Club-3

Discussie in 'De mama's' gestart door Boordevol, 15 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Mejosje, nee dat doet Lot ook! Al een tijdje eigenlijk en prachtig dat ze het zelf vind ;):D

Lot is niet eenkennig maar zit wel heeeeel graag bij iemand. Beetje verlatingsangst waarschijnlijk. Wil echt helemaal niet meer in de box of alleen op de grond.
    Lisa is wel altijd heel erg eenkennig geweest, zelfs bij dr papa wilde ze toen niet zitten, alleen maar mama mama mama, best lastig soms hoor, zelfs naar de wc moest ze mee ;). Nu gaat dat wel iets beter maar het blijft wel echt een mamas kindje (vind mama niet erg hoor) dat heb je er dus van met een papa die vaak weg is ;)
    En nee ik vind het niet erg om vaak alleen met mn meiden te zijn. Ben zo gewend alles zelf te doen dat ik het al heel wat vind als vriendlief Lot een x dr fles geeft ofzo :D

Lot kruipt ook nogsteeds niet. Staan ook niet..
    ga nu wel steeds meer merken dat ze wat achterloopt, maar goed komt vast allemaal wel goed!!
    Had ik hier eigenlijk wel al vertelt dat Lot hypermobiel is? Volgens mij niet eigenlijk he? En daarbij een lichte heupafwijking, dus tja dan mogen we ook nog niet teveel verwachten van dat moppie.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Mijn moppie nog even

3. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: wat een poppies heb je toch, heerlijk!
    Wat houdt hypermobiel eigenlijk in?

Belize: alles goed gegaan bij de tandarts?

Hier weinig te vertellen. Nog steeds vakantie :D en met de jongens gaat alles super. Geen nieuwe ontwikkelingen van Finn om te melden....:p

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nee eigenlijk, ik moest laat in de avond komen omdat t heel slecht met me ging, en kreeg in de ochtend verwijzing naar kaak chirurg. gister dus,n kleine operatie gehad, vrijdag nog een keer. acute ontstekking bij kaak wegens extratie kies 1,5 maand geleden. zo in de wacht kamer kon ik t niet meer vol houden met pijn en ging gewoon stiltjes huilen en toen hebben ze mee genomen en meteen geholpen. zo 10 keer erger dan de ergste kies pijn, en het hele gezicht als balloon opgezwollen.

5. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Brrr....Belize! Veel beterschap zeg...hopelijk gaat t snel beter.

Hier onze kleine man van vanmorgen....

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    haha leuk hoor club3 kindjes!

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Belize, brrrrr dta klinkt niet fijn zeg.. Heel veel sterkte ermee!

@ Wendy, ach wat schatje ook he, met zn mooie blonde haartjes en zn fel blauwe kijkers.
    Hypermobiel is eigenlijk extreem lenig. Klinkt interesant maar daardoor zijn ze dus veel minder stabiel. Als wij onze arm bv strekken dan kan ie niet verder dan recht, en bij Lot kan dr armen in de meest vreemde houdingen krijgen. Maar als zij dr armen dus recht wil strekken kost dat haar dus veel meer kracht omdat ze ze dan echt zelf recht moet houden.
    Ze hebben ook snel last van iets dat uit de kom gaat.
    De meeste hypermobielkindjes gaan pas met 22-24 maanden lopen!
    Ik ben dus heel benieuwd hoe het zich bij Lot verder gaat ontwikkelen.

8. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Diddl: hoe zijn jullie erachter gekomen dat Lot dit heeft? Klinkt beetje eng moet ik eerlijk zeggen, maar heeft ze er zelf geen last van? Dan maar wat trager in ontwikkeling, verder doet ze het prima toch?! Alles op zn tijd hoor. Ze ziet er in ieder geval lief uit :D

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ze is ook super super lief!!!!
    Het maakt mij ook niet uit hoor dat ze langzaam is.
    Weet je het gaat al zo hard en nu heb ik lekker langer een klein babietje :D

Het CB stuurde ons door naar de fysio ivm dr heupjes en de fysio bevestigde mijn gevoel dat ze dr armpjes ook altijd zo gek houdt.

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Hier nog steeds super druk, dus even snel bij gelezen en een kort teken van leven..

Loopt Lot echt achter? Dan loopt ons mannetje denk ik ook achter, niet kruipen of staan...Als het goed is hebben ze geen last van hypermobilieteit hoor (heeft mijn man ook)..

Belize, wat naar.. Weet helaas hoe je je voelt (niet op dit moment gelukkig), maar heb meerdere malen midden in de nacht bij eerste hulp gezeten om pijnstillers te krijgen omdat ik het niet uithield van de pijn tot de volgende ochtend (hier hebben tandartsen geen nachtdiensten)..

ook weer super schattige foto's voorbij zien komen..

Hopelijk heb ik snel wat meer tijd voor uitgebreid verslag, nu druk met bezoek (al 3 weken) en heb er stiekum wel een beetje genoeg van.. groetjes voor iedereen

11. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Zitten vindt zoonlief erg leuk. Maar het moet niet te lang duren want dan gaat hij op zijn buik liggen. Dat kan hij zelf en doet het heel voorzichtig. Andersom lukt nog niet.

@Littlehoop: Nou mooi gewicht toch. Al die kinderen worden een stuk dunner (of hoe zeg je zoiets van een baby/peuter) als ze eenmaal kunnen lopen. Dan krijgen ze meestal een dunner koppie. Volgens mij zit mijn zoon ook op ruim 10 kilo hoor. Niet dik hoor vind ik.

@Mejosje: Daar heb ik helemaal niet bij stil gestaan. De tijd van in de buik en uit de buik. Mijn zoon kwam met 8 maanden dus ik ben al te laat. Haha. Ben nu al bezig met zijn 1e verjaardag.

@Belize: Wat goed dat Tim jouw eten lekker vindt. En het derde tandje door. Leuk hoor. Hier probeer ik zoonlief ook zoveel mogelijk mee te laten eten. Ik laat hem van bijna alles proeven. Behalve als we burrito’s of taco’s eten. Dat is niet zo handig. Maar dan heb ik altijd groenteprakjes in de vriezer.
    Hoe gaat het nu met je? Heb je nog veel last?

@Diddlmouses: Mijn zoon kruipt ook nog niet hoor. Hij kan wel een paar centimeter naar voren om een speeltje te pakken. Dan gaat zijn knie onder zijn buik en duwt hij zichzelf naar voren. Maar dat doet hij 2 a 3 keer achter elkaar en dan heeft hij er geen zin meer in. Ik merk, als ik mijn zoon vergelijk met de rest hier dat hij ook iets achterloopt. Maar wat is achterlopen. De een is snel met dit en de ander met dat. En zoals iemand ooit zei: Als ze vier zijn kunnen ze allemaal hetzelfde’ Dus ik maak me niet zo druk.
    PS: Wat een schattig dochtertje heb je toch. Allebei trouwens!!

@Wendy: Geniet lekker van je vakantie! En wat een enorm leuke foto. Wat een schattig mannetje. Ik heb het haar van mijn zoon ook altijd zo. Een hanekam. En dat shirt is zoooo leuk. Heeft mijn zoon ook. Er zijn toch wel heel veel leuke kleren voor jongens he? Voordat ik zwanger was zag ik alleen maar leuke meidenkleren maar nu ik een zoon heb zie ik dat er ook vel leuke en stoere jongenskleren zijn.

@AMS: Succes met je bezoek. Nog even volhouden ;)

Voor de rest gaat alles prima hier. Geniet nog steeds elke dag van mijn mannetje en verwonder me steeds weer hoe groot hij alweer wordt.

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja, ze worden echt al groot he! Het gaat echt TE hard gewoon.

Ik maak me verder ook niet druk erom hoor. Lot heeft bij de fysio een motorische test gedaan en daaruit kwam dus dat ze wat achterloopt.

13. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    Hoi Dames..

Ik heb even een vraag aan jullie..
    Bij de opvang hadden ze het al een keer gezien en mijn man ook maar ik nog niet..
    Gisteravond maakte ik Jindi wakker voor zijn laatste flesje en hij trilde heel erg met zijn armpjes..net of hij te snel uit zijn slaap werd gehaald...best wel eng om te zien :$ ik schrok ervan....

Ik had het vorige week al aangegeven het CB en die zei dat het niks ernstigs was maar nu ik het zelf heb gezien was het wel even schrikken.
    Nu vroeg ik me af of dit bij jullie kindjes ook wel eens voor komt?

Hier is het nu denk ik de 4e x keer dat het is gebeurd..

Groetjes

14. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    rillingje? ja tim doet het ook wanneer ik hem in een koude kamer breng en uitkleed, verschoon. of soms wanneer hij iets kouds te eten of drinken krijgt;yogurt uit koelkast of frisdrankje. zoiets van brrrr koud?bedoel je zoiets?

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Little Hoop, ik ken het niet, lijkt me idd geen fijn gezicht!
    Anders even langs de HA?

16. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Little Hoop, Ook ik ken het niet. Wat eng. Ik zou inderdaad even naar de HA gaan.

17. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    Ja ik ga volgende week even langs de ha...
    Ik ben er echt wel van geschrokken..:)

18. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Little hoop: Finn heeft het ook gehad toen hij een paar maanden was. Was ook als ik hem wakker maakte voor de late fles. Nadat ik gestopt ben met die late fles heb ik het ook niet meer gezien, denk toch dat het iets met de diepe slaap oid te maken heeft. Maar als je je zorgen maakt zou ik gewoon even langs de ha gaan hoor..

Pasja: ja er zijn zeker veel leuke en stoere jongenskleren te koop. Kom zelf veel bij de Hema, H&M etc. Hoeft van mij echt niet duur te zijn.

AMS: ist bezoek al weg? :p

19. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    ja, mijn bezoek is weg! Was erg gezellig maar nl veel te laat naar bed en te vroeg op. Nu ook de hele dag aan het poetsen geweest. Nu dan ook bek af.. Zal morgen echt alles goed bijlezen en reageren.. Fijne avond voor iedereen

20. little hoop

little hoop Actief lid

5 mrt 2009
    187
    0
    0
    @wendy30380

Ik ga morgen even langs de HA..want hij had het gisteravond weer..
    Maar ik denk/hoop dat het niks ernstigs is..
    Ik zal het wel even laten weten wat de dokter zei.

Groetjes

Deel Deze Pagina