Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

#181 Nog anoniem, 15 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 nov 2016
    Wat dapper dat je dat hier durft te vertellen. daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Ik heb het zelf van dichtbij meegemaakt, heb een tante verloren aan boulimia nervosa (vreetbuien en daarna braken). Veel verdriet ervan gehad, want had zo graag gewild dat ze nog geholpen had kunnen worden. Maar helaas accepteerde ze geen enkele hulp want ze zag zelf niet in hoe ziek ze was. Dat jij toegeeft dat je een probleem hebt is al veel waard.
    Hopelijk kun je de kracht vinden om het in balans te houden.

Jij hebt je afgemeld bij het andere groepje vertelde je, ik merk zelf ook dat ik stukken minder actief ben in het nod forum, niet dat ik hier wel erg actief ben momenteel maar dat komt wel weer als ik uit mijn dipje ben. Ik denk dat ik na de nod lijst 1-7 dec ook niet meer meeschrijf in zon lijst en me gewoon op deze groep concentreer. Kan het toch allemaal niet bijhouden.
    Ik wil morgen (voor jullie vandaag) beginnen met de ovulatietestjes want heb zelf het idee dat mijn ei deze keer eerder gaat komen, voel nu al druk opbouwen in mijn lies, weer in beide liezen overigens en heb rekbaar slijm.
    Ik kan bijna niet wachten tot de 28ste dat ik naar de gyneacoloog kan gaan. Het duurt nog 2 weken maar lijkt echt nog heel ver weg. Maar goed als ik daar naartoe leef is de nod ook sneller dichterbij. Deze keer wil ik echt wachten met testen tot de nod, of liever nog als ik overtijd ga, is zo teleurstellend telkens die enorm vage streepjes en dan uiteindelijk toch ongesteld worden.

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    #182 Elisabeth83, 15 nov 2016
    Laatst bewerkt: 15 nov 2016
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

1 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (2)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (0)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (1)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Wachtbankje (1), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    21 november, Weetutniet, 2e echo
    21 november, Lola1986, 1e echo
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake
    7 december, Leii, intake gesprek

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik heb je op paars gezet 😀

4. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nee hoor je absoluut niet buiten de boot, want we gaan door tot iedereen op roze staat. 😘
    En 12 december is eigenlijk wel mooie datum 12-12 😀

5. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    BJlover, zit jij al op het wachtbankje?

6. Mixed

Mixed Niet meer actief

Toto op et wachtbankje! Hoop dat die 2 weken voorbij zullen vliegen voor je!

Elisabeth, zo fijn dat jij die lijst elke keer bij houdt! Ik kan me voorstellen dat je het fijn vind om alleen te doen. Haha maar wou ook even benoemen dat als je er hulp bij nodig wilt hebben dat je dan maar moet roepen. :)

Nog anoniem; hoop ook dat jou weken voorbij vliegen! Fijn dat de afspraak met de gyn staat.

Barbsan, je valt totaal niet buiten boot! Blij dat je in het lijstje staat. :D

Hier nog 1 week tot de echo!! Zo spannend:D

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @nog anoniem over die tarwekiemolie, kun je die vraag anders niet gewoon al telefonisch stellen aan je gynaecoloog of aan die kennis van je? Het lijkt mij dat het nog steeds niets schaad. 3' als je dan met tarwekiemolie hoort dat je baarmoederslijmvlies dik genoeg is, zou ik jet vooral blijven gebruiken.

8. Mixed

Mixed Niet meer actief

Haha ik had nog 1 test over en dacht opeens dat ik nog wel een keer kan testen. En wie had dat gedacht dat de teststreep zelfs donkerder word als de controle streep. Haha vind em wel cool! Dus toch even sjowen :D oh en deze foto is nog geen 5 minuten later gemaakt.

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mooi Mixed!!!

Hier volgende week dinsdag een afspraak met MvM. Zou dan 6,3 zijn.
    Kan het zijn dat haar test dan al lichter uitslaat?
    Ik weet nog van m'n vorige goede zwangerschap dat ik vrolijk nog n testje ging doen met 7/8 weken en dat de streep toen lichter was, paniek! Toen was mijn hcg level dus te hoog.

10. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Dikke knuffel meid. Ik snap het wel hoor. Ik trek me soms ook helemaal terug. Gelukkig vinden mijn echte vriendinnen dat niet erg.

Ik zou persoonlijk nog even wachten met de tarwekiemolie. Beter om eerst een goede 0-meting te doen en daarna verder kijken.

11. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Tnx! Je mag mijn nog ook verschuiven naar 29 nov. Vanochtend bij de gyn bleek mijn eitje net gesprongen te zijn :$.

12. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Nice! :D:D

13. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    MvM gebruikt sinds een tijd andere testjes dan voorheen. De consulente warschuwde mij dit voorjaar dat hij lichter kon zijn dan gewend na 5 min omdat deze ook er langer over doen om te kleuren. Ze gaf ook aan dat ze nu veel vaker dan vroeger een extra testje moet achterlaten bij onzekere dames. Ik zou me dus niet druk maken en als je van de consulente mee mag doen er vanuit gaan dat het streepje gewoon goed is.

14. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Nou, kom dus net bij de gyn vandaan. Ze hoopte eigenlijk op beter nieuws, dus was wel een beetje teleurgesteld dat ik haar niet kon vertellen dat ik zwanger was.
    Ze was wel erg behulpzaam en houdt zich niet strikt aan richtlijnen, dus ze wilde meteen alle onderzoeken wel opstarten. Ook gelooft ze wel in toedienen van progesteron ook al heeft studie uitgewezen dat dat niet zou helpen bij herhaalde miskramen. Genetisch onderzoek hebben we nog even uitgesteld, omdat we eerst willen wachten of er wat komt uit de hormoonwaarden, eicelreserve en schildklieronderzoek. De stollingsuitslagen heeft ze nogmaals bekeken, maar daar is niets in te zien.

Ze wilde de volgende cyclus volgen om te bepalen wanneer mijn eisprong is, dus ik gaf aan dat ik die vandaag of morgen verwachtte. Ze heeft meteen gekeken en eitje is gewoon net gesprongen :) We zitten dus al op het wachtbankje en mogen volgende week dus al progesteron laten prikken met een hele riedel andere onderzoeken. Mocht ik deze cyclus niet zwanger raken dan op cd3 bloedprikken voor de stand van zaken van mijn eitjes.

Ik vroeg haar ook nog wanneer ik moet bellen als ik weer zwanger ben en mag dan al bij 6 weken langskomen. :)

Dikke duim omhoog voor mijn gyn!!

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Wat ontzettend fijn Toto, zo'n meedenkende/werkende gyn!! Ik ben heel benieuwd naar het vervolg. Fijn ook dat ze heeft kunnen zien dat je eitje gesprongen is! Ik ga heel hard duimen voor je!

16. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Volgens mij niet. Gebruik geen ovulatietesten deze maand. Zit nu op cd13. Verwacht wel mij eisprong een dezer dagen

17. Chats

Chats Niet meer actief

Soms is loslaten echt even nodig om de leuke (andere belangrijke ;) ) dingen in het leven weer te zien---- ik snap je gevoel heel goed maar probeer jezelf bij elkaar te rapen en even naar buiten te gaan en dan zul je zien dat je weer even op andere gedachten komt en weer beter er tegen kan dan voorheen. Dikke knuffel en hup hup hup iets leuks gaan doen :p

Ik zou even niets gebruiken en afwachten wat de arts gaat doen

Ik kreeg bij de eerste afspraak een inwendige echo maar weet niet of dat standaard is

18. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat fijn toto dat de gyn zo meedenkend was. Hopelijk helpt de hulp van de gyn om een kindje vast te kunnen houden. Ik duim voor je

Wat de tarwekiemolie betreft, ook met een vriendin over gesproken en ben eruit dar het me niet verstandig lijkt om ermee te beginnen om zo op die manier een zo eerlijk mogelijk beeld te kunnen vormen van wat er mis zou kunnen zijn.

Heb straks een ovulatietest gedaan en is al aardig donker, nog niet positief maar denk dat mijn gevoel wel goed zit dat de eisprong eerder zal komen. Dus gewoon elke dag ff testen weer.

Vandaag ff lekker naar de kapper geweest, even een zelfverwenmomentje, heerlijk

19. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ Romymama: klopt idd dat testen dan lichter gaan uitslaan. Ze kunnen het niveau hcg niet meer aan.
    Bij moeders voor moeders doen ze volgens mij altijd rond 6 weken de test. Dus dan zou hij nog wel goed moeten werken lijkt me, anders kan ze het niet goed beoordelen. Ben wel benieuwd morgen....

@ Toto super zeg van die gynaecoloog! Wat fijn! En ook wat fijn dat je eitje flink op tijd is! 😀 ik ga je verplaatsen.

@ BJlover: spannend nog even en je zit op het wachtbankje 💪🏻

@ Nog anoniem: goed besluit! En wat goed van je dat je jezelf even lekker verwend hebt. Dat mag ook 😊

@ Mixed: lief van je dat je het aanbied. Voor nu lukt het me goed. Ben er erg handig in geworden zo via mijn telefoon 😛.
    Superrrr spannend die week is zo voorbij! En wat een knaller van een test 😳😳😳😳

Hier pffff zo misselijk!!! Denk dst ik hier de komende 12 weken over ga zeuren... sorry meiden maar dit is zooo verschrikkelijk. Alleen overgeven lucht op. Maar dat kan ik niet echt...
    dus voor nu kom ik nog niks aan 🙈 en nog geen vreetbuien deze week 😛

20. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

29 november (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

1 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (2)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (0)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (1)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Wachtbankje (1), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)