog gezellig :):)

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ams, ja tim is groot, 3maanden gewicht was 7785gr. hij is niet dik volgens CB. hij groeit ver boven tgemiddeld.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dames omdat jullie een clubje zijn ga ik even een plekje zoeken waar ik jullie topic heen verhuis.

Kwebbel

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    hahhah nu zijn wij bij mama's!

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Werd wel tijd idd dat we verplaatst werden! :)

Hier net bij de oogarts vandaan... we hoeven ons nog geen zorgen te maken, maar wordt wel onder controle gehouden. Elke maand wordt er nu dus even een tripje afgelegd naar de VU om te kijken of haar staar niet erger wordt. Als het zo is als bij mama, komt het allemaal goed. Het geeft alleen geen garanties dat het bij mij wel goed is gelopen, helaas!

Vanavond gaat er hier denk ik voor het eerst rijstebloem in de laatste fles. Krijg je daar ook vieze stank luiers van? Nee toch?

PS: nu helaas geen tijd gehad om alles te lezen... komt later weer een keer!

12. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Leuk! We hebben een eigen club. Iemand nog suggesties voor een andere titel? 3 maanden klopt niet meer en titels met november zijn er al. Dus wie weet een leuke titel? Dan geef ik het door aan een moderator!

13. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    ik denk er even over....leuke titel..mmm..;)

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  15. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik vind het jammer dat wij het lijstje ni meer hebben met de leden en hun babies.

didl, ik ben helemaal vr lisa.wat een lief meisje. mooie leeftijd!

16. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    11/10/09 Sil (MvS)
    30/10/09 Riley (s1m0ne)
    01/11/09 Alexandra (Charmed)
    02/11/09 Lotte (Diddlmouses)
    03/11/09 Rosalie (Noolaa)
    04/11/09 MK (AMS)
    05/11/09 Meisje (zon1980)
    06/11/09 Sophie (Susan79)
    11/11/09 Evi (Mamastevie)
    12/11/09 Evy (juenco)
    13/11/09 Kiek (mejosje)
    17/11/09 Jessey (Pasja83)
    17/11/09 Baby (Boordevol)
    18/11/09 Sam (Manon2005)
    18/11/09 Janiek ( Francis78 )
    18/11/09 Tim (Belize)
    19/11/09 Finn (Wendy30380)
    20/11/09 Muppet (Pumba)

Belize: volgens mij wat dit het laatste lijstje...

Boordevol: kheb nooit zoveel inspiratie, dus een nieuwe titel...zou het niet weten :p

Mejosje: hier kregen we geen stinkluiers door de rijstebloem. Wel een onrustig manneke, dus ben er mee gestopt en nu gaat het weer prima.

Diddle: jammer dat je man weinig thuis is...of ben je niet anders gewend?

Nou meiden, we zijn hier ant dr Franken geslagen. Nu dag 2 en voel me een beetje gammel vanaaf...:(

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ahaaa, hier zitten jullie :D

@ Belize, flinke kerel al hoor die Tim van jou, bijna net zo zwaar als Lisa die is 10 kilo (en bijna 2 jaar :D)
    Enne thx voor je complimentje, ik vind dr ook zo leuk :p

@ Mejosje, fijn dat jullie je geen zorgen hoeven te maken maar dta ze het wel in de gaten houden!

@ Wendy, ben het idd wel gewend dat mn vriend niet veel thuis is. De afgelopen 2 maanden is ie 3 dagen vrij geweest ;)
    Enne DR.Franken?

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: hij is toch wel int weekend thuis of niet?

Moet je maar eens kijken op www.eenkiloperweek.nl....

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ahh afvallen dus, ik dacht al zoiets :D
    Moet je nog veel kwijt van je zwangerschap.

En nee, ook in de weekenden werkt ie zeker de laatste tijd vaak door. Hij is 1 weekend vrij geweest in 9 weken en afgelopen vrijdag was ie vrij, gezellig he :p
    Wordt wel weer minder hoor, maar nu heben ze het even flink druk op zn werk. Hij zit ook regelmatig in het buitenland voor zn werk.

20. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Club3! Prima! Kort, maar krachtig..

Deel Deze Pagina