Of moet ik toch een test halen? Ben wel ongi geweest.. Maja,als je het TLC programma " I didnt know i was pregnant " kent.. haha
Ja gaat goed. Heb geen echo gehad,maar wel getest. Negatief.. Toch klopt er iets niet zegt mijn gevoel. Dinsdag naar het ziekenhuis voor de endometriose. Oeh spannend meid!!
@Ilona, ok. Ik dacht even dat je de afgelopen week toch op andere gedachtes gezet was, misschien vanwege het geld dat je man al stiekem opzij had gezet ofzo... Maakt het even extra zuur nu denk ik, je moet een hoop geduld op gaan brengen. Ik hoop dat jullie snel weer verder kunnen proberen. @Lynnetje, hier gaat het prima. Inmiddels een mooi bol buikje en de kleine begint steeds vaker ook buiten zijn vaste momentjes om te trappelen. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar hoe het straks is als de kleine er is. Hoe is het bij jou?
@Woman, je ribben??? Nee... Het enige wat ik me voor kan stellen is dat de pijn van de endometriose uitstraalt ofzo. Aangezien je nu ook zo lang blijft/bleef vloeien kan ik me voorstellen dat je ook meer last hebt van de bijkomende pijn... Sterkte ermee!
Mamske.. Nee nu heb ik niet veel last van de endometriose. Met de menstruatie altijd best veel pijn. Nu is het niet echt aan de orde.. Ja gelijk onder mijn borsten..pijn,hm ik kan mijn draai niet vinden met zitten.. pas als ik ga liggen (op mijn rug) dan gaat het weg.. ik heb dit ook nog niet eerder gehad.. het is gewoon heel vervelend. Ben 's avonds ook rond 8/9 uur echt moe.. als ik de hele dag bezig ben geweest!
Update ... ; Vandaag na het ziekenhuis geweest. De 2e of 3e week van Augustus krijg ik de operatie. Zit er tegenop weet dat het voor een goed doel is maar toch.
Dankje Ilona ! Vannacht een waardeloze nacht gehad. Door de warmte niet vast geslapen en vanaf 6 uur klaarwakker door rugpijn (onderrug) en kon niet op mijn zij liggen..en mn buik stond strak! Owja en als klap op de vuurpijl ; misselijk . Nu nog een btje misselijk/gammel.. maar toch lekkere trek!?