Club ATV-ers! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vintage Rose, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Mamske ; Mijn nod is de 14e. Ik ben 26 jaar en het word ons eerste kindje ;)

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    ***NOD Lijst Club ATV-ers!***
    Maart 2014

Vul je naam in bij de datum van je NOD + welke ronde je zit + hoeveelste kindje.

6 maart: Ilona, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2
    11 maart: Vintage Rose, Wish88,
    12 maart: Lynnetje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2
    14 maart: Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2

Onbekend: Mandy3, Angel128, Lovieyou, Liv1985
    Ongesteld:
    Testen Zwangerschap:
    Wie is er al zwanger: Mamske, 27 jaar, 1e kindje, MBKT,

3. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo allemaal en hoe gaat het dames al druk aan de klus???? ;)
    Ik ben hier maar aan de voorjaarsschoonmaak begonnen even mijn hoofd ergens anders bij hebben maar met de steekjes in me buik is dat een beste opgave hahaha maar goed ben benieuwd hoe het met iedereen gaat :-D:-D

4. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier niet aan de klus. Woensdag m'n ei gehad waarschijnlijk en afgelopen zondag geklust. We wachten af. Heb niet meer getemperatuurd vind t veel prettiger er niet zo mee bezig te zijn.
    Het komt wanneer t komt ;)

5. JVR

JVR Lid

15 nov 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Mamske,

Leuk dat je dit doet!

Ik lees wel mee hoor meiden maar over mij valt niet zoveel te zeggen haha ik moet nog wat langer wachten. Dus vandaar dat ik niet zoveel zeg...

Laat je lichaam zijn werk doen en geniet van alles om je heen!
    Liefs
    XXX

NOD 28 maart ( ongeveer)

Leeftijd 22
    Deze ronde is ronde 4

6. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    ***NOD Lijst Club ATV-ers!***
    Maart 2014

Vul je naam in bij de datum van je NOD + welke ronde je zit + hoeveelste kindje.

6 maart: Ilona, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2
    11 maart: Vintage Rose, Wish88,
    12 maart: Lynnetje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2
    14 maart: Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2
    28 maart: JVR, 22 jaar, 1e kindje, ronde 4

Onbekend: Mandy3, Angel128, Lovieyou, Liv1985
    Ongesteld:
    Testen Zwangerschap:
    Wie is er al zwanger: Mamske, 27 jaar, 1e kindje, MBKT,

7. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Vintage Rose, ik heb nog niet gelezen hier dat er iemand zo relaxed instaat als jij :$ Het is wel de beste manier denk ik... hoe minder zorgen je je maakt hoe minder moeilijk het is om zwanger te worden volgens mijn huisarts ;)

@Ilona, zo kan je ook even je gedachten verzetten ja!

@JVR, leuk om weer even iets te horen. Kan me voorstellen dat je niet zo meekletst, je moet heel wat meer geduld hebben... Wat doe jij om je gedachten een beetje te verzetten?

@Hier: Ik heb toch een rare droom gehad vannacht! Mijn dochtertje was geboren (ik ben ervan overtuigd dat het een meid wordt) en lag in mijn moeders armen. Mijn moeder wilde haar even laten zien en tilde haar op, met haar gezicht naar mij toe. Toen was ze ineens een jaar of 3 en zag ze er precies uit als ik op foto's van vroeger :D Toen ze ze weer in haar armen liet liggen was het weer een baby...

8. JVR

JVR Lid

15 nov 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen.. Dat ik het los heb gelaten.. Ik weet gewoon dat t bij mij gemiddeld ietsje langer duurt.. En dat is dan maar zo..
    Wij zijn aan kinderen begonnen met in ons achterhoofd dat het wel zo een half jaar tot jaar kan duren. Ik werk 5 dagen en doe veel aan voetbal dus wat dat betreft niet heel veel tijd om te gaan piekeren!

Hoewel ik rond de eisprong en erna wel alleen maar hier mee bezig ben.. Maar dat mag dan ook van mezelf :D dit weekend eerst goed carnaval vieren!!!

Hoe was t bij jou Mamske ? Echo gekregen of nog te vroeg?

@vintage rose : ik snap je gevoel wel.. Het komt wanneer het komt... Al hoop ik net zoals iedereen dat t snel mag wezen.

Ilona. Je hebt wel een lekker korte. Cyclus.. Zie t zo.. Je hebt een extra ronde om zwanger te worden. Ben ik wel jaloers op hoor! Hopen dat t raak is maar dat ga je dan wel zien na 6 maart :D ik duim met je mee! En tot die tijd... Lekker leuke andere dingen doen! ( ik weet het is moeilijk)

Wil nog even zeggen dat ik deze groep echt heel fijn vind.. Je kan het met iemand delen die er net zo mee bezig is als jij zelf.

Liefs! En duimen op positieve testen :D:D:D

XXX

9. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Dus Mamske.. dat is wel een aparte droom..
    hihi hoop je op een meissie ja :) ?!
    Maar ik heb mijn ovulatie vandaag.. last van lichte steekjes in mijn onderbuik
    en ineens last van veel witte afscheiding! (Sorry als het vies klinkt :$ )

10. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik snap iets niet ik heb juist altijd al beat veel afscheiding gehad maar sinds me eisprong echt gewoon bijna niks meer wat kan dit zijn???

11. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @JVR Zeker doen! Nog even volop van genieten nu het nog kan ;)
    Volgens mij is het typisch vrouwen om na de eisprong aan niets anders meer te kunnen denken... Is ook niet zo gek, je wil dit nu eenmaal heel graag en hoe eerder je het weet of denkt te weten hoe beter :)

Ik heb helaas nog geen echo gehad. De eerste afspraak was echt een intake, dus vragenlijstjes doorlopen, bloed testen en info meekrijgen. 21 maart is de eerste echo. Aftellen dus!

@Woman, hup! Aan de klus! ;)
    En nee het is niet dat ik hoop op een meisje. Ik wilde altijd alleen maar zoons. Totdat mijn nichtjes geboren waren en eentje een keer een suuuperschattig jurkje aan had. Vanaf dat we eenmaal gingen proberen maakte het me helemaal niet meer uit! Mijn gevoel zegt alleen dat het een meisje wordt.

@Ilona, als je het al sinds je eisprong hebt dan zegt het waarschijnlijk niets helaas. Voordat het bevruchte eicelletje genoeg hormonen af kan gaan geven om jouw lichaam te beïnvloeden ben je ongeveer een week verder... Voordeel is dat tegen de tijd dat je de eerste symptomen gaat krijgen, je nog maar een weekje hoeft te wachten voor je kunt testen! :cool:

12. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik kan zondag al testen voor de vroege test dus ik hoop het

13. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mamske ik kan er zo relaxed instaan omdat ik twee kindjes in de 1e ronde heb mogen krijgen en door de mk was ik er zoveel mee bezig dat t niet goed voelde. Ik ben een echte controlefreak maar door de mk besef ik dat ik het niet in handen heb.
    Ik was bij mijn eerste ook heilig overtuigd van een meisje en dat klopte. Bij mijn tweede ook maar heb hier toch echt een zoontje rondlopen ;) de derde wordt weer een meid zonder twijfel haha.

@jvr ik hoop dat t toch snel raak is meis!

@ilona na je eisprong stijgt je progesteron dus t is normaal dat je geen afscheiding hebt of iig minder dan rond je ei.

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamske : haha ok.. ons maskt het ook niks uit.. ik ben ook tante van 2 nichtjes.. maar als we een jongentje krijgen.. dat is voor mijn mannetje erg speciaal..dan krijgen ze eindelijk weer een naamdrager zeg maar.

ilona : zondag mag je testen dus..spannend!! Hopen op een + !

15. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    En en ilona????

16. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Helaas niks maar heb nog 4 dagen voor me nod en vl was helemaal verbaast hij zei nou met jou emoties moet je wel zwanger zijn want ik zag dat het negatief was en begon te huilen nog geen 2 minuten later zeg ik heel nuchter ik heb nog 4 dagen dus kan nog hahahha

17. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies je zit pas 10 dpo. Niet opgeven het kan nog!

18. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    @ilona, er is nog kans!!!

Ik heb sinds gister echt pijn aan mijn borsten en een gevoel alsof ik ieder moment ontzettend heftig ongesteld ga worden (alsof ik leeg ga bloeden) dus ben mn hoop al een beetje verloren voor deze maand:(

Hoe is t met jullie meiden?

19. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    @Lynnetjee : Aah dat is kl*te meis.. ik had tijdens mijn ovulatie kleine steekjes in de onderbuik.. Ik hoop zo dat het nu raak is!
    Maar moet binnenkort naar de feritiliteitskliniek...

20. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Jah ik ga heel erg hopen dat het zo is:-D
    Maar kan niks anders dan afwachten
    Balen dat je dat gevoel hebt maar niet opgeven alles kan nog

En Idd hoe is het met de rest van de dames

Deel Deze Pagina