Meiden ik vind t nu echt irritant worden... Nog niet ongesteld en met een Omo witte test en 5 dagen "overtijd" heel vervelend.. Iemand ervaring hiermee?
Heb getest maar was weer negatief wanneer is dan het beste om weer te resten of gewoon doorgaan met de volgende ronde
Lastig mandy en lynnetje. Ik heb vroeger dus voor mijn kinderwens weleens gehad dat ik overtijd was door de zenuwen. Ik zou als jullie nu nog een week niet ongesteld worden een bloedtest aanvragen bij de ha. Die kan beter bepalen of jullie hcg aanmaken. Ilona ik zelf zou iedere dag testen ( je bent verslaafd of niet ) maar als hij volgende week vrijdag nog negatief is en he vertrouwd t niet ook een bloedtest aanvragen. Als die ook negatief blijkt te zijn heb je deze keer gewoon wat minder heftig gebloed. Kan nog alle kanten op. Ik zou wel iedere dag of om de dag 1x testen MET ochtendurine. Vaker heeft geen zin.
Jammer ilona ik zou woensdag of donderdag nog een keer testen om t zeker te weten. Als je nu wel zwanger bent merk je dat de volgende maand ook of je nu wel of niet doorklust. Hier was de menstruatie ook korter vandaag laatste dag waarschijnlijk. maar ben in de eerste dagen meer bloed verloren dus dat kan kloppen. Soms weet je t gewoon niet met je lijf?!
Idd maar ik zal woensdag nog even testen en anders hopen dat het voor ons allebei de volgende keer raak is
jammer ilona!! we gaan weer voor je duimen komende maand! hoe is het met iedereen?? wanneer is jullie ei of kunnen jullie weer testen?
Ik ook ergens rond de 25e is iedere mnd weer anders 11 maart opnieuw testen! Hoop t zo erg! Vannacht gedroomd dat ik van een meisje was bevallen. Ach ze heeft mijn neus zei ik tegen manlief
Ja das waar. Ik heb natuurlijk al twee kinderen. Niet dat de wens voor een derde minder is maar ik haal wel troost uit hun kusjes en knuffels
Ja dat kan ik niet hahaha daarvoor heb ik vl en me katten maar ik ga nu overal elles achter zoeken dus zeg me aub even dat ik me gek maak maar ik ben nooit ziek of heb last van me keel ben ook nooit me stem kwijt maar nu echt ik heb een keel als schuurpapier en ik weet niet of dit door het weer komt of door me lichaam hahaha help
Weet je meis niet alles is een kwaaltje vanwege zwangerschap. Ik had juist geen kwaaltjes toen ik zwanger bleek te zijn. Het heeft geen zin overal iets achter te zoeken. Begrijpelijk hoor maar je schiet er niks mee op. Het frustrerende is dat je gewoon niks kunt doen behalve afwachten. Als je zwanger bent en alles zit goed dan blijf je dat ook, dat komt vroeg of laat wel aan t licht. Zoals ik al zei als je t echt niet vertrouwd dan kun je een dokter raadplegen maar ook die zal je zeggen dat je geduld moet hebben. Minstens een paar dagen.
Balen Ilona.. Ik zou inderdaad over 2 dagen nog een test doen en als die negatief is, toch ervan uit gaan dat het je menstruatie was.. Heb je normaal een regelmatige cyclus? Ik ga morgen nog een testje doen...
Goedemorgen allemaal hoe voelen we ons vandaag?? Hier alles goed sinds eergisteren al geen teken meer van de menstruatie dus heerlijk hahaha
Hoihoi, We zijn een lang weekend weggeweest, vandaar dat ik even niets heb laten horen. Ik was ofwel op stap ofwel uitgeput of misselijk @Ilona: Het blijft ook wel spannend bij jou he... Balen zeg als je steeds wisselende signalen krijgt van je lichaam! @Mandy3 en Lynnetje: Hoe staat het met de testjes?? Jullie zijn inmiddels behoorlijk over tijd! Ik ben benieuwd! @Vintage Rose: Mooie droom Moeten we niet vergeten, zou toch leuk zijn als het een meid wordt - met jouw neus
Hey meiden! Hier de oudste vakantie dus ook drukkerdedruk! Ik ben ook korter ongesteld dan normaal denk dat m'n bm minder bloed door de mk. Ik klaag niet hoor ben blij dat t weer voorbij is. Leuk mamske waar ben je naartoe geweest?! Ja haha heb wel een voorgevoel voor nog een meisje maar of ze mijn neus heeft?!! Alsof je daar gelijk op let lol. Eerst maar eens zwanger worden!! Hoe staat t met de rest?! Iedereen is wat stil maar straks op t wachtbankje zal dat wel weer veranderen vermoed ik zo