Club ATV-ers! :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Vintage Rose, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    Jammer! Op na de Volgende ronde!

2. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja wish!!! Bij mij net ook!!! Dan lopen we echt gelijk :D

Ik zit alleen met t volgende. Ik word meestal ongesteld wakker en tel dat als dag 1. Nu is het dus een paar uur eerder welke dag telt nu als 1?! Lees veel dat als je na 18:00 ongesteld wordt de volgende dag als dag 1 gezien wordt. Klopt dit :(

3. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    @Lynnetje: Alles gaat goed hoor, dankjewel! Soms een beetje moe en heel veel honger, maar daar kan ik eigenlijk alleen maar van genieten. Ik heb nog geen gyneacoloog kunnen bereiken. We wonen tijdelijk in de US en het heeft hier 10 cm gesneeuwd. Dat zijn ze niet gewend dus alles is dicht... Ik kan niet wachten tot we er naartoe kunnen, dan wordt het voor mijn gevoel (en vooral voor ml!!) wat 'echter'.

@Wish en Vintage Rose Balen zeg... Nog een extra knuffel dan! Verwen jezelf een beetje, dat heb je wel verdiend :(

@Vintage Rose Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel logisch als je het zo laat pas wordt...

4. Wish88

Wish88 Bekend lid

31 jan 2014
    893
    0
    16
    hahha dan lopen we indd gelijk:D
    nou ik tel gewoon gisteren als mijn eerste dag (heb dot namelijk elke keer zo ...dat ik ongi word in de avond haha)

@mamske thanks meid! Ik ga mezelf vandaag lekker troosten met wat goede films en lekker chocolade :D

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik tel vandaag als 1. Mijn cyclus is nooit korter dan 25 dagen dus hou t daar maar op. Voor de vruchtbaarheid zal t weinig verschil maken ik let gewoon op m'n ovulatietekenen. Mijn eisprong is niet iedere maand op dezelfde dag namelijk.
    Wachten op ei is begonnen lol :D

Veel tijd om mezelf te troosten is er niet helaas. Mijn meisje heeft vakantie dus de zorg over twee kindjes tegelijk vandaag.

6. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Meiden die vandaag moeten testen... heel veel succes! Een mooiere dag voor een pos. Test is er niet :) ik blijf duimen...

Miss een tip voor bij wie het niet gelukt is... mn collega vertelde me dat ze na het gebruik van preseed gelijk zwanger was.. ik dacht baad t niet dan schaad t niet dus ik ook geprobeerd.. na 10 mnd klussen de eerste cyclus met preseed gelijk raak!

En meiden.. ik weet dat het lastig is maar houdt de moed erin!

Liefs christel

7. JVR

JVR Lid

15 nov 2013
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Balen dat de ongi is doorgebroken of dat de testen negatief zijn!
    Maaaar we gaan voor de volgende ronde !

Mbkt gefeliciteerd!!!

Nog iets wat ik me afvroeg.
    Ik heb een behoorlijk lange cyclus.
    Hoe lang is die van jullie?

Mijne is tussen de 40 en 42 dagen.

8. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @angel
    Lief van je. Ik word snel zwanger (2 kids in ronde 1 en 1 mk in ronde 3) maar misschien hebben de andere meiden hier wat aan.

@jvr
    Mijn cyclus was altijd 28 dagen maar laatste mnden 25 dagen.
    Ze zeggen dat 21-35 dagen normaal is dus dan klinkt 40 dagen wel lang. Je zou t kunnen navragen bij de gyn.

9. ilonaganzeboer

ilonaganzeboer Actief lid

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Ik wens iedereen een heleboel liefde toe vandaag!!!!
    En ik ben vandaag extra lief voor mijn ventje valt vast niet mee met mij te zijn nu in ongesteld ben hahahaha

10. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks ilona! Jij ook happy Valentine!!
    Ik ga lekker sushi eten met m'n mannetje das dan wel een voordeel van niet zwanger zijn nu ;)

11. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    JVR ook mijn cyclus is lang. Vorige 36 en zit nu op de 38 dagen en nog njet ongesteld. Vind t zoo vervelend zon lange cyclus!!

12. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ik ging naar de dokter omdat mijn cyclussen 36 dagen waren en steeds langer werden... die vertelde me dat de gyneacoloog je pas verminderd vruchtbaar noemt (omdat je door de lange cyclussen minder kansen hebt per jaar) met een cyclus van 40 dagen of langer..

Ik zou ermee naar de dokter gaan misschien kan hij wat voor je doen!

Succes xx

13. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Hey meiden, jullie praten veelste snel haha even bij lezen hoor! :D

14. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    HELP!!!!!!!! Ik weet het even niet meer op heb normaal 5 dagen menstruatie ik ben het nu de 13de geworden maar er is nu al amper nog bloed te zien en het is ook niet rood maar bruin her wat gisteren vuurrood

Help mij aub

15. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ilona. Het kan nog een innesteling zijn. Op dit moment kun je weinig anders dan afwachten en volgende week nog een test doen. Geen paniek!

16. ilonaganzeboer

22 apr 2013
    364
    1
    18
    Dedemsvaart
    Omg ik bloed echt niet meer haha zou het zo zijn hahahaha als ik nu straks test heeft dat nut want het is nu 2 dagen bloed en dan niks meer en dat bloeden wat 3 inlegkruisjes meer niet ik ben echt zo benieuwd hahaha kan er niet van slapen of ben ik mezelf nu gek aan het maken wat zouden jullie doen???

17. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt t proberen maar hcg wordt pas aangemaakt vanaf de innesteling. Nu kan deze al eerder hebben plaatsgevonden het bloed komt niet altijd gelijk naar buiten. Je kunt weer testen en als deze negatief is probeer je t over een paar dagen weer. Succes!

18. lynnetjee

lynnetjee Bekend lid

30 jan 2014
    647
    0
    16
    verzorgende ig
    limburg
    ilona ik duim voor je!!!!

19. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013