Ff snel reageren op je vraag kom later nog uitgebreider nu ff weinig tijd. Had het idd aan de gyn gevraagd, ze vertelde dat heel licht positief wel een zwangerschap Is geweest en dat de natuur meer zwangerschappen maakt dan we weten maar dat 1 op de 4 zwangerschappen voor de verwachte menstruatie al wordt afgebroken. Best veel dus. Ben nu dus heel erg benieuwd naar mijn progesteronwaarde want progesteron zorgt ervoor dat een bevrucht eitje kan nestelen en kan blijven zitten. Als mijn waarde te laag Is heb ik bevestiging dat mijn gevoel klopt. Maar dan krijg ik gewoon hormonen toegediend, utrogestan ws. Vrijdag bloed prikken en volgende week donderdagmiddag krijg ik de uitslag.
Sorry hoor meiden, ga echt nog op iedereen reageren. Vandaag zon rare dag. Ben inmiddels opgenomen in het ziekenhuis omdat ik teveel gifstoffen in urine en bloed heb. Ketonen of zoiets. Zorgt voor uitdroging. In combie met diabetes is dat allemaal schijnbaar echte gevaarlijk. Moet zeker 2 dagen blijven. Dus heb morgen alle tijd om te reageren 😘
Och meisje toch, dat is inderdaag erg gevaarlijk. Hopelijk kunnen ze je gauw helpen! Veel sterkte daar en maar gauw opknappen! 🌷
Sterkte Elisabeth! Hopelijk knap je snel op. Hier was de echo vandaag weer goed. Was nu echt een mensje met armpjes en beentjes en bewoog zelfs nog even op de echo. Heb er nog geen foto van gemaakt, dus die hebben jullie nog tegoed Aangezien wij voor de combineer gaan en dus de komende weken al 2 keer bij het echo centrum komen, hoef ik pas over 7 weken weer bij de gyn te zijn. Nou ja, eigenlijk 6 maar dan is het vakantie
@ Barbsan: Geen sorry zeggen meid! Iedereen heeft het druk en zal volkomen begrijpen dat je niet altijd in de gelegenheid bent uitgebreid te reageren. Balen dat je je nog zo beroerd voelt.. hopelijk knap je snel op! @ Septembermom: Vervelend dat je je eisprong nog niet gevonden hebt Hopelijk snel een dikke knaller en het wachtbankje op! @Jairy: Fijn dat je controle bij de gynaecoloog goed was. Hoop zo dat het geluk jullie heel snel weer gegund is. @Lei: Ahhh jammer geen echo, maar dat doen ze bijna nooit meer later in de zwangerschap he? Wel super fijn dat je het hartje hebt kunnen horen! En inderdaad.... alweer bijna 20 weken, jezus wat gaat dat snel zeg!! @Noganoniem: Wie weet dat t idd aan de progesteron ligt. Heb je al eens tarwekiem geprobeerd? Bij mij heeft dat heel erg geholpen. @elisabeth: Jee wat schrikken. Doe rustig aan meid en heel veel beterschap! @ Toto: Fijn dat alles goed was! Bijzonder te zien he zo'n mini... blijft zon wonder!! @ Hier: Ik dacht even dat de kwaaltjes minder werden... maar helaas worden alle kwaaltjes minder behalve misselijkheid. Vind het nog niet zo'n ramp... soort van bevestiging dat er iets gebeurd. Verder voel ik me nog steeds een beetje euforisch... alsof ik net de loterij heb gewonnen ofzo haha.
Elisabeth; bleh wat naar! Beterschap en hoop dat alles snel weer goed is. Hoe is het nu met je? Septembermom; wat vervelend dat je ei nog zoek is! Hoop datie snel zal komen! Snap dat je er van baalt. Chats; wat goed dat je het zonder testjes hebt gedaan dit keer! Vond je het lastig? Hopenlijk heeft het een goed effect. en dan vanaf volgende maand IUI toch? Happyjoy; herkenbaar dat euforische. Heb ik ook erg lang gehad! Barbsan; geen sorry zeggen idd! Lekker rustig aan doen en je ding doen. Ik hier reageer soms ook veel te weinig. Maar moet kunnen. Toto; wat fijn dat alles goed is! Ben benieuwd naar je mooie foto! @hier; vandaag ook controle gehad. Baarmoeder groeit goed. Hartje gehoord en heerlijk dat geluid! Ik moet echt eens kraamzorg gaan regelen. Nog steeds niet gedaan. Haha Verder een afpsraak gemaakt voor de 20 weken echo. Over 4 weken is die; 22 februari. En de gordelroos gaat et opzich goed mee. Gelukkig niet erg uitgebreid verder. Wel ook een plek op mn rug gekregen. Maar de afgelopen dagen bleef de plek stabiel. Tis idd pijnlijk. Voelt als een grote brandplek. Maar ik heb het idee dat het ergste nu wel geweest is.
@toto wat fijn dat de echo goed was! @Happyjoy, kan me voorstellen dat het besef er nog niet goed Is. Gelukkig geven de kwaaltjes bevestiging. Ik gebruik idd sinds vorige cyclus tarwekiemolie. Hoop dat het bij mij ook helpt @mixed wow over 4 weken al 20 weken echo. Fijn dat de gordelroos niet Is uitgebreid, hopelijk gaat het nu genezen. @Elizabeth hoe gaat het nu met je? @hier afgelopen nacht allemaal "plopjes" gevoeld, leek alsof er lucht door mijn darmen ging. Ook een soort steek gevoeld linkse onder in mijn lies. Daarna werden borsten gevoelig. Hoop dus dat dat komt door voldoende progesteron haha. Morgen prikken en dan nog een week wachten op de uitslag.
@ mixed eigenlijk vond ik het heel fijn! Geen gedoe haha Het is nu alleen wel gokken wanneer mijn NOD is, maar dat komt vast wel goed! We hebben dan nog 1 ronde "thuis" en dan start in maart iui!!! Zooo spannend!!! Fijn dat het beter met je gaat! Heftig hoor, lijkt me erg pijnlijk. De tijd gaat supersnel zeg! Volgende maand 20 weken??!!!! Jeetje... En als je nog een kraamverzorgster wil, is het idd wel handig dat je dat nog ff gaat regelen haha @ nog anoniem spannend hoor!! Vind je het nu ook lastiger om het los te laten? (Nu je onder controle van het zkh staat, bedoel ik) @ happyjoy geniet lekker van je roze wolk haha en fijn dat je het goed vol kan houden. @ Elisabeth hoe gaat het?? Ik maak me wel een beetje zorgen dat je nog niet hebt gereageerd.....
Nee, ik vind het nu juist makkelijker om het los te laten, alsof er een last van mijn schouders is gevallen omdat ik het voor mijn gevoel uit handen heb kunnen geven. Ik ben ook blij dat er nu antwoorden gaan komen. Morgen als ik bloed ga prikken gaat mijn vriend mee naar het ziekenhuis om zch te registreren. Hij gaf nog aan dat hij er best wel moeite mee heeft om zich boven ene potje te rukken, zoals hij dat noemt. Ik zei hem dat ik dat ook best wel begrijp, maar dat ze het nodig hebben om een totaal beeld te kunnen vormen. Hij heeft het er ook zeker voor over mar vind het gewoon ontzettend moeilijk. Ik zei ja kan me er wel iets bij voorstellen hoor, voor mij lijkt et op een gevoel alsof je voor de gyn jezelf moet bevredigen om te kijken of je tot een hoogtepunt kunt komen hahaha, Maar goed, ik ben blij dat hij het ervoor over heeft en hoop dat zijn zaad gewoon goed is zodat het hem bespaard wordt dat hij meerdere keren moet.
Wat fijn! Ik meld me niet aan voor mvm. Ik mag toch niet meedoen. Heb in 2008 een bloedtransfusie gehad. Had graag meegedaan
Mixed, fijn dat t allemaal goed was. 😍 22 febr 20 weken echo, jeetje spannend hoor! Nog anoniem.. spannend die plopjes!! 🙌🏻 Succes morgen met prikken! Chats, maart al iui.. gaat best snel! Hopelijk is t niet nodig natuurlijk! Maar spannende tijd voor jullie!! 🍀
Hey meiden., het leek even allemaal wat beter te gaan. Maar het virus zit nog steeds in mij. Daardoor blijf ik overgeven echt verschrikkelijk. Ketonen hebben ze wel echt uit mijn lichaam gepompt met een vocht infuus. maar zolang mijn suiker waarden en de misselijkheid/virus niet over zijn. Ben ik hier nog wel, afknapper!! Ik was gisteren zo geïrriteerd dat ik echt niet kon reageren. Had de hoop naar huis te mogen maar nee. Zit er vandaag ook niet in. Kan niet slapen hier ook bleh!! Effe lekker zeiken, sorry hoor