17 weken! Tijd voor een buikfoto 😁😁 @zwangeren, ben benieuwd naar jullie buikfoto's! 😆
Meiden ik moet iets bekennen Dit was vandaag met de 4e urine op 8 dpo maar die was nog donker dus dacht ach waarom ook niet. En wat denk je? Weer zo'n vaag lijntje. In het echt wel iets duidelijker dan de vorige keren maar zal het me wel weer verbeelden. Voel me echt stom nu. Bekijk bijlage 524848 Bekijk bijlage 524849
Mixed supermooie buik al!! Noganoniem ik zie wel iets!! Jee daar gaat ie weer! Ik hoop het zo voor je! Happyjoy heb je nog een echo gehad? Elisabeth wat enorm balen en schrikken zeg! Gelukkig ben je nu weer thuis en knap je snel op!
Haha noganoniem... heerlijk dit 😂 Het is net alsof ik mezelf lees hier! 😊 Ik zie ook wat! Heb je ook kruidvat testjes? Hier vanmiddag nog een echo gehad. Pijn werkt veroorzaakt door de banden. Ukkie is nogal beweeglijke voor de termijn..... ging goed tekeer daar binnen, prachtig om te zien 😍! Alles goed dus, gelukkig. ze dacht dat t kwam doordat ie zo beweeglijk is voor de termijn dat de banden iets meer onder spanning kwamen te staan.
Elisabeth: Ja ben ook wel benieuwd of het klopt met mijn berekening. Het zit alleen niet in mijn systeem om een ovulatietest te doen haha. Kan het ook in de avond ? Nog anoniem: Ik heb nu testjes van de action. Geen idee of die goed zijn. wanneer ga jij testen ? Ik duim voor je dat het positief is edit: ik zie dat je al getest hebt :O. Ik ben erg slecht in turen. Spannend !! De rest van de meiden: Dank jullie wel word spannend deze maand Happyjoy: dank voor het aanpassen. Ik ga mijn testen hier zeker plaatsen. Kan wel wat hulp gebruiken mixed: wauww !! nu al zo mooi zichbaar. Mooi hoor Hier net even snel een ovulatietest gedaan: heeeeell licht streepje. Ik denk dat ik er super naast zat betreft mijn eisprong haha.
Mooi buikje mixed!!! 😍 Nog anoniem, sorry ik zie t niet.. maar ben ook niet hele goede tuurder!! Hoop natuurlijk dat er wel mooi streepje gaat oplopen... Krullenbol, wat spannend!! Jij kan alvast aan de bak! 😉 Ik teste op m'n werkdagen ook begin vd avond... op m'n vrije dagen gewoon begin vd middag ofzo.. ging prima! @ Hier had ik nog stress! Ik vond nog digitale test.. dus ik dacht doe die even smiddags voor "de leuk" .. Gaf die weer een error! Naja ik haal dat ding eruit zie ik een heel vaag lijntje!!! 😕 Ik helemaal in stress.. besefte me dat ik minder "klachten" had gehad afgelopen dagen.. maar Anyways de cb met indicator gaf vanmorgen een 3+ aan! (Ben 5,4 week zwanger) Dus ik ben wel weer wat gerust gesteld.. Ik ga maar niet meer testen 😅 Ik heb op 8 februari een intake bij vk maar "pas" 22 febr een echo. Dus ik heb maar n vroege "pret" echo geboekt, deze is op 9 febr savonds... pfff wat spannend allemaal...
15 februari de 20 weken echo hier😊 Mag wel op de lijst aub. Ik had in het begin ook een paar weken dat zware nare gevoel in mn baarmoeder, het trok op een gegeven moment wel weg. Hoop voor je dat het ook weer verdwijnt. Nu in de 18e week merk ik weer dat het wat zwaarder voelt
Ah Happyjoy dat verklaart al veel dat je zo'n druk ukkie hebt. Hopelijk ga je er niet teveel last van krijgen. Ik ben nu 8 dpo, veel te vroeg getest dus en niet eens met ochtendurine dus hoop echt echt echt dat hij woensdag eindelijk een keer duidelijker mag zijn. En idd daar gaan we weer pff voel me zo stom dat ik me weer niet aan de afspraak met mezelf heb gehouden.
Ik vergeet de helft van alle namen al weer pff haha. Mixed mooie buik zeg! Nog anoniem, wat spannend weer zeg! Wat de Action ovu testen betreft.. ik testte alyijd heel licht, en ineens knal. Dus geen oploop in die test.. wie weet jij ook Mis ik iemand 🙊 Oké mijn (toen) 10.5 weken buikje (schrik niet 🙈
Anoniem... 8dpo is idd nog heel erg vroeg... 🍀 Spannend hoor!! Barbsan!!! Wauw!!! Wel prachtig hoor!!
Barbsan, wow dat is al best een flink buikje! Wel heel erg mooi hoor! Noganoniem, mijn duimen draaien voor je, dat je testjes nu maar eens mooi op mogen lopen!
Hahah r is dat we al 5 echo's hebben gehad, maar anders zou ik inderdaad gaan twijfelen Vandaag weer n dagje werken.. ben kapot. Morgen lekker vrij Wat staat er op jullie planning vandaag?
Ik ben net terug van mijn werk en ga zometeen slapen. Vanmiddag boodschappen doen voor het avondeten eten en dan lekker relaxen. Mag aankomende nacht weer gaan werken. Fijn dat je morgen een dagje vrij bent, ff lekker uitrusten
Ik zit hier ondertussen met steeds pijnlijker wordende borsten en baarmoeder. Af en toe krijg ik het opeens warm. En soms een beetje misselijk en ook soms licht in mijn hoofd. Zal het dan nu? Ik hoop het zo. Ik ga straks als ik wakker word gewoon weer testen hoor, gisteren was de vierde urine dan zou hij met ochtendurine toch duidelijker moeten zijn op 9 dpo. Ik word echt gek van de spanning hier hahaha
Ah noganoniem zo spannend! ik kwam al even spieken of je misschien al getest had... Heb goede hoop als ik je zo hoor! Hoop t zo voor jullie 🍀🍀 Barbsan wat een prachtig buikje meid! Hier slaap ik snachts zo ongelofelijk slecht... kapot moe zijn maar gewoon 1000 keer wakker worden. Iemand tips?