@ Belize, ohhhhhh dat is heel makkelijk hoor Als je een berichtje plaatst zie je HIER boven toch een paperclipje? daar kan je heel makkelijk een foto uploaden
Oja, Lotte is vandaag precies 10 maandne oud, mennnn wat gaat het weer hard, nog 2 maandjes en ze is alweer 1 jaar
Wat leuk een foto van Tim! Wat een grote ogen heeft hij! Ik zet er ivm met bekenden geen foto's op, maar van mij zijn ze nl wel via hyves te bekijken.. Mejosje, wat balen dat het allemaal zo tegenzit. Hopelijk heb je snel wat minder stress. Idd verhuizen is stressvol, ook veel verhuisd en helemaal geen zin om dat nog eens te doen..
Jaaaa, gelukt!! Leuk ventje is het zeg, en wat een mooie ogen! Leuk nu weten we tenminste ook wie Tim is
Ha meiden, Heb de laatste weken trouw met jullie meegelezen hoor! Alleen niet de kans gehad om mee te schrijven. Het blijft leuk te lezen dat dezelfde dingen overal gebeuren: kruipen, tandjes, nieuwe hapjes, van alles! Onze kleine man gaat ook goed; het 1e tandje is nu pas door, kruipen gaat hier met name goed in de achteruit en sokken horen niet aan de voeten maar in de mond Verder genieten we enorm van hem, zo erg dat de wens voor een 2e sterk was en zie banner: het was in de 1e ronde raak. Schreef jij niet AMS dat jullie ook voor een tweede gaan? En zijn er al meer meiden met de kriebels? Wij wilden overigens eerder ook al graag 2 kinderen met relatief weining leeftijdsverschil, en dat lijkt dus gelukt! Wel spannend weer allemaal, net als de 1e keer. Sorry voor dit egobericht, volgende keer zal ik dat anders doen! liefs, Pumba
Ahhhh Belize, wat ziet Tim er geweldig uit. Hij oogt ook helemaal niet 'groot' voor zover ik kan zien. Echt super. Pumba: gefeliciteeeeerd!!!!!!!!!!!!!! Super. Geniet ervan.