Waarom dan? Je gaat uit van je cyclus neem ik aan?! Als je van je ei uit wil gaan zou je het beste de laatste datum aan kunnen houden en daar 14 dagen bij op moeten tellen en dat als testdatum aanhouden.
ja klopt maar aangezien ik afgelopen maand niet ongesteld ben geworden kan ik het zo ongeveer uitrekenen
Oké vraagje ik heb alles nagerekend en ik heb dus opnde 20 ste mijn eisprong gehad maar kan ik nu al last krijgen van symptomen?? Want ik heb constant steekjes in me onderbuik en bij me liezen ook ben ik met vlagen misselijk. Ik hem 5 katten dus ik vond de kattenbakken stinken en wou ze schoonmaken en ging over me nek terwijl ik er altijd tegen kan (door mijn opleiding dierenverzorger ben ik wel wat gewent) Help me aub en sorry aks ik zoveel zeur
Hetzelfde beroerd ik heb last van me boobies en ik word gestoord van het wachten hahaha en nu heb ik ook even geen baan moet 2 weken wachten tot ik bij mijn nieuwe baan kan beginnen dus ik eet me helemaal op hahaha
Ik ben een half jaar werkloos en misschien heb ik een nieuwe baan. Ook last van mn boobs.. word ook gek want morgen ovuleer ik...hihi vanavond weer aan de klus hihi..
Ik had mijn eisprong de 20ste al dus ik hoef nog maar een paar dagen te wachten hahahahha maar ik krijg wel steeds meer symptomen ik heb al sinds gisteren steekjes in me onderbuik en nu trekken ze ook naar mijn benen ik werd vanmorgen wakker en was me daar misselijk en ik heb aders op me boobies ontdekt dus ik hoop het echt mijn nod is 6 maart dus moet nog even geduld hebben
Hallo allemaal ik word echt gek hier Ik zat net een beetje rond te neuzen over wat je voelt als je net zwanger bent lees ik een topic over een meid die zwanger is en daardoor haar toenmalige vriend kwijt is normaal gesproken lees ik dit en denk wat zielig voor der maar verder niks. Nu heb ik dit gelezen en alle sluizen zijn open echt ik zit hier te janken en ik kan nog steeds niet testen En ik word ook gek van me onderbuik ik voel alles rommelen ik heb steekjes
Ha meiden, is het misschien een idee om een NOD lijst aan te maken? Dan kunnen we makkelijker in de gaten houden van elkaar hoe ver iedereen is. Kun je wat makkelijker met elkaar meedenken ook Ik wil wel een eerste opzet maken als iedereen haar NOD doorgeeft in een felle kleur. En hopelijk kunnen we daar binnen nu en een (paar) maandje(s) een bevallingslijst van maken
@mamse ik heb gister mijn ei gehad dus dan kom ik op 12 maart uit (mn verjaardag) als ik van mn cyclus uitga 8maart mja omdat ik vorige maand niet ongesteld ben geworden weet ik t niet meer haha!! Lynnetje, 22jaar, 1ste kindje, ronde 2, nod 12maart
***NOD Lijst Club ATV-ers!*** Maart 2014 Vul je naam in bij de datum van je NOD + welke ronde je zit + hoeveelste kindje. 6 maart: Ilona, 11 maart: Vintage Rose, Wish88, 12 maart: Lynnetje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 13 maart: Woman1987, Onbekend: Mandy3, Angel128, Lovieyou, Liv1985 Ongesteld: Testen Zwangerschap: Wie is er al zwanger: Mamske, 27 jaar, 1e kindje, MBKT,
***NOD Lijst Club ATV-ers!*** Maart 2014 Vul je naam in bij de datum van je NOD + welke ronde je zit + hoeveelste kindje. 6 maart: Ilona, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 11 maart: Vintage Rose, Wish88, 12 maart: Lynnetje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 13 maart: Woman1987, Onbekend: Mandy3, Angel128, Lovieyou, Liv1985 Ongesteld: Testen Zwangerschap: Wie is er al zwanger: Mamske, 27 jaar, 1e kindje, MBKT,