Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Nog anoniem en chats: oke als ik goed geteld heb mag ik vanaf 30-1 starten. Spannend hoor. Bedankt voor de tips !! Als ik denk een positieve ovulatie test te hebben gooi ik het hier in de groep. Jullie weten er meer van dan ik.

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ krullenbol: succes met zoeken maar je eitje. Ik vond het zelf wel leuk om dan te zien dat je met een ovulatietest je eisprong vind. Dat het gewoon kan is echt knap. Je weet precies wanneer je wat te doen staat 😛
    Ben benieuwd of de eisprong klopt met je eigen berekening. Spannend!

Meiden: ik ben gelukkig weer thuis. Moet nog wel flink aansterken want mijn lichaam heeft flinke "opdonder" gehad. Hopelijk krijg ik dit niet nog een keer en voel ik me snel weer de oude💪🏻

3. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

@Krullenbol, komt helemaal goed. We helpen je wel met vinden van je ei. Als je denkt dat je test positief is gewoon foto posten dan kijken wij mee. Wat voor testjes heb je?

@Elizabeth wat fijn dat je weer thuis bent. Is er iets wat je kunt doen om te voorkomen dat het weer mis gaat? Of is het gewoon echt afwachten? Ik hoop voor je dat je de rest van de zwangerschap gewoon lekker thuis kunt blijven.

@hier, gisteren soort menstruatiepijn gehad. Borsten zijn gevoelig en ben moe moe moe. Maja verbeeld me ws weer vanalles. Ik kijk uit naar donderdag naar de uitslag van het bloed. Heb overigens totaal geen testdrang nu. Zal ws pas komen na donderdag

Fijne zondag allemaal

4. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Soannend Krullenbol! Hopelijk vind je snel je ei!

Elisabeth wat super fijn dat je weer lekker thuis bent! Pas goed op jezelf hoor, ik hoop dat je je gauw weer beter voelt!

Noganoniem, wat spannend weer zeg! Ben heel benieuwd naar je bloedtest!

wat hier betreft, ik denk dat ik vanmorgen mn beebje gevoeld heb :), de eerste keer dacht ik.. hé, waren dit nou mn darmen. dus leg mn hand op mn buik, en daarna gewoon nog een keer. Aah zo spannend, en oh zo leuk!
    Mn zoontje voelde ik met 11+3, dus echt leuk dat ik het nu weer zo vroeg al mag voelen.

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Krullenbol, hier begin ik normaal gesproken op dag 9 met mijn ovutesten en dan test ik een dag door nadat deze weer negatief is, als ik mijn piek gevonden heb. Spannend! Hopelijk vind je je eitje snel en als je twijfelt gewoon je foto's hier neergooien. (;

Elisabeth, wat fijn dat je weer thuis bent! Ik hoop dat je je weer snel de oude voelt en het je niet nog een keer gaat gebeuren. Is er inderdaad iets wat je kunt doen om het te voorkomen?

Noganoniem, wat spannend weer! Moet je donderdag terug naar het ziekenhuis, of is een belletje genoeg? Mijn duimen draaien in ieder geval voor je!

Barbsan, wat een heerlijk gevoel is dat he! En wat een geluk dat je het al zo vroeg mag voelen! Geniet ervan meis.

6. Nog anoniem

Wat leuk barbsan dat je beebje al hebt gevoeld, lijkt me echt speciaal.

Jairy ik word donderdag gewoon gebeld door de gyn. Heb al aangegeven dat ik nachtdienst heb en dus vanaf 1 uur smiddags bereikbaar ben. Ik ben ook zeer benieuwd. En alles wat ik nu voel aan de ene kant denk ik weer zal het dan nu? Aan de andere kant denk ik, heb dit al zo vaak gevoeld dus zal wel weer niks zijn. Mijn hoop is een beetje vervlogen na al die pogingen. Ik hoop zo dat de uitslag donderdag goed is. Vind ik nog spannender dan of ik wel of niet zwanger ben. Denk dat daarna pas die gevoelens terug komen.

7. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Krullenbol, succes met het vinden van je eitje.

Elisabeth, fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk voel je je snel beter.

Nog Anoniem, ik duim voor je.

Duim uiteraard ook voor de rest.

Hier behoorlijk beroerd. Regelmatig misselijk en de hele dag een metaalsmaak in mijn mond.

8. Chats

Chats Niet meer actief

@ krullenboll spannend!! Succes met zoeken en ben benieuwd naar de foto! Mijn duimen draaien voor je!

@ nog anoniem hou die testdrang nog lekker buiten de deur! Haha scheelt je een heleboel testen!
    Alles goed gegaan in het zkh? Krijg je donderdag ook uitslag van het onderzoek van je vriend?

@ Elisabeth wat fijn voor je om weer thuis te zijn!! En inderdaad goed op jezelf passen en aansterken!

@ bjlover hè gat dat is niet fijn! Helpt pepermunt misschien?

@ barbsan wauw! Lijkt me heel bijzonder om te voelen

@ jairy hoe gaat het met jou?

@ hier vandaag mijn dag niet...... pfffff super chagi..... is het al morgen?

9. Nog anoniem

Nee, vriend is nog steeds niet geregistreerd, had zijn ziekenfonds pas en id bewijs niet bij zich dus konden ze nog niks volgende keer dus niet vergeten. Ik krijg donderdag alleen uitslagen van het bloedonderzoek en zal dan vragen hoe verder als ik niet zwanger ben of juist wel zwanger ben. weet niet of ze dan opnieuw bloed willen prikken op de derde dag van de cyclus ofzo. Maar zal afhankelijk zijn van de uitslag van progesteron wat ze verder gaan doen.

10. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Noganoniem, ik hoop onwijs hard met je mee voor een goede uitslag donderdag. Ik kan me best voorstellen dat je dat nu spannender vind dan of je zwanger bent of niet, gevoelsmatig gaat dit nu bijna alles bepalend zijn. Laat je weten hoe je uitslag was?

Chats, hier gaat het goed! Vandaag zitten we op 5dpo en het wachten gaat me gemakkelijker af dan ik verwacht had. Misschien dat dat in de loop van volgende week anders wordt, wanneer NOD weer in zicht gaat komen.
    Wat vervelend dat je een off dagje hebt, hopelijk zit je snel weer lekker in je vel!

11. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    NOD-lijst

18 januari (1)
    Ster2016 - 35 jaar - Tweede kindje - Ronde 7

4 februari (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5

7 februari (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14
    Jairy0811 - 27 jaar - 3e kindje -

10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 30

18 februari
    Krullenbol - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5

Afspraken:
    2 februari, bloeduitslagen noganoniem

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

10 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💙

11 juli 2017 (1)
    Leii - 26 jaar - 1e kindje 💗💙💗💙💗💙

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💟
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💗
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💗

22 augustus 2017 (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje 💟

3 september
    Toto - 36 jaar - Derde kindje💙💗💙💗💙💗

6 september 2017 (1)
    Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 💟

2 oktober 2017
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje

Afspraken:
    1 februari, Happyjoy intake verloskundige
    9 februari, Toto termijnecho
    13 februari, Barbsan geslachtsbepaling
    22 februari, Mixed 20 weken echo
    22 februari, Toto Nekplooimeting
    1 maart, BJlover 1e echo
    3 maart, Happyjoy geslachtsbepaling
    14 maart, Toto gynaecoloog

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november
    Jairy0811*, Lola1986* december

12. Nog anoniem

Mogguh meiden, ff weinig tijd om te schrijven maar vraag me af, heb al sinds zaterdag een soort van menstruatiepijn, niet heel erg maar licht zeurderig drukkend gevoel. Vind dat een beetje vreemd. Heb ik eerder nooit gehad, normaal pas een paar dagen voor de nod. Herkent iemand dit?

13. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Krullenbol; Ik heb je nieuwe NOD toegevoegd meid. Hopelijk ga je je ei vinden met behulp van ovulatietesten. Gooi ze hier vooral neer, hopelijk kunnen we je helpen.

@ Elisabeth: Fijn dat je weer thuis bent meid, doe rustig aan en even goed aansterken!

@ Noganoniem: Aah spannend die symptomen. Hopelijk zijn je bloeduitslagen goed donderdag! Ik zal duimen.

@ Barbsan: Wauw wat geweldig zeg om te voelen! Lijkt me zo bijzonder!! En idd wat een cadeautje al zo vroeg in de zwangerschap!

@BJLover: Wat balen dat je zo beroerd bent! Hier met vlagen.. Heb je gemberthee al geprobeerd? Haalt hier de scherpe randjes er wel vanaf.

@Jairy: Oh spannend vandaag alweer 6 DPO dus! Komt steeds dichterbij.. Hoop het zo!

@Hier: Kan ik op deze termijn al bandenpijn hebben? Voel vandaag echt een pijnlijke baarmoeder... Geen krampen, maar een constant zwaar/pijnlijk gevoel. Kan het lastig omschrijven, trekt ook een beetje door naar mn navel. Ik was benieuwd of iemand van jullie ervaring heeft met een angelsound doppler? Welke hebben jullie en vanaf welke termijn hebben jullie zelf het hartje kunnen horen?

14. Nog anoniem

@Happyjoy heb weleens gelezen dat je idd al vroeg bandenpijn kunt hebben omdat je baarmoeder groeit.

@Elizabeth hoe gaat het met je meid?

@hier, die zeurende drukkende pijn kan ik het beste omschrijven als een gevoel dat mijn blaas continue vol zit. Pfff is het nog geen donderdag? Haha

15. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Hmm ja het zijn vrij heftige steken inmiddels. Schoot net zelfs op van mn bureaustoel. Hopelijk trekt t weg.

De symptomen die je omschrijft kunnen natuurlijk met een mogelijke innesteling te maken hebben, maar kwamen bij mij ook wel eens voor ruim voor mn menstruatie. Grrr stom he die onzekerheid? Heb je al testdrang?

16. Mixed

Mixed Niet meer actief

Happyjoy; kan idd wel bandenpijn zijn. Of gewoon groei van je baarmoeder. Ik had rond die tijd ook echt enorme steken. En dan vooral bij een plotselinge beweging.

Elisabeth; fijn dat je weer thuis bent. Lekker rustig aan doen 😘

Septembermom; hoe is het met jou? Je ei al gevonden?

Nog anoniem; spannend allemaal. Dat menstruatieachtige gevoel zo vroeg in de cyclus ken ik ook niet. Tzou idd innesteling kunnen zijn.

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Happyjoy, ik kreeg de afgelopen zwangerschap ook al rond de 6 weken last van bandenpijn, dus het kan zeker!

18. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Fijn jullie berichten meiden...stelt me toch weer een beetje gerust. Heb net toch even gebeld voor de zekerheid (voel me zo'n zeur dan) maar gelukkig begrepen ze mn zorgen gezien de voorgeschiedenis.
    Ze proberen vanmiddag nog een gaatje te maken voor een echo.

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hey lieve meiden!
    Tijdje niks geplaatst hier maar lees wel mee dagelijks hoor! Heb het superdruk met werk, verplichtingen etc. Savonds nog amper puf!
    Probeer vanaf hier weer mee te schrijven!

20. Nog anoniem

Ja heb zeker al testdrang, verschrikkelijk is dat, heb geen idee hoe ik het moet volhouden tot zondag. Misschien doe ik woensdag al een testje dan ben ik 10 dpo hahaha erg ben ik. Maja heb allemaal Early testjes liggen van zwanger en kids en dat is zeer verleidelijk. Maar aan de andere kant denk ik weer, zondag is een speciale datum, als ik eerder zou testen haalt dat het speciale van die dag af. Al zou het ook weer mooi zijn als ik op 10 dpo een lichte test heb die op zondag opgelopen is en me dan zondag bevestiging geeft maar misschien is het ook beter als ik de bloed uitslag afwacht. Pff zo moeilijk dit

Deel Deze Pagina