Club-3

Discussie in 'De mama's' gestart door Boordevol, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Dat meen je niet dat Tim al van die ondergoed setjes van 86/92 draagt!
    Die draagt Lisa ook!!
    Lot draagt nog 62/68 van rompers.

Maar ik ben net ook even het dorp in geweest en hier ook echt nix te vinden, allemaal uitverkoop waar dan precies de goede maten natuurlijk uit zijn.

Ik heb vd week wel al een winterjas en een setje kleertjes voor de winter voor Lot gekocht :)
    is van Noppies en vorig jaar augustus waren die winterjassen al niet meer te krijgen, heb ik heel bveel moeite moeten doen om hem via internet nog te kunnen krijgen.

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja dat weet ik hoe moeilijk is om een jas te vinden, die zijn zo op.pfff. papa ws zo verbaasd wanneer hij hoorde dat ik een jasje ging bestellen, midden in de zomer. maar goed, ik hoop dat t dan past. vorige winter hadden we n tijdje geen jasjes meer dat paste...hij groeidde zo snel toen.

ik ben ook ook enorm verbaasd. hij heeft natuurlijk korte beentjes vanwege zijn leeftijd. broekjes omvouwen bij de pijpen en t shirtjes ooksoms bij mouwen. maar dat merk je niet met een onderbroeksetje. maar goed, hij heeft dus een mega sprong gehad(ik was ook helemaal op)vorige maand. ik heb nog nooit iets van noppies gehad. ik weet niet hoe die vallen.

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik vind noppies vrij klein vallen, maar wel geschikt voor slanke kindjes (heb een zomerjas maatje 80 gekocht in april, denk dat hij nog wel past, maar vraag me af of hij echt tot september mee kan).. Weet dus ook niet wat voor maat winterjas te bestellen, alhoewel het ook per merk behoorlijk verschilt. Vorige week van mayoral een setje maat 86 moeten kopen, de 80 pastte echt niet meer, kreeg de knoopje geeneens dicht..
    Hier zitten we met rompers in 74/80, maar die beginnen aan de krappe kant te worden..
    Belize, wat voor maatje broekjes heeft hij dan?
    Hier hadden we hele lange beentjes, maar nu heeft zijn romp een flinke inhaalslag gedaan en heeft haast shirtjes een maat groter nodig..

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    86-92, 80 alleen bij sommige merken en dan ook slechts ruime modellen.ik heb ook leggingen vr hem van esprit.ja hoor lach niet, gewoon leggingen onder tuniekjes...(wel jongens dingen hoor)80 past deze week niet meer, 86 wel maar pijpen opvouwen.
    broekjes met zakjes etc, in 80 helemaal niet meer.soms 86 wel. maar goed, hij loopt nu alleen in ondergoed of boxpakjes met kortebroek. in 86-92.shortamas ook 86-92.
    ik heb vandaag ook n winter broek esprit besteld in maat 86. want de model ken ik en hij past van die model wel in maat 80 van esprit.

5. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik zie dat elke keer als ik esprit schrijf een link erbij komt. hier heb ik niks mee te maken.

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

De kleine maatjes Noppies valt idd vrij klein, lekker smal ook voor mijn meiden. Maar vanaf 86 valt het wel gewoon.
    Winterjassen vallen heel groot.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim heeft een kwart boterham gegeten zonder kokhalzen en hoesten!toevallig is hij ook 8 maanden oud vandaag...

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal Belize... dat zal een enorme opluchting zijn.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    datkewel mejosje. heel belangrijk. ik heb trouwens naar maattabellen van noppies gekeken in de maat 86 valt t inderdaad gewoon. tim heeft maat 86 volgens noppies. niet zijn lengte natuurlijk. maar wel schouder heup en waist.

10. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik bedoel borst, niet de schouder...

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wat een weertje he? Heerlijk. Alleen jammer dat ik morgen weer moet werken.

@AMS: Wat ontzettend spannend dat jullie voor een tweede gaan. Leuk hoor.

@Belize: Hoe was het bij de helmboer? Vervelend he dat je nu bijna alleen maar winterkleding kan kopen. Ik moet ook wat nieuwe shirtjes hebben in maat 74 want 68 begint een beetje krap te worden. Gelukkig heb ik er nog een paar gevonden maar met moeite.
    En wat onzettend goed dat Tim brood heeft gegeten. Gaat de goede kant op.

@Wendy: Hoe gaat het met je twee jongens?

@Diddlmouses: Zijn je meiden nog steeds zo lief voor elkaar? Lijkt me super leuk om te zien. Is Lisa niet jaloers? Mijn nichtje is soms enorm jaloers op haar zusje. Vooral als ze allebei bij opa en oma zijn.

@Boordevol: Hoe gaat het bij jou? Nog steeds trouw borstvoeding? Hoe vaak geef je nu borstvoeding per dag?

Wie geeft hier ook gewoon ‘Hollandse pot’? Dus aardappels met sperziebonen of worteltjes? Ik geef het best veel. Laatst las ik dat hij ook tonijn mag. En wij eten ook wel eens pasta met tonijn dus dat kan ik dan ook geven. Denk alleen dat ik dat vers moet geven en wat er over is weg moet gooien. Want in de vriezer lijkt het me niet zo lekker.

Ik weet niet of er een sprong is rond de 8 maanden maar het is hier al een paar dagen af en toe drama met slapen. Ik zie dat hij moe is dus leg ik hem op bed en dan begint hij te huilen. Maar als ik naar hem toe ga is hij stil en krijg ik een grote lach van hem. Dus ga ik weer weg. Misschien heeft het te maken met het feit dat we in Spanje met hem in de wagen gingen lopen om in slaap te komen want in die hitte kon hij ’s middags zelf niet in slaap komen. Moet hij nu dus afleren.

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, wat goed van Tim!!!

@ Pasja, zou best kunnne idd dat ie het wel lekker vond in de kinderwagen!
    Met mn meiden samen gaat het nog super goed! Eigenlijk worden ze steeds leuker samen nu Lot ook steeds meer kan. Lot krijgt echt al een bigsmile als ze Lisa alleen al ziet :D En Lisa is zo lief voor dr, echt nooit jaloers ofzo. Alleen een beetje streng als Lot iets te pakken heeft wat volgens Lisa niet mag ;)

13. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: super leuke foto!! Hier reageert Sem trouwens ook steeds beter op z'n broertje. Int begin moest hij er echt niets van hebben, maar nu spelen ze samen en loopt hij flink gek te doen. Echt leuk om te zien! Komt idd omdat Finn groter wordt en steeds meer kan.

Pasja: hier ook vaak Hollandse pot hoor. Finn smult ervan. Zeker als er flink wat vlees bij zit :D Vervelend trouwens met het slapen...hou je maar voor dat het een fase is en weer over gaat. Bedacht ik me altijd bij Sem (en nog steeds) en was meestal ook zo.

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    oooo ooo schatjes van diddle...wat n leuke foto...

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wel eens hollandse pot hier! Maar dat eten we niet zo vaak... ze vindt pasta en rijst ook lekkerder lijkt het wel. Eet ze gretiger van.

16. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    tim is nu sinds een week handjes klap handjes klap...heel leuk.papa had het n paar dagen vrij en heeft hem steeds een stom liedje gezongen dat met handjes klap eindigt. hij heeft het dus van papa geleerd. maar goed, ik moet hem tijdens eten niet prijzen met 'heel goed' of 'aferin'(turks voor bravo)wanneer hij goed eet. want dan gaat ie met zijn handjes klappen en raakt hij vaak het lepeltje of boord...mama dan schoon maken...

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier trouwens ook bijna altijd hollandse pot, gaat er goed in bij beide meiden!!

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier gaat alles er goed in, maak vanalles en als het even kan min of meer hetzelfde als wat wij eten..

Belize hier ook problemen met eten en in de handjes klappen (en in het rond slaan). Niet om vervelend te zijn maar uit enthousiasme, maar eten zonder troep is er helaas niet meer bij;)..

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    is iedereen met vakantie hier soms?

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Was het maar waar! Kon er niet op komen, iets met een beveiliginscertificaat van de site...

Gelukkig doet hij het weer.. maar had idd verwacht veel te moeten bijlezen..

Hier weinig nieuws, vanochtend lekker met ons mannetje naar de paarden geweest, hij vind het erg leuk om ze te aaien..

Deel Deze Pagina