Club ATV-ers! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vintage Rose, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat kan niet de streep die jij bedoelt helemaal rechts die zit er altijd helaas.

2. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Testen open maken, wassen, het heeft allemaal geen zin. Ik weet dat t moeilijk is maar het streepje is echt zodra je t met je ogen ziet en niet met je hart. Dikke knuffel!!

3. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Oké nou ja op naar de volgende ronde :(

4. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Jammer Ilona...
    ik heb vanaf vandaag weer werk..
    dus ik ben even wat afwezig!
    Maar hou jullie verhalen in de gaten..hihi!
    Van het weekend horen jullie weer van mij!

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Fijn woman dat je weer werk hebt. Hou ons op de hoogte! :)

6. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    @ilona ik zie ook niks! jammer! op na de volgende ronde!

@woman wat fijn dat je weer werk hebt! succes met je eerste dag

7. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Ilona Ik zie helaas ook niets... Jammer, maar inderdaad op naar de volgende ronde!

@Lynnetje Inderdaad, alles kan! Jezelf geen hoop geven is denk ik onmogelijk al doe je nog zo hard je best. Nog een paar dagen, dan weten we het!

@Woman Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En succes inderdaad op je eerste dag.

8. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ja we wachten geduldig af.
    Hoe is het eigenlijk met jou mamske?

9. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Goed hoor :) Af en aan misselijk, ik hoef maar aan belegde broodjes te denken en ik zit al bijna te kokhalzen :D

Het laatste weekend van februari hebben we het aan broers, zussen en ouders verteld, dat was écht genieten. Mijn moeder dacht dat ik haar voor de gek hield, want ze vroeg van de week nog of ik niet stiekem al zwanger was. Toen ik haar overtuigde van niet zei ze tegen me (quote) "Ja das waar, je ziet er ook niet zwanger uit". Dus dat heb ik er even lekker ingewreven :D

10. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamske.. ik had je ff prive een bericht gestuurd!

En bedankt.. leuke dag gehad oo mn werk!! ;)
    Werk 4 uur op een dag en 5 dagen in de week.. niet veel..
    maar beter iets dan niets naar een half jaar werkloos te zijn geweest..

Moet wel zeggen dat ik last van mijn onderrug had .. ik moet 4 uur lang staan zonder pauze.. maar dat heb ik wel eerder gedaan bij mijn vorige baan.. en toen had ik geen last..en mijn buik..zoo die was opgezet.. kon wel zwanger zijn!

11. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    @mamske whahahaha! Geloofd ze je ondertussen wel?? O wel fijn dat je voor de rest nergens last van hebt, op misselijk zijn na dan! Ochja voor het goede doel!

@womanja kan me voorstellen dat 4uur beter is dan thuis zitten. Wel fijm dat het je goed bevallen is! Oehhhh je maakt het wel spannend he!

Ikzelf zit momenteel in mijn nachtdiensten (maar 2 gelukkig) en ik ben me afgelopen nacht toch misselijk geweest, hoofdpijn en koude rillingen dus volgens mij word ik ziek:( zooo geen zin in! Mn vriend zei toen ik thuis kwam misschiem ben je zwanger! Ik zei als dat zo is mag ik me zo voelen en anders alsjeblieft weg met ziek worden! Haha

12. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Jeetje Lynnetje je maakt het wel spannend!! Het begint inmiddels wel een beetje op te tellen bij jou... ik ben echt heel benieuwd wat er uit de test komt over 6 dagen!

Ik heb wel meer 'kwaaltjes' hoor ;) Moe, krampjes, dikkere boobies (van C naar DD, al moet ik zeggen dat ik het nooit eerder echt opgemeten heb en mijn bh's passen nog redelijk...) Maar het voelt allemaal meer als 'bevestiging' dan dat ik er echt last van heb.

@Woman: Sorry daar heb ik niet altijd erg in ;) Maar bedankt :) Fijn dat je het naar je zin hebt op je werk! Is het niet te regelen dat je even een koffiepauze tussendoor hebt? Lijkt me best zwaar om 4 uur lang te staan. Zeker als je straks ook nog 'uit balans' raakt :D

13. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamske.. je mag tussendoor wel ff wat drinken..
    khou het redelijk vol..bedankt voor je berichtje terug!
    Ben soms erg onzeker en ben bang dat ik een domme vraag stel idd :$ *bloos*

Lynnetjee.. Hihi.. ja ik maak het idd spannend..
    jij ook haha

14. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ja de ATV begind nu ook echt op de komen! Haha

Ja woman zijn we allebei goed in! Haha

15. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Trouwens hoe gaan jullie het vertellen als het straks zover is?

Ik nodig mijn ouders, zus, broer, ouders van ml en broer uit om gezellig langs te komen. En dan neem ik mijn neefje em nichtje even mee de gang op em doe ik ze een t-shirt aan waarop staat ik word een grote neef, ik word een groot nichtje! (Ik heb ze al besteld, kon het niet laten, wel aan de grote kant haha!) Ze zijn trouwens 1.5 en 3.5. Vond het wel leuk om het zo te doen.

16. JVR

JVR Lid

15 nov 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Spannend allemaal!
    Allemaal nog niet zeker of t wel of niet raak is!

Ik heb vandaag een dik positieve ovulatie test ! Jeej! Als mijn luteale fase weer 14 dagen duurt. Heb ik een cyclus van 37 dagen ipv 41 !

Mamske leuk dat je t aan je familie heb verteld!
    Dat lijkt me inderdaad genieten Haha

17. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Wij hebben het verteld door een positie-shirt aan te trekken waarop stond 'I love daddy'. Tenminste waar dat ging. Soms hebben we het ook gewoon gezegd. Ik had het ook leuk gevonden om het mijn neefjes en nichtjes te laten vertellen, maar dat durfde ik niet. We vertelden het aan de familie al met 5 weken en dan kan het nog foutlopen. Ik wist niet of de ouders het ze daarom zo vroeg al zouden willen dat ze het wisten.

18. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hallo allemaal
    Het is nu de zesde en ik ben niet ongi dus of mijn cyclus is deze maamd zwanger of ik moet morgen maar eens gaan testen hahaha
    @ mamske wat lijkt me dat gaaf om het te kunnen zeggen te gek
    En ook al doe je vroeg als jullie er zo trots op zijn dan is het toch het goeie moment ;)
    Geniet ervan!!!

En aan de andere 2 dames ik duim heel hard voor jullie en hoop dat de tijd heel snel gaat hahahaha

19. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Ik wil morgenvroeg de uitslag lezen!! Haha succes! !! Ik duim voor je! Zodat jij het ook aan je familie kan vertellen!

20. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Oo dat is wel ook leuk om het op die manier te vertellen!!

Deel Deze Pagina