Club ATV-ers! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vintage Rose, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @ mamske dank je wel heb hem veranderd hahaha

en leuk om te horen dat de misselijkheid weg is en dat je nu alleen maar wil eten hahahaha das altijd goed

wij zijn hier lekker aan de klus volgens de app om mijn mobiel heb ik morgen mijn eisprong maar we zijn al een week lekker aan het klussen hahahah blijft toch leuk

2. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Oké vraagje ik voel de hele dag al steken van onderen (sorry voor de detail) en ik ben plotseling echt mega verkouden maar volgens mijn app is vandaag of morgen mijn eisprong dus is dit niks???? Of misschien toch

3. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Als je een regelmatige cyclus hebt dan kan dat niet hoor Ilona. Er vanuitgaande dat je cyclus 28 dagen hebt, dan kun je op zijn vroegst op dag 21 iets voelen... Misschien nog 1 of 2 dagen eerder, maar dan zou je echt bizar vroeg zijn ;)

Als je kortere cyclussen hebt dan is het anders, maar dan zou je misschien je eisprong ook al gehad hebben. Houd je het bij met temperaturen of ovulatietests?

4. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik heb dit keer een cyclus van 21 dagen gehad dus ik heb hem denk ik dan al gehad hahaha nee ik heb geen ovulatietesten gedaan was ze vergeten te halen en tempen vind ik niet fijn :-S

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ilona
    Mischien moet je niet overal iets achter zoeken. Goed bedoelt advies ;)
    Een verkoudheid is niet typisch een eisprong of zwangerschapskwaal.

Ik voel iedere maand mijn eisprong (ooit bewezen via echo dus haal me niks in m'n hoofd ;)) ook merk ik het aan mijn afscheiding. Die is twee dagen waterig en dan een of twee dagen draderig eiwitachtig.
    Gisteren was tweede dag van waterige afscheiding, vandaag draderig en ik voel lichte buikpijn (dat wordt in de loop vd uren erger) dus vannacht heb ik mijn eisprong waarschijnlijk.

Gisteravond gezellig gedaan met manlief dus mijn timing klopt weer.
    Nu moet de natuur de rest doen.
    Ik ben alle drie de keren zwanger geraakt van een keer sex tijdens of ver voor mijn vruchtbare dagen. Uit ervaring weet ik dus dat 1x genoeg kan zijn.
    Om de dag klussen pffff ik heb daar geen tijd of energie voor lol :D

@mamske
    Lekker aan toegeven!

@woman benieuwd hoe t bij de gyn was?!

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Dames.. daar ben ik weer..
    Gynaecoloog zei de tepel klachten om.zo maar ff te zeggen kwam door menstruatie.
    Ik word door gestuurd naar de Feritiliteitskliniek!
    We hebben een echo gemaakt van mijn baarmoeder.. en zag er goed uit.
    zag mijn eitje zitten hihi..

7. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hahaha dat lijkt me wel grappig je ei zien zitten maar wel fijn om te horen dat alles goed is

En ik weet dat ik niet overal wat achter moet zoeken maar ja ik wil het zo graag hahahahahahahahahaha

8. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk kan je snel terecht meid! Kon de gyn iets zeggen over t moment van eisprong?!

@ilona dat willen we allemaal :) het is voor jezelf alleen niet zo fijn.
    Ik had bij al mijn zwangerschappen nul komma nul symptomen voor nod dus kwaaltjes zeggen niet alles.

9. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Oké ja ik weet het ik maak mezelf alleen maar gek maar Pfff het is gewoon zo moeilijk hahahahahahaha

En ja natuurlijk wil iedereen het heeeeeeel graag hahahahahaha

10. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Goedenmiddag Dames vraagje ik heb een app op mijn telefoon om mijn vruchtbare dagen in de gaten te houden mijn kalender heet die
    Maar ik heb via deze site ook de calculator gebruikt en volgens mijn app heb ik vandaag mijn eisprong en volgens deze site heb ik mijn eisprong op de 20 ste al gehad welke moet ik volgen denken jullie???

11. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Hoi ilona!

Ik heb ook de mijn kalender, ik zou volgens de app 21 mn eisprong hebben gehad maar als ik na mijn temo en ovu testen kijk heb ik hem gisteren gehad dusja bij mij zat er ook een verschil in

12. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Jah het scheelt dat wij rond die tijd al druk aan het klussen waren geweest dus misschien hebben we geluk want ik heb me daar een rommelende darmen en ben aan de diaree en ik ben verkouden sinds 2 dagen het kan natuurlijk niks zijn hahaha maar toch ga je onbewust erin geloven

13. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ja het is moeilijk om jezelf niet gek te maken he! Haha
    Ik probeer me nu niet gek te maken maar hoor net dat een vriendin van me zwanger is ( de zoveelste) en dan ga je toch weer dingen voelen ookal kan het nog niet haha

14. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Idd een vriendin van mij is bijna uitgerekend en een andere is net zwanger na de eerste poging dus ja dan ga je hopen dat het bij jou ook zo is

15. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ja indd! Duimen dat het bij ons ook raak is deze maand!
    In welke ronde zitten jullie?

16. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Wij zittennog maar in de 2 de ronde dus ja is nog maar net

Jij dan
    En idd hopen dat we allemaal in dit groepje deze maand op roze gaan

17. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    wij zitten ook in ronde 2! haha, ben vorige maand niet ongesteld geworden, en geen positievetest dus denk gewoon niet ongesteld geworden.

ja indd! duimen!! een blije roze groep!

18. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Haha ja ik werd wel ongesteld maar al naar 21 dagen dus schrok wel en wasvook maar 4 dagen maarja misschien deze keer

19. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ilona
    Lieve meid. Je lijf bepaalt wanneer je je ei hebt gehad niet de app ;)
    Jullie hebben toch geklust?! Maakt dus niet uit.
    Wanneer je je ei ook gehad hebt ...Voor symptomen is t nog te vroeg zoals mamske ook zei.

20. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik weet ook wel dat mijn lichaam de eisprong bepaalt maar daarom is het wel makkelijk om het voor jezelf te weten lijkt me

Deel Deze Pagina