Ilona ik hoop het voor je! Ik had met de innesteling ineens een hele scherpe pijn in mijn buik en daarna meer last van mijn darmen (te pas en te onpas aan de diarree) en ik begon al dingen vies te vinden... Wie weet! Wanneer ga je testen? Woman hoe was het vandaag? @JVR, ik ben as donderdag 15 weken. Begin je er bij jou al iets van te zien? In het oktobermama clubje hebben ze bijna allemaal al een buikje. Maar ik loop achter geloof ik. Pas al mijn broeken nog...
Ik ga mijn geduld op de proef testen ik ga pas over 5 dagen testen Maar klinkt wel hoopvol hahaha dus wie weet
Mamske,ik moet mijn bloed testen,dus word geprikt binnenkort haha. Mijn mannetje mag zn kwakje inleveren. En dan gaat hy het onderzoeken. Over 3 weken weten we meer!!
Vind je het een idee om de datum dat jullie de uitslag krijgen op de lijst erbij te zetten? Dan kan de rest van de groep een beetje meeleven zeg maar? Ik ben benieuwd wat er uit komt, maar hoop eigenlijk dat jullie de uitslag niet af hoeven te wachten en ondertussen toch nog zwanger worden
Ik ben wel al echt 3 kilo aangekomen en je ziet al duidelijk verschil aan mijn buik.. ik heb een hele slechte stoelgang dus dat speelt ook een rol.. broeken pas ik nog wel! (Gelukkig) mamske zal vast niet lang duren bij jou.. ineens zal t wel gaan uitzetten.. Woman heel veel liefs! Hoop dat het daarvoor al raak is! Ilona: nog even geduld.. ik denk dat als het echt zo is dar je het wel ergens voelt.. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen.. maar het is een bepaald gevoel dat je gewoon overtuigd ben dat het zo is.. hoop met je mee! Xx
@ jvr ik heb wel echt een gevoel van het is raak maarja ik geloof mezelf niet meer hahah En aankomen is alleen maar goed voor je hahaha ik hoop dat alles goed blijft gaan xx Voor de rest van de dames hoop ik dat ook alles goed gaat en blijft gaan!!!
He sh*t zeg! Ik had echt goede hoop voor je deze maand, Ilona! Woman, nog 9 daagjes, ik ben benieuwd! @JVR, ik ben inmiddels ook aangekomen, maar heb vooral een vetrol op mijn buik. Je begint nu wel een beetje een bolling te zien, zelfs als ik op mijn rug lig. Veel is het nog niet, maar kennelijk heeft zo'n kleine buik ook een mega-voordeel. Vroeg als het is, maar ik heb gisteren de kleine voor het eerst gevoeld. Hoe is het met de andere dames? Vintage, ik weet dat je niet veel tijd hebt om te forummen, maar ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat Ik hoop zo dat je al een beetje aan het genieten bent...
Mamske.. Ja idd weer spannend!! Vandaag eindelijk wezen bloed prikken. Mijn mannetje had al eerder zn kwakje ingeleverd en de dokter heeft ons een kopie gedaan die we mee moeten nemen naar de kliniek! Spannend...
@ilona wat jammer! Hopelijk is het deze ronde wel raak!! Hoe is het met de rest van de meiden?? @mamske hoe voel je, je?
Ik voel me goed! Ik moet uitkijken dat ik mezelf niet te moe maak want dan komt de misselijkheid terug, maar niks mis met lekker rustig aan doen nu het nog kan Hoe is het met jou? Kwaaltjes of valt het allemaal mee?
Lekker rustig aan doen dus! Geniet ervan! Het schiet al op bij je! 16 weken alweer! Bij mij redelijk. Ben ontzettend moe en moe en moe haha o ja en dan af en toe misselijk en mn borsten doen zeer. Maar ik neem alles voor lief! Toen ik het hartje zag wouw!!!!!♡♡♡♡
Lynnetjee : Dat zal mij ook zo mooi lijken..hihi geniet ervan! Maar ik wacht tot de 14e af en anders wat mijn dokter bij de kliniek zegt..