Club ATV-ers! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vintage Rose, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden..

:):) Ja ik leef nog.

Lief mamske.. het gaat hier qua genieten steeds beter gelukkig. Zo'n mini buikje heeft echt nog meer voordelen hoor! Ik behoor helaas niet tot die gelukkige. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 12 weken al een behoorlijke buik. In totaal bijna 30 kilo aangekomen en bij de tweede..slik..35 :$ Ik ben klein en slank van mezelf dus mensen weten echt niet wat ze zien. Ik ben letterlijk een wandelende buik. Hoewel ik voor de zwangerschap weer terug was naar 59 kilo heb ik altijd een buik gehouden (vet en vel) ondanks veel sporten. Het is blijkbaar iets wat bij mij hoort. Nu met 12 weken vragen mensen ook regelmatig of ik de 20 weken echo al gehad heb. ;) En ze overdijven niet.
    Maar met een dikke buik kun je de kleine ook snel voelen. Ik heb mijn zoon met 13 weken gevoeld en dit kleintje afgelopen woensdag met exact 12 weken! Alsof het wilde zeggen "Ja mama, we hebben samen de magische grens bereikt ik ga nergens naartoe"

Gisteren naar brussel geweest voor de NIPT. Erg aardige professor. Ook een uitgebreide echo gehad waarin ze alvast alle softmarkers voor chromosoom afwijkingen hebben gecheckt. Tot nu toe ziet alles er goed uit. Volgend weekend krijgen we telefonisch de uitslag waarschijnlijk. In het rapport dat wordt nagezonden staat altijd het geslacht dus dat wordt mega tanden bijten. Ik zie mezelf de envelop al tegen het licht houden ooo wat ben ik nieuwsgierig!!:D

@JVR hier dus ook iemand die snel aankomt! En nu bij de derde pffff gaat t helemaal hard!

@Ilona extra duimen deze maand ik hoop t hoor!

@Woman ik hoop dat de uitslag duidelijkheid geeft meid. Het niet weten geeft voor mij altijd zo'n gevoel van controle verlies. Hopelijk is alles in orde en wordt je alsnog binnenkort zwanger. Ik blijf meelezen over de uitslag.

@Lynnetje Ik ken het gevoel van het zien van een kloppend hartje :) Dat is altijd speciaal maar als je een mk hebt gehad is dat nog specialer! Die moeheid heb ik ook gehad echt vreselijk. Komt goed nog een paar weekjes!

liefs voor jullie allemaal!

2. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker Kinderopvang BD groep
    Vintage : Dat klopt.. maar doordat ik er nu achter ga komen waarom het niet lukt geeft me dat ook deels rust in mijn hoofd.
    Lynnetjee : Bedankt meid..
    Alle dames : ik heb zo last van een zere onderrug en ik heb zere borsten. Ik ben donker van huidskleur(😅😅 india) maar wel het gevoel dat je mn klieren beter ziet..

3. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Vintage fijn om te horen dat je een beetje kan gaan genieten. Gefeliciteerd met de 12 weken grens :D Echt bijzonder dat je hem/haar nu al kan voelen! Ik vond het met bijna 16 weken al bizar vroeg :) Heb ook nog steeds dat ik iedere keer zit te twijfelen... Zijn dit m'n darmen of is het de baby?? Het is zo'n licht gevoel... Maar tegelijk wel weer zo anders dan gewoon rommelende darmen.

Ik ben wel heel benieuwd naar je buik moet ik zeggen :D Misschien een anoniem fotootje? ;)

Kunnen ze met 12 weken het geslacht al bepalen joh? Spannend... Ik ben benieuwd. Ik mag morgen voor de geslachtsbepaling (pretecho). Ik kan niet wachten... Ik ben er inmiddels best wel van overtuigd dat het een jongetje wordt, maar wie weet!

@Lynnetje, mooi he dat hartje zien kloppen! Geniet ervan. Heb je een filmpje mogen maken voor mee naar huis?

@Woman, ik ben hard voor je aan het duimen. Zou zo mooi zijn als je volgende week eindelijk een posi test in handen zou hebben!

4. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja Mamske bij onze zoon zei de echoscopiste tijdens de nekplooimeting ineens dat het een knul was.
    Deze keer is de uitspraak betrouwbaarder omdat het via DNA in mijn bloed wordt opgespoord ;) Ik zal het echter pas weten na de geboorte zucht.

Laat je weten wat het is?? Ben erg nieuwsgierig!! :D

@Woman duim duim duidelijke aders zijn vaak wel een positief teken!

5. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Woman, kun je het nog uithouden tot de 14e, of heb je stiekem al getest??

Zaterdag hebben we de echo gehad en we weten nu wat het wordt, maar ik kan het niet meer zo op het forum plaatsen. Ik ben niet anoniem genoeg meer en we vertellen het echt aan niemand... We zijn er in ieder geval wel heeeel blij mee. Toen we naar de echo toe reden zat ik me te bedenken dat ik stiekem toch wel een voorkeur had en mijn wens kwam uit :)

We zijn echt super verwend bij dat bureau! Ze heeft wel 4x opnieuw naar het geslacht gekeken om alle kijkfoutjes uit te sluiten. Ze nam echt de tijd en we hebben meerdere keren even in 3D naar de uk gekeken. We zijn er zo achtergekomen dat het nu al een duimzuigertje is :D

6. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Mamske,wat leuk dat het dan uitkomt!! Hihi.
    Nee ik heb nog niet getest. Ben uit mijn ritme,soms erg moe.. kan wel slapen dan.. ik hoop dat mijn wens uit komt..!!!

7. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Hoi Dames..
    Nog niet getest! Ik wacht tot morgen af.. want heb het gevoel dat ik de rode vlag weer moet opzoeken..
    Over de kliniek.. wordt morgen gebeld wat de dokter heeft een fout gemaakt. Ben op 1 ding getest terwijl het op 2 dingen moest zijn..
    Hoe gaat het met jullie? 😄

8. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Hou ons maar lekker in spanning ;) Maar vandaag is dus je NOD en nog geen rode duivels??

Pfff, ik vind het zo irritant als met testen fouten worden gemaakt... zeker als het van die dingen zijn waar je dan met zoveel spanning op de uitslag zit te wachten... Ik ben benieuwd wat hij morgen te vertellen heeft, maar vrees dat je dan dus nog even geduld moet hebben :(

9. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @ woman echt ik raak gewoon gestrest hier hahaha hoe kun je nou nog niet hebben getest?????? :-o

Maar wat dom van je dokter ja dat is alleen maar meer stress voor jou ja

En de rest ik hoop dat jullie allemaal lekker aan het genieten zijn van alle babydingen.
    ( oké dat klonk echt jaloers ;) hahah maar ik kan niet wachten

10. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mamske
    Neeeee dat kun je ons niet aandoen haha!! Misschien een pbtje "kijkt lief" :D

@woman och meid wat ontzettend slordig! Echt wat van zeggen hoor vind dat ze tegenwoordig zo onzorgvuldig zijn. Ok de werkdruk is hoog en waar mensen werken worden fouten gemaakt maar daar moet niet laks mee omgegaan worden.

@ilona logisch hoor ik hoop dat je aankomende maand lekker mee mag keuvelen.

Vanmiddag weer een echo kan niet wachten om onze kleine weer te zien :)

11. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Woman: En en en??? We zijn weer een dagje verder...

@Ilona, ik kan me voorstellen dat je het af en toe zat bent hoor om alle berichtjes over echo's enzo te lezen. Hopelijk kun je volgende maand lekker meedoen!

@Vintage, ik heb de meest actieve leden hier een pb'tje gestuurd. Lekker om het even te kunnen delen ;) Veel plezier met de echo vanmiddag!

12. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @ woman en en en en en??????

13. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Mamske je hebt pb terug! :)

@Woman..ook erg benieuwd.

14. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Dames, als eerst..mijn excuses voor het late berichtje!!
    Helaas.. was te druk gister en heb niet getest,had heel iets bloedverlies.. en vanmorgen heeft het doorgezet..tot nu toe niet zo erg dat ik krom loop vd pijn..en dat ik heel erg vloei.. ik slik nu foliumzuur,maar mijn menstruatie is zo anders de laatste tijd..normaal word ik het de 14e/15e vd maand ongi,loop dan 2 dagen krom vd pijn en verlies zoveel bloed en nu?! Het is zo anders.
    Vorige maand heb ik waarschijnlijk een miskraam gehad in een vroeg stadium dacht dat de verpleegkundige vd kliniek.
    Donderdagavond weet ik meer over 'het zwanger' worden....

15. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    He balen zeg, ik had gehoopt dat je het te druk had met feestvieren gisteren :(

Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben volgende week...

16. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    @woman O nee balen!!!! Ik dacht echt dat het deze keer raak was

Maar Idd kijken wat de uitslagen zijn

17. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Ja er word dan berekend hoelang het duurt wanneer we zwanger raken. Maar de vlag staat tot nu toe halfstok 😕. Echt ik verlies haast geen bloed. We wachten tot morgen af of de menstruatìe erger wordt,zo nee.. ga ik toch testen. Je kan toch iets bloedsverlies hebben tijdens je zwangerschap?

18. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Dat heb ik wel eens gelezen ook hier op het forum dus ja ik zou dan voor de zekerheid gaan testen

19. Woman1987

Woman1987 Fanatiek lid

5 feb 2014
    1.130
    16
    38
    Vrouw
    Ja we wachten af tot morgen.
    Hoe gaat het met jou Ilona?

20. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Volgens mijn app heb ik morgen me eisprong dus we zijn flink aan het klussen hahaha ;)
    Maar voor de rest wel goed gewoon afwachten :)

Deel Deze Pagina