Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Elisabeth83, Nov 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

Sep 19, 2016
    2,217
    1,383
    113
    Ik wacht denk ik weer een paar dagen, misschien als mijn temp zondag nog hoog is dat ik het dan weer waag gezien ik dan 12dpo ben.
    De vorige keer had ik op 10dpo al een heel vaag ver streepje, vandaar dat ik nu zoiets heb van deze ronde is het niet geworden.

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

#2142 Nog anoniem, Feb 3, 2017
    Last edited by a moderator: Feb 3, 2017
    Jairy idd de hoop nog niet opgeven, 10 dpo kan nog te vroeg zijn. Je temperatuur is hoopgevend.

Chats spannend morgen. Hoop dat je ongi weg blijft en je een mooie posi test krijg.

Ik ga idd zondag pas weer een testje wagen. Heb nu overigens helemaal geen "kwaaltjes" meer op licht in mijn hoofd na. Borsten zijn minder gevoelig. Maar ik wacht het af.
    Oh ja en gisteren zitten huilen omdat het me ontroerde dat de poes op mijn schoot kwam en in bed nog liggen huilen omdat mijn vriend me vasthield en ik me geliefd voelde dat ontroerde ook haha wat een jankerd. Maar denk dan ook weer meteen zal ik emotioneel zijn door hormonen pff stom dat je jezelf zo gek kunt maken

3. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    #2143 Barbsan, Feb 3, 2017
    Last edited: Feb 3, 2017
    Een hele fijne Termijnecho gehad. Kleine was super druk.. echt amper stil gelegen en volledig uitstrekken en trappen steeds haha. Geen wonder dat ik t al voel :p
    2 daagjes voor uit gezet : 20 augustus, dus nu 11+5.
    1 maart controle afspraak, 3 april 20 weken echo.

Nou zegt de een na jongen, de ander een meisje door de drie streepjes onderin. En nu word ik toch nieuwsgierig 😂

Attached Files:

4. Nog anoniem

Ik zeg jongen maar dat gevoel kreeg ik al meteen toen ik je berichtje las. Maar goed ik kan er natuurlijk ook naast zitten. Wel een hele mooie foto en fijn dat alles goed is

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Niganoniem fijn dat je een goede eisprong hebt gehad! Wel balen dat je zo in verschillende emoties zit. Ik kan het me goed voorstellen. Blijf praten met elkaar hopelijk hebben jullie snel geluk. Ben benieuwd zondag!

Jairy Ah jammer maar je bent inderdaad nog heel vroeg! Ik duim voor je zondag!!

Barbsan prachtige echo! Ik denk ook jongen maar nergens op gebaseerd moet toto even meekijken 😉

Chats wel goed om te horen dat ze nog wel zwanger kan worden dan. Daar maakt ze zich vreselijk zorgen om. Vandaag heeft ze weer een test gedaan en lijks zelfs donkerder te worden😔
    Onderste of rechtse (weet niet hoe die plaatst) is van vandaag

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

May 1, 2015
    1,727
    690
    113
    Female
    NULL
    NULL
    Die loopt mooi op zeg!

Ja door de skull denk ik meisje, en iemand wees mij op de drie streepjes (hamburgertje)..

Maar ergens blijft m'n gevoel heel erg twijfelen. En had gehoopt dat iedereen met de echo me een beetje zekerheid kon geven. Maar helaas 😂
    De meningen zijn flink verdeeld.

Attached Files:

7. Nog anoniem

Als je op deze foto kijkt klopt het hamburgertje niet de streepjes staan de verkeerde kant op ze staan horizontaal en schaamlippen zijn niet horizontaal maar verticaal.;) wat jij ziet zijn botten volgens mij

Septembermom, dit lijkt me niet goed, als ik je tweelingzus was zou ik naar de huisartsenpost gaan en niet tot maandag wachten. Heeft ze pijn?

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

Sep 19, 2016
    2,217
    1,383
    113
    Mij lijkt dit ook echt niet goed. Heeft ze nog pijn en/of bloedverlies? Ik zou zelf ook de hap bellen en niet meer wachten tot maandag.

9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    #2149 Septembermom, Feb 3, 2017
    Last edited: Feb 3, 2017
    Nee doen we liever ook niet! Maar wat moeten we zeggen "uit de huistesten blijkt dat..". En wat zouden ze kunnen/moeten doen? Zit ins echt niet lekker nu:( liefst bel ik ook meteen voor haar..

Bloedverlies nog wel steeds redelijk hevig. Buikpijn beetje op en aan, maar niet meer zo hevig als die ene nacht.

Aah m'n zusje is in tranen nu😢

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    @ septembermom: bij mijn 'natuurlijke' miskramen liepen de testen ook nog een paar dagen op, ondanks bloedverlies. Pas na een dag of 4 werden ze weer lichter. Misschien een lichte geruststelling.... daarentegen zou ik wel even bellen, al is.hst maar om advies te vragen. Succes!

Barbsan wat een prachtige echo meid!

11. Septembermom

Septembermom Bekend lid

Sep 20, 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Happyjoy bedankt voor je reactie. Klinkt wel gerustellend maar waar ik me zorgen om maak is dat het bij haar vermoedelijk om een bbz gaat.

De huisarts gebeld maar die kijken natuurlijk niet naar af of oploop van de testen. Een streep is een streep zei ze donkerte zegt niks. Ze mag toch komen maar denk dat ze haar weer af gaan schepen.

12. Leii

Leii Actief lid

Jul 29, 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook bellen septembermom, zo sneu dat ze in tranen is en op deze manier het weekend in gaan is alles behalve prettig. Niet dat je om mn advies vraagt. Heel veel sterkte daar zo!

Barbsan heel mooi jouw echo en zo beweeglijk. Je zou er verliefd op worden. Ik heb geen flauw benul van het geslacht haha..

Een paar dames vroegen lief hoe het gaat hier.
    Ik ben in mn leven nog nooit zo verschrikkelijk moe geweest, niet een beetje moe maar echt niet normaal. En ik weet niet hoe ik het hebben moet, zo'n honger dat ik niet meer weet of ik nou moet eten of niet, ik verga echt. Dus ook nog steeds misselijk helaas en soms overgeven. Vind werken nu ook even erg zwaar vallen. Als ik dit van mezelf lees denk ik pfff zeik niet zo.

13. Nog anoniem

Als je het niet vertrouwd gewoon bellen, echt doen!!!

14. Nog anoniem

En ik heb sinds een uurtje ongeveer opeens menstruatiepijn, is niet fijn, ben dus bang dat het weer niet is gelukt. Maarja zo lang er geen bloed is is er nog hoop

15. Mixed

Mixed Niet meer actief

#2155 Mixed, Feb 3, 2017
    Last edited by a moderator: Feb 3, 2017
    Ah septembermom... die onzeker maakt het zo ontzettend spannend ook en daar word je super labiel van. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is. Je wilt ook gewoon nu weten wat er precies aan de hand is.

Ik zal nog eens mijn bbz verhaal gaan typen. Want zo begon het ook ong bij mij.
    3 jaar geleden had ik een bbz.
    Ik werd ongi en na mn ongi bleef ik me 'anders' voelen. Ik deed een test en jawel een licht streepje. Ik was door het dolle heen maar mn verstand zei al snel dat er iets niet goed moest zijn aangezien ik net een menstruatie had gehad. Die week nog wat testen gedaan en ze liepen op. Ook kwam er bliedverlies bij kijken. Niet heftig maar twas ook niet weinig.
    Oh ik voelde me super onzeker. De vk al een paar x aan de lijn gehad en ik moest afwachten. Het kon goed zijn of niet.
    Nja ik denk ong een week na de eerste positieve test had ik in tranen de vk weer gebeld omdat ik nu wou weten of ik nou blij mocht zijn of niet.
    Zij heeft me doorgestuurd naar de gyn. Daar een echo gehad en er was helemaal niets te zien.
    Hcg direct geprikt en er kwam uit dat er wel degelijk wat aan de hand moest zijn. Ik moest 2 dagen later weer priķken. Het bleek dat mn hcg was gestegen. Maar niet zodanig dat het van een goede zwangerschap kon zijn. Gyn vermoedde toen al een bbz maar ze wou nog 2 dagen afwachten. Na die 2 dagen was mn hcg weer gestegen. Toen zat het rond 1000 dacht ik.
    Die zelfde dag werd ik nog geopereerd. Tijdens de operatie zag de gyn een verdikking tussen mn eileider en baarmoeder. Dus de kans bestond dat daar een zwangerschap gaande was. Maar de gyn wou daar niet snijden omdat het te riskant was, omdat ze dan mn baarmoeder ook kon gaan beschadigen.
    Dus ik werd doorgestuurd naar de oncoloog. Ik moest aan de methotrexaat. Een chemokuur om de cellen te doden.
    Ik moest wel eerst onder zo'n scan om een mola uit te sluiten. Gelukkig was dat niet het geval. Vervolgens nog 1x op hcg moeten prikken en godzijdank was mn hcg gedaald naar ong 400. Ik was zo blij! Mn lichaam zou het wel even zelf oplossen en ik hoefde niet aan die troep.
    Vanaf toen wekelijks hcg geprikt totdat het op 0 stond.
    Alles bij elkaar duurde het 2 maanden. Twas slopend! Maar was blij met de afloop.

Voor je zusje kan je nu wel bellen maar ik denk niet dat ze wat kunnen doen. Maar voor de geruststelling of advies wel gewoon lekker doen. Daar zijn ze voor. :) wat zijn nu precies de vervolgstappen bij haar? Blijven ze hcg prikken?

16. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ik zag prachtige buikfoto's voorbij komen 😍😍😍 heel mooi!

En ik leef helemaal mee met de testers. Spannend allemaal! Ik reageer mss weinig maar lees wel elke dag even hoe en wat. :)

17. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

Nov 8, 2013
    379
    152
    43
    Female
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ik reageer nu via me telefoon. Morgen reageer ik op iedereen.

Hier: vandaag een ovulatietest gedaan en volgens mij gaat het wel de goede kant op.

Attached Files:

18. Nog anoniem

Dat wordt klussen krullenbol want ik denk ook dat je eisprong er bijna aan komt. Succes!!!

19. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    dat ziet er goed uit krullenbol: klus ze!

Septembermom heeft je zusje nog gebeld?

20. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

Sep 19, 2016
    2,217
    1,383
    113
    Krullenbol, dat ziet er zeker goed uit! Nog wel even doorzetten, maar je eitje zit er aan te komen! Klusze!

Septembermom, hoe is het nu met je zusje?

Nou hier heeft mij temp vanmorgen een flinke snoekduik naar beneden gemaakt (van 36.8 naar 36.5 ), dus ik denk echt dat mijn menstruatie op komst is. Als ie morgen nog verder zakt zit ie onder basaal dus dan wordt ik morgen of maandag ongesteld.

Share This Page