Club-3

Discussie in 'De mama's' gestart door Boordevol, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geweldig ams, dat klinkt toch wel als vakantie vind ik!haahha

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Leuk AMS!
    Rijd je zelf ook weer op het moment?

Ik rij nu 3 weken een paardje voor mensen die op vakantie zijn, dan gaat het wel weer kriebelen hoor :D
    Ga nu steeds pas om 8 uur als mn meiden op bed liggen en dat is goed te doen eigenlijk.

Zondag wil ik weer even met het karretje gaan met Lisa erbij, vind ze vast weer heel leuk!

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Leuk diddlmouses. Ik ben sinds een aantal weken weer begonnen.. Ga maar 3-4 x in de week hoor, maar wel leuk om weer wat te doen..

En belize idd wel een beetje als vakantie, maar voor mij is vakantie op dit moment van huis weg zijn.. wat en luxe he?

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik ga nu ook maar 3/4 x in de week. Dat vind ik nu ook wel zat hoor ;) Maar idd wel weer erg leuk!

5. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Diddlmouses: Wat een leuke foto van je meiden weer zeg! Ontzettend leuk dat die meiden zo lief met elkaar omgaan.

@Belize: Wat leuk dat hij in zijn handjes klapt. Lijkt me zo leuk.

@AMS: Bij jullie ook in de handjes klappen. Eten zonder troep lukt hier ook niet meer hoor. Ook al klapt hij niet. Haha Kan elke keer stofzuigen rondom zijn stoel als hij gegeten heeft.

Slapen gaat hier weer goed. Gelukkig.

Drinken jullie kleintjes al uit een tuitbeker? Hier nog niet. Hij vind het echt niet leuk. Af en toe laat ik hem uit een gewone beker drinken maar dan komt er best veel in zijn mond en verslikt hij zich een beetje.

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja hier al een tijdje tuitbeker naast flesje en beker. geen avent tuitbeker maar een van nijntje. veel makkelijker vr hem.

7. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ha meiden!!

Hier nu gelukkig weer een vrolijke Finn. Hij was deze week niet in zn hummetje. Heeft geresulteerd in nu totaal 5 tanden, kruipen (nou ja, hij trekt zich vooruit met zn armpjes), flink slaan als hij iets in zn handjes heeft wat herrie maakt en bijna los kunnen zitten. Dus hoezo een flinke sprong....?!

Pasja: hier ook nog geen tuitbeker. Wil er iedere keer mee beginnen maar vergeet het gewoon :) Hij vind het denk ook wel makkelijk als iedere keer die fles in zn mond gestopt wordt haha...

AMS/Diddle....3/4 keer in de wk is toch juist best veel?!

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wat goed zeg van Finn, idd een mega sprong dus niet gek dat je dan even niet in je hum bent!

Toen ik nog een eigen paard had ging ik elke dag 2x per dag. dus dan is 3/4x in de week niet zo veel ;)
    Een paard moet nl. eigenlijk elke dag beweging krijgen.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    inderdaad netals hond uitlaten he diddle? hier wordt de hond niet zo vaak meer uitgelaten helaas...maar goed ze is heel klein en heeft een kattenbak.

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Geen vakantie nog! Wel een heleboel andere dingen die om aandacht vragen... Verbouwing, studie en een vriendin waar ik gister tot (echt) laat mee ben wezen stappen. De laatste keer dat ik dat voor het laatst heb gedaan kon ik me ook niet herinneren! Lekker gegeten en aan de cocktails gezeten.

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    wendy wat leuk! gefeliciteerd met finn die kan kruipen! nu helemaal mobiel in het huis. heel veel opletten.

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, hier ook een hond (vind dat toch wel weer heel anders dan een paard eigenlijk), ik probeer elke dag minimaal 1x een grote ronde te lopen van bijna een uur. Maar moet zeggen dat het er steeds vaker bij inschiet.

@ mejosje, druk druk druk dus, maar wel gezellig!!

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Nog even snel een ochtend reactie: Gister was ik nog een beetje brakjes. Maar goed, beetje eigen schuld natuurlijk :)

Tuitbeker: Nee, wil ze niet uit drinken tot nu toe. Uit een normaal glas wil ze wel drinken. (ze wil ook eten wat wij eten. Pittig maakt nkiet uit, papa en mama eten het ook dus ik ook... beetje stoere chick! ;) is het wel)

Kruipen: in de achteruit zit er goed in... vooruit, ze wil wel maar lukt nog niet. Af en toe drukt ze haar kont wel echt helemaal ophoog en dan de knieen eronder, maar dan? Weet ze dus nog niet... Dus het lijkt er op te worden dat het wel mooi kruipen gaat worden en niet over de grond tijgeren :) Vanaf wanneer? Zal wel niet lang meer duren, week of 2?

Eten: gaat voor de rest wel goed. Alles wat ik in mijn mond stop krijgt ze voor de smaak ook een hapje van. Dan wordt je wel heel bewust van wat je eet. Tot nu toe nog 1 uitzondering, chips! Maar een klein beetje chocola heeft ze wel gehad (eet ik niet vaak, dus dat durfde ik wel aan).

Slapen: als een roosje! Maar daar heeft ze nog nooit heel veel problemen mee vertoont.

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier idd 3/4 x pw heel weinig (had er een aantal jaar geleden zo'n 10 per dag min 6 dagen in de week te doen). Het is dat ze niet van mezelf zijn en al redelijk op leeftijd anders zou ik er denk ik ook wel bijna elke dag opzitten (of longeren nl).

Tuitbeker (nja antilek) gaat hier inmiddels heel goed. Eerst ging het ook niet goed, maar na water in glas ging het wel goed..

Kruipen gaat hier ook nog niet vooruit (achteruit begint te komen).. Maar wel zelf staan, maar heel even maar hij vind het erg leuk en is heel fanatiek in het proberen (na een paar x lukt het hem niet meer om overeind te komen, dan is nl moe)..

Weet even niet meer bij wie, maar er zit dus een sprong rond deze tijd? Hier nl wel veel huilen/hangen/slapen, dacht door de warmte maar misschien is het wel een sprong..

15. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    @Wendy: Jeetje wat een sprong heeft Finn gemaakt zeg.

@Mejosje: Leuk dat je bent wezen stappen. Ik kan me het ook niet herinneren wanneer de laatste keer was.

@AMS: Hoe warm is het nu bij jullie? Ik heb het boek niet maar het zou ook een sprong kunnen zijn.

Hier nog steeds geen kruipen. Vooral vliegtuigje als hij op zijn buik ligt. Wel kan hij helemaal om zijn as draaien op zijn buik. Als ik een bal rol en die bal rolt voorbij draait hij de andere kant op.

Slapen gaat weer goed. Af en toe nog een beetje mekkeren maar meestal gaat hij meteen slapen als ik hem in bed leg.

Qua flessen zit ik nog steeds op drie flessen. Vind het ook niet erg. We hebben nu een redelijk vast schema dus dat is erg fijn. Hij heeft er blijkbaar nog behoefte aan anders had hij ze wel laten staan denk ik.
    Geven jullie ook extra vitamines nu er minder flessen worden gegeven. (Met name diegene die 2 of minder flessen per dag geven)

16. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    @pasja: de ene dag is het maar 37 graden en de andere dag 43/44 , maar het is vooral de hoge luchtvochtigheid die het (voor mij) vervelend maakt..

Omdat hij 2 x 240 ml krijgt hoef ik volgens de ka geen extra vitamines te geven.. Weet niet of er in NL andere normen voor zijn.. Misschien even bij het cb navragen..

17. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    snelle re: Zit op 2 flessen! Nee geen extra vitamines. Ze krijgt gevarieerd te eten en we gaan lekker veel naar buiten met dit mooie weer, goed voor de vitamine D!

18. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hoi dames,

Hier geen nieuwtjes, maar zat even terug te lezen, wat zijn we eigenlijk nog maar met weinig over als je kijkt waar we mee begonnen zijn..
    Leest de rest nog wel mee? Zo ja, berichtje zou leuk zijn, ben wel benieuwd hoe het met jullie kleintjes is..

19. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ja AMS, wat zijn er nog maar weinig he! Jammer hoor....weet nog wel...int begin kon ik helemaal niet bijhouden wie wie was etc zo snel ging 't! Maar zo ist ook leuk toch?

Pasja: zit hier ook op 2 flessen, maar heb niks gehoord vant cb over extra vitamines. Miss volgende keer? Moet de 16e weer geloof ik...

AMS: je zoontje weer in zn hummetje of niet? Kan hij al weer wat nieuws of zat hij gewoon niet lekker in zn vel?

Hier lekker vakantie! Zondag paar daagjes met de oudste naar mn ouders op de camping, heerlijk! Verder blijven we thuis...dagje dierentuin, gewoon leuke dingen doen.

Fijne dag allemaal!!

20. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Wendy, zo is het zeker leuk (kan ik tenminste onthouden wie wie is), maar van de eerdere zijn er een paar bij die flink geschreven hadden zoals francis en juenco waarvan ik benieuwd ben hoe het met ze is..

Mijn mannetje is nog steeds niet helemaal lekker.. Denk toch dat het ook echt de tandjes zijn, maar ze komen maar niet door. heeft er nog steeds maar 2 (al 5 maanden)..

lekker hoor naar de camping, maar waar laat je Finn? Iig veel plezier..

Deel Deze Pagina