Club ATV-ers! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vintage Rose, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @mamske ben nog teveel bezig met of ik een kloppend hartje zie donderdag. Het zal erom hangen met 6.1 weken.
    Voor ik in verwachting was heilig overtuigd van een meisje maar ik wacht nog even met de blik op de echo rond negen weken. Meestal klopt het gevoel wat ik dan heb ;)
    We willen t niet weten dus nog 8 mnd voor we zekerheid hebben.

Zijn jullie allemaal al bezig met namen?!

2. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Wij hebben al namen voor een meisje en een jongen

3. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Dames vraagje ik heb vandaag mijn eisprong en had net steken in me rechterlies en nu steken van onder wat is dit weten jullie dat misschien??

4. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kan je eisprong zijn. Ga je nou niet gek maken he de komende twee weken. Laat de krampjes en steekjes maar voor wat t is. Stress is niet bevorderlijk voor een zwangerschap. Ik ben zwanger en voor nod niks. Nu op een heel enkel steekje na nog geen klachten. Dus als je kunt focus er niet teveel op.

5. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Nee ik focus me er ook niet op maar het viel me op hahaha en nee ik ga me best doen om niet gek te worden hahaha

6. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @VintageRose, ik snap het. Ik hoop echt heel erg dat je een kloppend hartje ziet, dat scheelt een hoop in de zorgen denk ik. Of had je de vorige keer ook al een kloppend hartje gezien?

@Ilona ik denk dat jij een van de weinige vrouwen bent die hun eisprong voelen. Als ik het me goed herinner had je vorige maand ook steken rond je eisprong. Verder sluit ik me aan bij VintageRose... Is er nog een muur / kozijn, wat dan ook die nog geverfd kan worden?? ;)

@Namen, ja wij hebben al sinds we een jaar samen waren de discussie over namen. Qua jongensnamen hebben we altijd heel dicht bij elkaar gezeten, maar meisjesnamen is echt een ramp. Sinds een week hebben we eindelijk een meisjesnaam die we allebei echt prachtig vinden.
    Ik weet niet of jullie het leuk vinden om de ideeën met elkaar te delen?
    Wij hebben in ieder geval voor een meisje op dit moment Emily en voor een jongen Tim, Joshua of Mikael.

7. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Hahaha ja ik zoek ook al naar een muur wat ik kan doen hihihi maar nu je het zegt Idd dat had ik vorige maand ook bij me eisprong zou te gek zijn als ik het ook zou kunnen voelen als ik bevrucht ben hahaha

8. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ilona zet dat maar vast uit je hoofd want de bevruchting kun je echt niet voelen :D haha

De eerste namen zet ik liever niet hier neer ivm herkenbaarheid. Op dit moment stoei ik met de volgnamen. Voor een meisje wordt dit waarschijnlijk
    N.inthe E.nora of N.inthe R.osalie wat vinden jullie?!!! De eerste naam is Frans met een i klank. Of andere suggesties zijn erg welkom.
    Voor een jongen heb ik nu A.rmin N.oah maar twijfel over N.oah dus ook daarvoor worden suggesties op prijs gesteld. Roept u maar :D

9. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Mooie namen! Persoonlijk vind ik N.inthe R.osalie het mooist, maar bij een Franse naam vind ik N.inthe E.nora dan weer heel leuk.

N.oah vind ik erg leuk eigenlijk, maar als je twijfelt kun je beter verder zoeken inderdaad... Ik zou alleen geen alternatief kunnen geven.

10. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal t eens in het namen topic vragen. :)

11. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    hoi meiden!
    ik ben wat minder aan het reageren om mezelf niet al te gek te maken. ik lees wel nog iedere dag even hihi.

wij hebben voor een jonge noud en voor een meisje noah of sophia, hier zijn we het gelukkig al over eens, alleen een 2e jongens naam worden we het niet over eens haha

hopelijk testen we allemaal snel positief!

@vintagerose: de 28e had je de echo als ik het goed heb he? een vriendin van me moet dan ook! alvast heel veel succes! geniet! en ik duim dat alles goed is met jullie wondertje!

@ilona, we gaan elkaar afleiden, haha ideeën?

12. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Lynnetje nee ik heb geen idee hahaha ik ben al hier in huis de voorjaarsschoonmaak aan het verlengen het huis is nog nooit zo schoon geweest hahaha

13. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Dames help
    Ik moet even van me af schrijven hoor

Ik had gisteren mijn eisprong maar heb niet geklust omdat vl er geen zin aan had.
    Dit zit mijneen beetje dwars maar wil er eigenlijk niet over beginnen tegen hem omdat ik dan het gevoel krijg dat ik heb push!
    We hebben dee maand ook maar 3 keer geklust en de dag voor mijn eisprong hebben we wel geklust.
    Hebben jullie mannen hier ook wel eens last van??

Of ben ik me druk aan het maken om niks??

Help me aub

14. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je maakt je druk om niks. Zaad blijft dagen leven. Mijn zoon is van 1x klussen 6 dagen voor ei. Gemiddeld blijft t 2-3 dagen leven. Dus dag voor je eisprong is prima!!
    Deze maand zondag 1x geklust woensdag avond eisprong en raak.
    Relax!!!!!

15. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lynnetje dankjewel meis lief van je!!! X

16. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Ilona ben het met Vintage eens. Vintage succes meid ! :)
    Net zoals Lynnetjee ben ik ook ff stil maar lees wel mee! ;)

@namen

Jongen : Stan of Thijs
    Meisje : Tess,Neomi of Jaylinn.

17. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Oké dank jullie wel dan is nu maar afwachten afwachten hahahahahahahaha rottijd Pfff maar we houden de moed hoog ;)

Jongen: Dustin
    Meisje: Natas

18. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Ik weet hoe je je voelt Ilona, ik heb er ook een keer bijna uitgegooid "Jij wil toch ook een kind!!", maar daar schiet je niets mee op. Krijg je hooguit ruzie van ;) Rustig aan doen, dat werkt het beste...

@Vintage, ik ben benieuwd wat er uit het namentopic komt!

19. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Meiden vraagje aangezien er nu al een aantal zwanger zijn ;)
    Ik heb maandag mijn eisprong gehad en ben nu echt extreem moe en heb al vanaf maandag hoofdpijn ook is mijn afscheiding roomwit (sorry :$)

Kan het deze keer al raak zijn want dit heb ik anders nooit

20. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal.

Wij hebben vandaag een kloppend hartje gezien echt helemaal blij!!

@ilona dat vroeg je vorige maand ook en toen zei ik al dat dat komt door de progesteron stijging na je eisprong.
    Het is echt te vroeg voor welk symptoom dan ook nogmaals.
    Loslaten!!

Deel Deze Pagina