Kleertjes,dekentjes,lakentjes,kruiken enz

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by kimberly84, Sep 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimberly84

Jun 9, 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo,

Mijn jongste zoontje is nu 10 maanden en ik heb een hoop kleertjes die hij niet meer aankan. Ook wiegdekentjes, lakentjes, kruiken, lakentjes ed die ik niet meer gebruik. In onze omgeving is iedereen wel uitgezwangerd en ik kan er dus niemand meer blij mee maken. Ik kan het natuurlijk naar de kledingbank of zoiets brengen maar vind het ook erg fijn om er iemand persoonlijk blij mee te maken. Ik hoef er niets voor te hebben, het is allemaal nog in hele goede staat, mijn enige voorwaarde is dat het naar iemand toe gaat die het echt heel goed kan gebruiken...

Dus als iemand interesse heeft??

Groetjes,
    Kimberly

2. kimberly84

Jun 9, 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedenk me dat ik ook nog een Bykay draagdoek heb.

3. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

Mar 4, 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Ik zelf heb het niet nodig maar ik hoop iemand die dat wel heeft dat die zich meld, en anders: richting griekenland enz voor de vluchtelingen!!

4. Sappie25

Sappie25 Actief lid

May 19, 2010
    386
    0
    16
    Wat lief! Wij verwachten elk moment onze kleine man en moeten het doen met één inkomen. Ik zou graag van je aanbod gebruik willen maken maar ik denk niet dat ik alles nodig heb, misschien kun je er op deze manier dan meerder mensen blij mee maken???

Mijn zoontje wordt nogal groot ingeschat (9 pond ruim) dus de allerkleinste maatjes heb ik (vrees ik zelf) al teveel van. Kleertjes vanaf maat 62 zijn ontzettend welkom!!

5. babylo

babylo Bekend lid

Mar 19, 2013
    613
    46
    28
    heel lief.. ik weet toevallig dat er in apeldoorn een heleboel vluchtelingen zijn aangekomen dat ze kleding inzamelen voor die mensen.. mannen vrouwen en kinderen.. misschien is dat ook een idee..

6. kimberly84

Jun 9, 2012
    99
    0
    6
    NULL
    NULL
    Alles is goed terecht gekomen! Kan n slotje op!

Share This Page