Dat zal wel ja P.S. Ik lette er bij mijn neefjes en nichtjes wel altijd meteen op hoor, wat ze van welke ouder hadden. Vond ik er leuk om te zien (en dan weer eens tegen ml opmerken dat ik er toch echt 'ook zo eentje wilde' ) We hebben een roadtrip door Florida gemaakt Was genieten! (We wonen er tijdelijk in de buurt trouwens, het is niet zo dat we er even voor 4 dagen naartoe vliegen!)
Tuurlijk je let er ook wel op maar ik vond t zo gek dat dat me zo opviel in die droom Leuk Florida! Vrienden van ons zijn ook helemaal Amerika idolaat. Je woont er tijdelijk zeg je?! Voor lange of korte tijd?
hallo dames! ja was indd stil hier, ik heb het zelf druk gehad. ik ben nog steeds niet ongesteld maar denk dat ik gewoon een cyclus heb overgeslagen, voel me totaal niet zwanger. sinds eergisteren begonnen met temperaturen en vandaag een ovulatie test gedaan en die gaf al een 2e streepje dus doe morgen weer een, kijken of die duidelijker word. oo heerlijk florida! daar heb ik ook wel zin in haha
@lynnetje ovulatietesten geven altijd een tweede streepje. Pas als de teststreep net zo donker of donkerder is dan de controlestreep is hij positief. Deze mag je juist niet met ochtendurine doen overigens.
ik had hem niet met ochtend urine gedaan, maar de vorige keer heb ik ook met ovulatie testen gewerkt en toen heb ik ook vaker geen 2e streep gehad, en toen zag ik indd dat die mey de dag donderder werd
Als we je niet horen dan weten we dat je aan de klus bent @wish en lovieyou hoe staat t met jullie meiden?! @ ilona nog een test geprobeerd of geloof je t wel voor deze maand?!
Dat wordt virtueel groepsklussen hahaha Ik pas van t weekend of net daarna hoor. Nu nog ff genieten van de rust
Spannend Lynnetje, hopelijk is het al dichtbij! @Vintage Rose: Waarschijnlijk wonen we hier voor ongeveer een half jaar. Daarna nog een jaar naar Canada en daarna waarschijnlijk weer terug naar huis. Virtuele groepsklus hahaha! Dan zal het vanaf volgende week weer lekker druk zijn Gezellig!
hahaha ja indd het klusgroepje! oo na canada! wouw!!! kan je teminste zeggen dat je wat van de wereld gezien hebt he! meide ik hoop dat we deze maand allemaal raak schieten, dat zou geweldig zijn!
Hooooi dames! Daar ben ik ook weer is! Nou..al iemand een + op haar test? Ik moet pas de 28e aan de klus... We hebben de 24e afspraak bij de gynaecoloog! Ben benieuwd wat daar uit komt.. We willen te graag ...dat is het misschien ook wel..dat het daarom niet lukt..
@mamske HEERLIJK hoor! Ik heb in Australie gewoond mis t nog steeds! @woman zou je denken he maar een gyn zei ooit eens zwanger word je tussen je benen niet tussen de oren. Niet alles is psychisch. Hopelijk is alles goed bij de gyn. Wish!!!! Zit je nu nog steeds aan de chocolade?!
@Vintage Rose Gaaf! Dat lijkt me ook fantastisch. Hoe lang heb je daar gewoond? Heb je daar toevallig ook je eerste kindjes gekregen? Wij gaan dit weekend de ouders en broers/zussen op de hoogte brengen. Ik verwacht dat ze door het dolle heen zullen zijn, maar dat ze het ook wel erg jammer zullen vinden dat ze de eerste maanden van de kleine gaan missen. Dus ben heel benieuwd naar ervaringen van anderen in dat opzicht. @Woman & Vintage Rose: Hahaha hele subtiele gyn! Mijn huisarts dacht daar heel anders over, hij zei dat hij best vaak meemaakt dat stellen die doorverwezen worden voor verder onderzoek ineens zwanger raken... net voordat ze beginnen aan onderzoeken en behandelingen. Zijn vermoeden was dat op dat moment de druk even van de ketel is en de natuur wat makkelijker zijn gang kan gaan...
@mamske anderhalf jaar Maar nee mijn kinderen zijn allebei hier in nl geboren. Kan me voorstellen dat ze het jammer gaan vinden maar jullie komen weer terug dus dat scheelt. Dat zal ook in best een aantal gevallen zo zijn maar als je zwanger wil worden is iedereen daar mee bezig. En bij stellen waarbij medisch iets mis is helpt t ontspannen natuurlijk niet. Ik zou t niet eens kunnen er niet mee bezig zijn. Met twee kleine kinderen en baan en huishouden hebben wij echt niet de zin en energie om t om de anderste dag te doen. Slaap staat hoger op t prioriteiten lijstje lol
Trouwens dames moet toch ff wat kwijt.. ik ben nu net weer 3 dagen van mijn menstruatie af... maar heb nu weer last van gevoelige borsten..vlagen dat ik ineens moe ben..zere onderrug.. kipfilet smaakt me nog steeds niet... terwijl ik zo gek daar op ben! ik had vorige week dinsdag getest..te vroeg wel..was ook negatief. Werd Woensdag dus ineens al ongesteld ! ( ipv vrijdag) wijk nooit van de datum af zeg maar.. Had stress en denk dat het daar door kwam. Maar nu heb ik wel last van 'zwangerschapskwaaltjes'.. Sorry..wou het ff van mij aftypen!