Club : De laaaaatste loodjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lilly1989, 18 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jokie1979

Jokie1979 Lid

18 okt 2013
    28
    0
    0
    Fulltime mama
    Etten-Leur
    Spannend hoor!!!

Welkom Coow.

Hier nog steeds dezelfde klachten. Veel harde buiken bovenin en onderin een stevige druk. Aan de zijkant steken. Gisteravond is daar nog bijgekomen dat ik ontzettend veel op de wc gezeten heb aan de diaree en afwisselend boven de wc heb gehangen om over te geven. Heel erg fijn dus allemaal. Bleh!!!

2. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Maria en sabo; jeej wat spannend!! Succes meiden!

Coow; welkom!

Jokie; wat vervelend van je diarree en misselijkheid! Hoop dat het een voorteken bij je is!

Hier ook veel harde buiken, steken in onderbuik en richting me vagina en af en toe lage rugpijn. Diarree is voorbij, nog wel wat dunnere ontlasting en een verkoudheid erbij te pakken grr.

3. Jokie1979

Jokie1979 Lid

18 okt 2013
    28
    0
    0
    Fulltime mama
    Etten-Leur
    Gelukkig is de diaree en het overgeven sinds gisteravond weg. Wel de andere voortekenen zijn nog steeds aanwezig.
    Wordt iedere dag geappt door iedereen of het al zover is. Wel lief natuurlijk, maar ook een beetje vervelend. Ben er al zoveel mee bezig en dan helemaal.
    Mag ook niets doen, omdat ik volledig rustig aan moet doen.
    Ben bezig met breien. En afwisselend een keer achter de naaimachine.
    Dan weer een rondje wandelen met de hond. Tv kijken ben ik behoorlijk beu.

De laatste loodjes wegen het zwaarst en duren het langst. ☺☺

4. Maria88

Maria88 Lid

8 mrt 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort berichtje van mij, ben gesloopt.

Vanochtend om kwart voor 6 is dan eindelijk mijn meisje geboren na meer dan 24 uur onregelmatige weeën en wee opwekkers, kwam ze na 2 keer persen op de wereld. Ze heet Eva en weegt 3060 gram, echt n ukkie. Ze heeft wat moeite met warm blijven en ik had langdurig gebroken vliezen dus moeten we nog een nachtje in het ziekenhuis blijven.

5. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Maria gefeliciteerd!!!! Geniet van je meisje en laat je maar lekker verwennen en verzorgen daar haha!

6. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Ik meld me hier ook maar aan😊 alhoewel ik bang ben dat ik straks nog alleen overblijf hahaha. Volgende week donderdag willen ze mij strippen als ik het zelf graag wil.
    Ik heb uitputtingsverschijnselen waardoor ze dat dus wel eerder willen doen. Hoop dat baby en mijn lichaam dat dan goed oppikken haha. En anders word ik met 41 weken ingeleid.

Maria88: van harte gefeliciteerd! Had de afgelopen dagen al wat meegelezen. Wat fijn dat het achter de rug is. Nu lekker genieten van jullie hummeltje, hopelijk doet ze het vandaag wat beter!

7. Jokie1979

Jokie1979 Lid

18 okt 2013
    28
    0
    0
    Fulltime mama
    Etten-Leur
    Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet van je kleintje!!!

8. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43

Pfff sterkte! Hoop dat je baby zich snel laat zien!

9. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Gefeliciteerd! :) geniet lekker van jullie meisje

10. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Eerst en vooral proficiat aan alle nieuwe mama s en papa s! Sabo en Marria, zet em op vandaag!

Ook ik heb enkele dagen niets laten horen. Nadat ik zondag bij 41+4 om middernacht een ballon en een hormonengel kreeg, begonnen de weeën onmiddellijk. Vrij hevig meteen, met maar enkele minuten tussen. Na 4 uurtjes kon ik de storm niet meer opvangen en na 5 uur kreeg ik dan eindelijk een ruggenprik. Wat een heerlijkheid. Om 9 uur volledige ontsluiting en na 20 minuutjes stevig persen, een forse knip en een interventie van 2 gynaecologen, kon ons sterrenkijkertje op het laatste nippertje nog gedraaid worden en toch zonder extra hulpmiddelen ter wereld komen!

Er moet hier en daar nog wat genezen, maar onze zoon Gust en wij maken het goed. Op zich best vlot gegaan voor een inleiding van een eerste kindje in een sterrenkijker positie. Geen trauma s overgehouden :)

11. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben het zwanger zijn zooooo beu!!! Voel mij vermoeid, alles is teveel, soms echt misselijk en moeten overgeven. 29 oktober over 15 dagen dus krijg ik een keizersnee! Ik zou niks liever willen dat het hier in gang schiet, dat ik weeeen krijg of nog beter dat mijn water breekt!!! Zijn er nog meer meiden die het beu zijn???

12. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @Maria en @Poefie: Gefeliciteerd! Fijn dat jullie het achter de rug hebben!!

@Jokie: Ik krijg ook de hele dag appjes zoals 'Nou, jij houdt het lang uit!' en 'Kunnen we dit weekend op kraamvisite komen?' Heel fijn dat er meegeleefd wordt, maar ik weet toch ook niks??? :)
    Vervelend dat je zo rustig moet doen! Ik ben gelukkig nog aardig ter been, dan gaan de dagen wat sneller! Sterkte nog! Ben benieuwd wie van ons 2 als eerste 'mag' ;)

13. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.191
    823
    113
    Hoi meiden die bevallen zijn: gefeliciteerd!

Zit hier met n geweldig mooimannetje van 6 pond (!) aan de borst.
    Was even vergeten hoe mooi ditis!
    Gister om 9.00u eerste weeen van t infuus. Omhalf 4 smiddags geboren. Vanaf t echte werk 5uurtjes geduurd. T was pittig maar goed te doen. Ben super trots!

Meiden die al zo lang over tijd zijn: vervelend zeg dat wachten, zeker nu anderen al zo vroeg bevallen. hopen op een snelle en vlotte bevalling voor jullie!

14. Marria

Marria Actief lid

6 jan 2015
    182
    42
    28
    Drie nieuwe mama's, geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd dames. Ik hoop dat jullie nu kunnen uitrusten en genieten van jullie kleintje.

15. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gefeliciteerd allemaal :)

16. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Gefeliciteerd aan alle kersverse mama's :)

17. Jokie1979

Jokie1979 Lid

18 okt 2013
    28
    0
    0
    Fulltime mama
    Etten-Leur
    @ Edith: Ik ben nog wel goed te been, maar onze kleine meid heeft ons een week of 5 geleden goed laten schrikken. Ze groeide niet heel erg hard. Ze had een achterstand. Ik moest dus gelijk stoppen met werken. Nu is alles gelukkig heel erg goed. Zo goed zelfs dat ik weer terug ben bij de verloskundige en gewoon zoals planning thuis mag bevallen.
    Wel onder voorbehoud dat ik me dan ook strikt aan de rust hou.
    Dat doen we dan ook braaf ☺☺
    Ben ook benieuwd wie als eerste mag.

18. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

Fijn dat alles goed is! Nu weer lekker genieten :)

19. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Oh spannend zeg! Lijkt me heel moeilijk, zo rustig doen :)
    Ik moest gisterenavond en vandaag bijna om de 10 minuten plassen en de baby is heel druk! Niet echt voortekenen oid, maar wel opvallend anders dan normaal!

20. Babsien

Babsien Niet meer actief

Gefeliciteerd dames! Nu heeeerlijk genieten!
    Vandaag 39wk maar mijn buik is weer erg rustig dus ik denk dat hij nog wel even op zich laat wachten. Daarentegen heb ik helemaal nergens zin meer in, om maar buiten te gaan of iets te ondernemen. Laat mij maar lekker op de bank zitten met een serie, goed boek, dekentje en iets lekkers. Wasje aan, beetje stofzuigen, meer komt er niet uit mn handen.. misschien ook n voorteken..

Deel Deze Pagina