Eind november mama's 2017!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Esthertie, 10 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Hi, ik dacht ik open een nieuw topic voor (aanstaande) mama's die eind november 2017 uitgerekend zijn.
    Ik had vanochtend op 9-10 dpo een hele lichte positieve test binnen de 5 min. Daarna werd hij ietsje donkerder en nu is hij beter zichtbaar.
    Mijn uitgerekende datum is nu 21 nov.

Ik heb 1 dochter van 5,5 jr. en afgelopen oktober een missed abortion gehad met +/- 8 weken. Best spannend nu weer en we hopen dat het deze keer wel goed gaat. Zou gezellig zijn om hier te kletsen met meerdere dames die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn.

2. Mama v felicia

6 mrt 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend he. Ik ben rond 16 nov uitgerekend. Heb thuis een meisje van 4, en paar maanden geleden ook een vroege mk. Vind alles eng nu. Elk buikpijntje en krampje. Duimen dat het goed gaat

3. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Oh jeetje ook al zo extra spannend bij jou na een mk. Ik duim voor je. had vandaag een paar keer wat lichte buikpijn en steken (geen menstruatie buikpijn), dan denk je meteen het zal toch niet mis gaan. Als waren mijn mk's pas later.

4. Mama v felicia

6 mrt 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga dr maar vanuit dat alles rekt en strekt en mn darmen xijn ook al eigenwijs hihi. Mn test was knal dus.. we gaan gewoon uit van het beste :) ik mag de 27e al voor een echo, dus hopen dat ik dat een beetje rust krijg :) lekker rustig aandoen en afleiding zoeken :)

5. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Wat fijn zeg zo'n knal test, hoop dat ik die ook heb over een paar dagen.
    Ik had van de week ook 1,5 dag buikloop en mijn darmen rommelden gisteren en vandaag nog wat. Had ik bij vorige zwangerschap ook. 2 dagen buikgriep, maar of het dat echt was of door de hormonen oid geen idee. Wat fijn dat je al zo snel een echo krijgt :)

6. Mama v felicia

6 mrt 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandag was de streep nog licht. Woensdag al stuk donkerder en vandaag knal. Dus loopt mooi op.ik was ook ziek vorige week dus denk idd door hormonen :) mn dochter zei vorigr week; mama, er zit een mini baby in je buik, een meisje. Die dag erna werd ik misselijk en ziek :) heel bijzonder. Jou streep gaat ook knallen :)

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Wow wat bijzonder, zei ze dat gewoon uit zich zelf zonder dat ze iets wist? Mijn dochter heeft echt niets met baby's, de vorige zwangeschap en mk deden haar ook vrij weinig. Ik heb net nog een test gedaan en die is ietsje beter te zien dan gisteren maar nog wel heel licht. Doe er maandag weer een om te zien of hij opgelopen is.

8. Mama v felicia

6 mrt 2017
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    #8 Mama v felicia, 11 mrt 2017
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2017
    Spannend. Hou me op de hoogte. Ja, ze wist niks en ikzelf ook nog niet. Ik duim voor een knaltest voor je. Trouwens de testen van action ( roze verpakking) zijn nog duidelijker dan die van kruidvat ;) ooh en bij mij waren ze overdag ( na 3 uur niet plassen) ook donkerder dan s morgens. Dus zo zie je maar weer :)

Deel Deze Pagina