Heb vannacht ff wat research gedaan en lees verschillende negatieve verhalen over de z&k dipstick testjes. Ook dat ze minder gevoelig zijn dan de kv 2v5. Meiden die ook negatief testten met de dipstick maar op de kv wel een streep kregen. Dus ja, ben nu wel heel nieuwsgierig. Vandaag 10 dpo dus ik ga straks toch echt die kv test doen. Haal vanmiddag wel nieuwe erbij. Ennuh meiden ik sta rond 3 uur vanmiddag pas op dus jullie zullen echt even geduld moeten hebben. Ik zelf heb er weinig vertrouwen in maar toch roept iets in me dat ik die kv test moet doen. De symptomen liegen ook niet lijkt me, voel nog steeds mijn baarmoeder drukken en lichte menstruatie achtige pijn en borsten nog steeds gevoelig (lijk er ook meer aders op te zien en ook ter hoogte van mijn schouders) gisteren hoofdpijn gehad maar dat kan ook stress zijn. Af en toe licht in mijn hoofd. En veel moe.
Jeeeeetje nog anoniem. Je test wel ons geduld zo hoor hahaha. Ik las: ik ga zo kv doen. Ik dacht yesss testje zo. Helaas haha, moet nog ff wachten
@ Toto: Met 2 kleintjes snap ik inderdaad dat het een andere lading krijgt... Goed dat je gekozen hebt voor de combinatietest. Maar laten we er maar gewoon vanuit gaan dat alles goed is met jullie kleintje! @Jairy: Oeh spannend het komt steeds dichterbij nu! Hopelijk zit je temperatuur er naast Ik duim!!!! @Noganoniem: Oh zo blij dat je 't eindelijk doorhebt haha. Lang leve de kruidvat testjes! Ik vind deze zo veel fijner... Ben heel erg benieuwd naar het resultaat vanmiddag. Ik blijf refreshen, misschien wordt je eerder wakker door de nieuwsgierigheid haha. @ Hier: Zo direct intake bij de VK. Heel gek. Enerzijds fijn maar voelde me eigenlijk net zo vertrouwd bij onze gynaecoloog.
Noganoniem spannend!! Ik kom straks weer spieken! Happyjoy begrijpelijk.. hopelijk heb je een goed gevoel bij ze! Succes!
Noganoniem, ik ben echt onwijs benieuwd naar je kv testje straks! Ik hoop het zo voor je! Happyjoy, dankjewel! 😊 Temp is vanmorgen iets gestegen, nu nog zo blijven haha. Meestal begint hier vanaf 9/10 DPO een daling in te zetten als mijn menstruatie er aan komt, dus ik zal het zien de aankomende dagen. Mijn kaartje nu is zoveel anders na ei dan hij de rondes vooraf mijn zwangerschap was dat ik nu niks met zekerheid durf te zeggen. Succes straks bij je verloskundige, hopelijk heb je bij haar ook snel een vertrouwd gevoel!
Nou intake gesprek prima verlopen. Ik ben tijdens de vorige zwangerschap ook 2 keer hier geweest en ze leefden toen allemaal erg mee. Wederom een goed gevoel bij ze, alleen even wennen aan de echo beelden. Ik ben natuurlijk zwaar verwend met alle echo's bij de gynaecoloog dus deze beelden vallen dan een beetje tegen haha. Alles zag er in ieder geval prima uit, weer netjes 2 millimeter gegroeid ten opzichte van afgelopen maandag. Ik denk dat ik nu, na 5 goede echo's, misschien toch echt wel vertrouwen mag gaan krijgen.
Wat spannend jairy! Fijn dat het fijn was happyjoy! Heb je nog n plaatje voor ons ? Noganoniem word nou is wakker!!
Bekijk bijlage 525065 Helaas meiden, ik denk dat het gewoon ronde 15 gaat worden ben nu helemaal benieuwd wat de gyn morgen te vertellen heeft. Ergens hoop ik dat ze een verklaring kan geven en ik volgende cyclys gewoon aan de hormonen kan ofzo. Denk ook de hele tijd, ook ongeveer een week voor mijn eisprong heeft vriendlief griep gehad. 2 dagen flinke koorts gehad. Dat is niet goed voor het zaad. Jairy ik hoop dat het bij jou wel raak is, klinkt in ieder geval hoopvol dat je temp is gestegen. Happyjoy wat fijn dat de intake goed is verlopen en dat alles er goed uitzag. Ben ook wel benieuwd naar een plaatje.
Ohw wat balen, Noganoniem. Mijn duimen blijven draaien voor je hoor, is het niet voor nu danwel voor de volgende ronde. Hoelaat wordt je gebeld vanuit het ziekenhuis?
Jeetje wat balen nog anoniem en toch.blijft er wel 'ieys' vind dat zo raar.. ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren nu
@ nog anoniem dat is balen! koorts kan idd het zaad beïnvloeden dat kan een grote oorzaak zijn dat het nu niet is gelukt. Ben ook wel benieuwd naar de uitslag morgen. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat jou hormonen wel goed zijn hè!!!! Probeer positief te blijven meid! Succes morgen!!! @ happyjoy fijn dat het goed ging! En succes met het afkicken van de vele echo's 😜 Mag ik vragen bij welk termijn het de vorige x mis ging? Kan me voorstellen als je dat termijn hebt gehad, dat het miss makkelijker wordt. @ jairy ohhhhh spannend!!! Het kan idd goed zijn dat je lichaam nog moet wennen, maar het is wel positief dat je cyclus nu zo goed lijkt!! Plaats je de foto als je een testje gaat doen? @ barbsan ---scant, volgens mij, alleen de tekst op kV testjes 😂😂😂🙈 Vrijdag wordt een Spannende dag voor jou!!! Veel plezier/succes en hoop vrijdag hier een mooie echo te zien... enne mooie buik die, volgends mij, moeilijk te verbergen is! Hoe gaat het met je werk? Mag je blijven? @ toto fijn dat je je een stuk beter voelt! En zelfs al zonder medicatie?! Dan gaat het echt goed!! Fijn!! Hopelijk niet meer nodig. Was het leuk gister? Je kan je buik moeilijk verbergen 🙈🙈 lekker van genieten! @ romymama ik zal de lijst straks even aanpassen. Mooie buik!!! @ Leii ik zal ook jou datum aanpassen op de lijst. Hoe gaat het met je? @ ster zal ik toevoegen aan de lijst of wil je nog even wachten? Spannende periode voor je!!! Hoop voor je dat alles goed zal zijn. 🍀🍀 @ krullenboll en??? Al een ei gevonden? @ mixed mooie foto! Je draagt echt laag in je buik. Bijzonder om te zien. @ septembermom hoe gaat het met jou? @ Elisabeth voel je je al iets beter? Slaaptips: geen tv kijken, iPad of telefoon na 20:00 uur avonds. Het licht/beeld stimuleert je hersenen daardoor slaap je slecht....zegt men. Je moet het dan wel iets langer dan 1 dag proberen anders helpt het niet Niet te lang blijven woelen in bed..... even eruit... kopje thee, beker warme melk en iets lezen... dan weer opnieuw naar bed. Dit helpt vaak beter dan naar de wekker blijven kijken. @ hier alles gaat hier goed. Einde van de cyclus komt in zicht! Misschien zaterdag maar eens testen???
@ Nog anoniem: ahhh balen meid, had zo'n goede hoop! Hopelijk kan de gynaecoloog je morgen wat duidelijkheid bieden. @ Chats: spannend, leef zo mee met alle testers! de vorige keer hadden we met ongeveer 8.5 week een echo, met 6 weken ook maar daar was toen nog niet veel op te zien. Een vruchtzak met wit puntje... bij die echo met 8.5 week gingen ineens alle alarmbellen af omdat er dus een druiventros te zien was. hcg veel te hoog en dus met spoed gecurreteerd. Kregen toen de diagnose mola zwangerschap, nooit van gehoord maar dan zakt ineens de grond weg onder je voeten.... van het kijken naar babykamers gingen we ineens naar praten over chemotherapie, longfoto en een hersen scan om eventuele uitzaaiingen te checken. Zo bizar... op dat moment onderga je het, maar pas achteraf dachten we Jezus wat is er nou gebeurd?! Gelukkig is chemo enzo niet nodig geweest maar het traject zelf en de angst heeft er zo zwaar in gehakt.... We zijn die termijn inmiddels dus wel voorbij. Maar het scheelt dat ik toen ook nog geen "goeie" echo gehad had zeg maar. Toen deze keer t hartje klopte viel het stukje mola angst wel weg.. ik hoef gelukkig niet af te kicken van de vele echo's, maar de kwaliteit is bij de verloskundige gewoon minder als in het ziekenhuis merk ik. Geen probleem, zo lang alles goed is klaag ik niet 😄
Chats, ja dat houd ik dus ook erg in mijn achterhoofd, misschien dat ik daarom nu ook wat voorzichtiger ben in het hopen op nu ook al weer zwanger mogen zijn. Mijn lichaam heeft het na de curettage zo snel en goed weer opgelost, dat het bijna te mooi voor woorden zou zijn als het meteen de eerste goede cyclus weer raak is ( we hopen er hier natuurlijk ontzettend hard op!). En natuurlijk ga ik een foto plaatsen, mits hij omowit is natuurlijk haha. Ik kijk even wat mijn temp de aankomende twee dagen nog doet en dan afhankelijk daarvan gooi ik er vrijdag of zaterdag een testje tegen aan. Post jij de jouwe ook?
Chats: Nee nog niks gevonden. Streepje is ook bijna niet te zien. Dus nog geen LH gespot in me lichaam. Vind dit ergens ook wel erg confronterend
Chats; klopt op sommige dagen vest moeilijk. Maar t is al de wijde wereld in, dus iedereen mag t weten. Dus hoef ook niks meer te verbergen ! Spannend! Ben benieuwd naar je testje zeg! Jairy; spannend hoor. Ben erg nieuwsgierig! Krullenbol; wat vervelend.. hopelijk snel voor jou ook! Happyjoy; wat n mooie echo zeg! Elisabeth; al n beetje opgeknapt?
Spannend hoor Chats en jairy ben benieuwd naar jullie testjes vrijdag, mijn duimen draaien voor jullie! Happyjoy wat een mooie echo, zo'n lief klein ienoemienie mensje, wat een wonder is het toch!. Wat een verhaal zeg met die mola zwangerschap. Lijkt me een behoorlijk heftige periode voor je geweest. @hier, wat kan je lichaam je toch enorm voor de gek houden. Al die symptomen die ik heb en dan toch een negatieve test. Zo vaak al valse hoop gehad. Daarom zou ik ergens blij zijn als morgen blijkt dat ik hormonen nodig heb. Dan klopt mijn gevoel en is er gewoon een mogelijkheid om te helpen. Als er niks te vinden is blijf je je toch afvragen waarom het dan niet lukt. Klinkt misschien raar dat ik hoop dat ik iets mankeer maar het gaat mij er gewoon om dat ik antwoorden krijg en mezelf niet meer hoef te verwijten dat het niet lukt. Ik ben echt zeer benieuwd naar de uitslag morgen. Ik laat het jullie weten zodra ik ben gebeld