@Lynnetje, inderdaad alles kan nog... Ik herinner me dat ik vorige maand ongeveer hetzelfde berichtje hier achter liet. Dat was 4 dagen voor de positieve test... @Ilona balen zeg! Maar wat je zegt de maand is nog niet om... Hoe dichter bij nod hoe betrouwbaarder je testen worden. @Woman, ik hoop heel hard met je mee!
Test gedaan 2 uur niks gedronken en om witte uitslag dus negatief om mijn nod de volgende maar doen denk ik
Jammer Ilona... maar inderdaad, je bent er nog niet @Testen kopen: Doet me ineens weer denken aan onze eerste keer testen kopen. Bijna heel de familie woont in dezelfde omgeving dus eerst heeeel goed gekeken of er geen bekenden in de (omgeving van de) winkel waren en toen snel gekocht en weggestopt. Het liefst had ik manlief op de uitkijk gezet haha
Haha Mamske..zo herkenbaar..hihi! @Ilona : Heb ik ook gedaan.. ik woon in Vriezenveen en ben maar naar Enschede gegaan..ging daar toch ff heen met manlief
Oké dames vraagje wat kan ik hiertegen doen?? Ik heb de hele dag al pijnlijke steken bij en in mijn rechterlijk iemand een idee wat dit kan zijn en wat ik ertegen kan doen word helemaal gek hier
Ja dat doe ik al en de kruik maakt het juist erger. Hahha maar maakt niet uit bedankt voor het meedenken Hoe gaat het met jou dan