@lynnetje OMG! wanneer ga je weer testen? Want misschien is het wel raak @Ilona: morgen weer wagen? @Hier; ik voel mijn ongi komen -_-
Trouwens Lynn ik heb net dus in een andere topic een foto gezien van een dame die met de action ook een blanco resultaat had maar met de kv wel degelijk een streepje!! Op naar de kv!
Jah im ga morgen weer testen ik had gehoopt dat in de tussentijd mijn clearblue testen binnen zouden zijn gekomen maar hekaas nog niet
Hallo Allemaal! Vorige week een berichtje gepost in het topic Kan dit een innesteling zijn. Ik wil me hier ook graag melden want ik weet sinds 2 dagen dat ik ook zwanger ben!!! Mijn gevoel was dus toch goed. Ik heb 4 dgn voor NOD positief getest met KV en de digital CB bevestigde dit nogmaals ( dus hier ook een testverslaafde ). En ook al een goede dikke tweede streep. Helemaal blij! Gisteren afspraak gemaakt voor de termijnecho, welke pas 27 maart is, samen met de intake. Maar ivm mijn voorgeschiedenis krijg ik een vroege echo met 8 weken en dat ik is op 14 mrt. Ben heel benieuwd want ben toch wel een beetje angstig of ze wat zien wat er niet hoort, maar goed daar probeer ik me maar niet te veel mee bezig te houden. Verder qua kwaaltjes: moe, moe en moe, met vlagen echt kotsmisselijk, 's nachts wakker worden en niet meer kunnen slapen. En dat is het tot nu toe wel zo'n beetje! Voor alle dames die positief getest hebben; Van harte!!! En op naar de 40 weken! Hoe voelen jullie je en wat zijn jullie kwaaltjes?
@mbts proficiat!!!! geniet ervan!!! ik ga morgen kv testen halen en overmorgen samen met ml nog eens testen. pff spannend al denk ik dat het niet zo is.
@mbts gefeliciteerd!!! Ik ga morgenvroeg nog even testen en hopen dat dan de cb testen binnen zijn dan kan ik vrijdag met die testen hopen op positief natuurlijk
@Mbts gefeliciteeerd!! Dat is super nieuws!! @lynnetje en ilona spannend dames!! Houd ons op de hoogte
@mbts Gefeliciteerd!!!! Voordat we het over kwaaltjes gaan hebben ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de mening van de rest van de club: Blijven we één clubje en delen we alles met elkaar, of blijft dit gedeelte van het forum bedoeld voor het bespreken van symptomen en testen? @Lynnetje en Ilona, ik lees steeds meer over de onbetrouwbaarheid van de action testen, dus ik hoop dat jullie met kv/cb een hele andere uitslag krijgen
Wij blijven toch zeker een clubje!? Tenminste ik zou het wel leuk vindrn, ook als we dadelijk allemaal zwanger zijn!!
@mamske dat hoop ik ook hihi, morgen ga ik kv halen. Ik heb een cb al hier maar die wil ik pas gebruiken bij 2streepjes