***NOD Lijst Club ATV-ers!*** Maart 2014 Vul je naam in bij de datum van je NOD + welke ronde je zit + hoeveelste kindje. 11 maart: Wish88, 12 maart: Lynnetje, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 14 maart: Woman1987, 26 jaar, 1e kindje, ronde 2 Over tijd: Ilona, 25 jaar, 1e kindje, ronde 2 Onbekend: Mandy3, Angel128, Lovieyou, Liv1985 Ongesteld: Testen Zwangerschap: Ilona: Negatief. VintageRose: Positief Wie is er al zwanger: Mamske, 27 jaar, 1e kindje, MBKT, VINTAGE ROSE De lijst had een update nodig Hij wordt inmiddels wel een beetje rommelig trouwens, we missen nogal wat gegevens... zou iedereen zijn aanvullingen in een kleurtje door willen geven? Dan haal ik voor de ronde april de regel 'Onbekend' weg.
@Lynnetje: Balen zeg, maar volgens mij totdat je echt helder bloed hebt gezien kun je er nog niet zoveel over zeggen? @Woman en JVR: Spannend!! 4 of 5 dagen erna is redelijk kort... maar mocht je je ei een keer wat eerder gehad hebben, wie weet! @Woman: Ik zeg: Vroege testen!!
Ja daar twijfel ik dus over, omdat ik vorige maand niet ongesteld ben geworden kan het daarom oud bloed zijn. Mja het is zo weinig, mn inlegkruisje word niet een vies (sorry voor de uitleg) het is echt alleen bij het afvegen en dat ik heel minimaal stolsels zie liggen als ik geplast heb. Heb tegen vriendjelief gezegd dat als dit woensdag nog zo is of niks meer heb ik toch eem test doe. Werd vanacht wakker van de rugpijn en buikpijn, heb ik normaal geen of een heeeeel klein beetje last van, kon er nu niet meer mee liggen
@ vintage rose GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dames bij mij is er nog steeds niks negatieve testen en geen ongesteldheid in zich pff ik word helemaal gek!!!!
@Ilona: Balen zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt. Helaas als je cyclus een keer wat korter is, kan hij ook een keer wat langer zijn. Maar je hebt goed geklust toch ? Dan kan het nog altijd twee kanten op... @Woman: Ik weet niet echt welk merk je er het beste voor kunt hebben. Je zou dan moeten zoeken naar extra gevoelige testen. Ik heb wel eens gehoord van de Sensitest bijvoorbeeld. Je moet dan wel goed de verpakking lezen, kijken of hij 4 dagen voor je NOD (bijna) net zo betrouwbaar is als op je NOD. Er zijn ook merken die zichzelf extra gevoelig noemen, maar als je dan goed leest staat er dat hij 4 dagen voor NOD maar 50% betrouwbaar is, 3 dagen ervoor 60% etc. @VintageRose: Hoe voel je je vandaag? Helemaal in de zevende hemel?
bij mij heeft de ongi zich nu ook gemeld dus op naar de volgende ronde kijken of het pendelen waar word
Jah ik ook was stiekem al bezig met de baby kamer masrja volgende maand nieuwe kans Maar wie van jullie heeft ook laten pendelen en was het waar???
@ mamske, lief van je! @ilona geen idee! Zou wel leuk zijn! Ze hebben bij mij wel gezegd een paar jaar geleden dat ik eerst een jongetje zou krijgen en daarna een meisje, maar wist niet dat ze ook de maand konden zeggen
@lynnetje en ilona balen meiden. Hopelijk brengt de volgende ronde meer geluk! @mamske nee zevende hemel is ver te zoeken. Na de mk zit de schrik er goed in. Ben pas gerust met een goede echo. Die staat gepland op 27 maart. Voel jij je nog steeds goed?!
@VintageRose, dat is waar, ik kan me voorstellen dat de eerste weken dan nog heel eng zijn. Ik hoop dat je een beetje meer vooruit kan kijken dan achteruit en dat je snel kunt gaan genieten. Één miskraam betekent niet dat je nu een grotere kans hebt dat het nu ook misgaat hè, ik hoop dat dat een beetje geruststelling geeft. Maar wat is 27 maart dan nog ver weg Hier gaat alles goed hoor. De ochtendmisselijkheid is weer helemaal terug, maar als ik mezelf de tijd gun dan zet het niet zo heel erg door. Afgelopen weekend hebben we besloten dat als de echo volgende week (9;1 wk) helemaal goed is, we het ook vrienden gaan vertellen. Ik kan niet wachten. Hoe staan jullie eigenlijk in het vertellen aan familie en vrienden? Liever delen of liever even wachten?
Ik ben iemand die zich niet stil kan houden zoals nu dat we aan het proberen zjn weet mijn moeder het al liet per ongeluk iets vallen dus die weet het binnen 2 minuten en de aan mijn schoonouders kan ik denk nog eel even wachten maar ook niet telang hahahha ik kan niks voor me houden Maar dit verschilt per persoon
Mamske : ik wacht gewoon tot vrijdag.. dan mag ik pas testen hihi.. Ilona en Lynnetjee : jammer meiden!! Ik gun het jullie ook zo... Wat betreft vrienden vertellen.. alleen onze echte vrienden weten het voor de 13 weken zeg maar.. 1 stel heeft ons heel erg teleurgesteld.. We moesten het van fb lezen!!
Ik vertel t ook snel. Als t misgaat weten mensen er al van. Daarbij word ik heel snel zwaar! Met 6 wk had ik de vorige zwangerschap al positiekleding aan. ik ben van mezelf slank dus t valt direct op. Wachten tot 12 weken is hier dus geen optie. @woman respect voor je geduld hoor!! Duim duim!
@Vintage Rose : Hihi.. danku...komt door mijn mannetje hoor! Geef wel toe.. mijn hoofd zegt.. ga donderdag testen! hihi..
@mamske mijn ouders, zus en broer, zijn ouders en broer en 4 hele goede vrienden van ons em voor de rest wacht ik totdat we de 12 gepasseerd zijn. Vervelend dat ie ochtendmisselijkheid weer terug is! ! Ja is voor het goede doel @woman luister je na je hoofd of niet? Haha ik zal in ieder geval al voor je duimen! @vintage rose ooo wat spannend de 28 heeft een vriendin van me ook de eerste echo! Ik duim voor je dat alles goed is met jullie wondertje!