Vreemd! Zere borsten kunnen ook verklaard worden door je ongesteldheid, maar de rest niet... Ben je echt goed ongesteld geworden of is het in die dagen niet echt helemaal doorgebroken? Je zou er natuurlijk even een testje tegenaan kunnen gooien... Baat het niet dan schaadt het niet?
Ja het viel mee..alleen de "ergste" dag was ook wel de ergste dag.. niet veel buikpijn (wat ik normaal wel heb).. wel veel bloed..masr niet zo erg veel als normaal. Ik had geen onder buikpijn.. maar wel zere borsten ...
Vintage rose : Maar ik ben gewoon ongi geweest... Whaa... !! Ik word gek. We zitten krap bij kas.. dus kan ff geen test halen
Dat is balen. Ja vloeistof uit je tepels kan nog een heleboel andere dingen betekenen. Goed en slecht. Neem ff contact op met de ha misschien kan die urine test doen morgenvroeg. Je zult toch moeten weten waarom je vloeistof lekt.
Vintage rose : Ik had de ha gebeld.. ik moest ff afwachten! Als het naar een week niet was verdwenen moest ik komen.
Nou ja zeg?! Ik zou op zoek gaan naar een andere ha. Bij de kv zijn de testen goed en niet zo duur. Als dat echt geen optie is zou ik poli gyn bellen en je verhaal voor leggen. Succes!
Vintage Rose : Mijn mannetje zei tegen mij dat we het maandag voor leggen bij de gynaecoloog. Heb tenslotte toch al een afspraak! Ik was ook best pissed of!
Spannend Woman! Ik neem aan dat een gyn dan wel even een test doet toch? Die zal zeker willen weten waar het vandaan komt.
Komt goed.. laat jullie het zeker weten weten! Hoe is het met jullie dames dan? Ben nu best moe.. en misselijk..
Zo hier in huis is het geklus weer begonnen we hebben nu ook foliumzuur in huis gehaald dus we gaan ervoor hahahaha
Klus-ze Ilona @Woman: Hier alles goed. Na een paar dagen misselijkheid is dat nu weg. Ik heb zelfs spareribs gegeten vandaag, als je dat drie dagen geleden tegen me had gezegd was ik spontaan over mijn nek gegaan Wel heel erg moe... Ik word rond 10 u 's ochtends wakker en heb 's middags dan eigenlijk alweer behoefte aan een dutje... Hoe is het met de rest?
Dat hoort erbij mamske. Gewoon lekker aan toe geven je lichaam moet hard werken nu. @ilona je bent er vroeg bij verwacht je je ei eerder?! Hier nog niet aan de klus. Temp geeft nog niks aan en ook CS is niet vruchtbaar dus ik wacht nog ff zondag of maandag waarschijnlijk ff gezellig doen met ml. Morgen nog lekker met vriendin naar de sauna dan ben ik goed uitgerust.
Zo.. ik ga straks met mijn mams naar de huishoudbeurs! Verassing van haar Vanmorgen ineens een bruine veeg .. en iets bruine afscheiding in mijn onderbroek (sorry voor de uitleg ) @Mamske Fijn dat het goed gaat !!
@woman volgens mij ben jij gewoon zwanger. Dat kan bijna niet anders of je moet dit soort dingen vaker hebben. Veel plezier vandaag!
ja volgens mij ook woman! trouwens, kun je vandaag ook meteen doorlopen na de 9maandenbeurs! ik ga zzondag. veel plezier!