Ja dat klopt! Hoe werkt dat met tarwekiemolie precies? Ik heb er wel iets van gehoord, maar ben er totaal onbekend mee 😊 Moest je dit niet slikken vanaf je eisprong? En heeft het invloed op je cyclus?
Ik heb ze van A. Vogel. Volgens de 'officiele' dosering volgensmij 3 x daags 1 tablet. Ik nam 1 capsule per dag bij het avondeten. Had een hele lichte invloed op mijn cyclus, eisprong 1 dag eerder. Kan net zo goed met iets anders te maken hebben gehad... Heb wel echt 't idee dat t iets gedaan heeft bij me.
Zo meiden ik ben even helemaa teruggegaan naar 27 januari 😳😳 @BJlover: wat leuk dat je het geslacht als verrassing houdt. Spannend hoor! @Krullenbol: op paars!! 😀😀 hoeveel dagen zat je met je eigen idee naast de eisprong? Gek he dat zon testje dan je ineens meer inzicht geeft. We zijn gewend altijd naar gemiddeld te kijken 😛 @Nog anoniem: wat een domper! Ik had ook weer zo'n goeie hoop voor jou. Wel fijn om ieder van nu te weten dat het met jou helemaal goed zit. Ik hoop dat je vriend die onderzoeken kan laten uitvoeren, zodat je het totale plaatje compleet hebt. Maar hopelijk ben je gewoon nu toch snel zwanger! Kun je anders je vriend niet "helpen" in het ziekenhuis. Zodat hij toch er gevoel bij heeft inplaats van als opdracht alleen? Gefelciteerd met je verjaardag! 😀🌹🎉🎉 @happyjoy: bandenpijn kan al heel vroeg hoor. Voelt als soort rare kramp. Soms wel spannend want lijkt het ook wel ergens op menstruatiekramp. 😖😖 Die steken herken ik ook! Had ik bv ineens bij het opstaan. @mixed: wat een prachtig mooi buikje heb je zeg! 😍 @Ster: wat vliegt de tijd he! Heb je al veel kwaaltjes? @barbsan en toto: ook al zon mooi buikje 😀😀😀 @romymama: mooie foto! Al echt een mooie zwangerschapsbuik! Voor je het weet heb je de 20 welen echo! @septembermom: ahhhh die puppy's 😍😍😍😍 Wat heftig zeg voor je zus! Pfff zo frustrerend dat ze ook niet direct iets kunnen zien of kunnen uitsluiten. @chats: mijn zus viel steeds flauw toen ze zwanger was omdat haar bloeddruk zo laag was. Ze moest steeds drop eten! Lees dst je toch je menstruatie hebt gekregen 😖😖😖😖 @Leii je zit niet te zeiken hoor. Je lichaam is kei en keihard aan het werken en dat is echt niet gek dat je je zo voelt hoor meis. @Jairy: wat balen op rood!! Maar ook fijn dat je cyclus zo goed op gang is gekomen. Heel dubbel lijkt me! Dikke knuffel! Ik heb zelf teunisbloemolie tot aan de eisprong geslikt en daarna tarwekiemolie van af de eisprong. Dit helpt bij de innesteling zeggen ze. Betere baarmoederslijmvlies om in te nestelen.
En start je daar dan aan het begin van je cyclus mee, of net als Elizabeth pas vanaf de eisprong? ik denk zelf dat als ik het ga gebruiken ik ook 1x per dag doe om te beginnen. Ik kan het daarna altijd iets ophogen, twijfel alleen of ik deze ronde al meteen begin of pas een volgende. Elisabeth, dankjewel! Ik heb zelf geen verstand van tarwekiemolie of teunisbloemolie, maar misschien dat ik het eerste straks wel wil gaan proberen. alleen nog even uitvogelen hoe en wat precies. 😁
Wat lief dat er soms nog naar me gevraagd wordt. Het gaat hier redelijk. Het blijft nog steeds in mijn hoofd zitten en ik merk dat mijn hele omgeving (vriendinnen, zussen, collega's) ook allemaal bezig zijn met zwanger worden/zijn. Dus daardoor wordt er vaak over gesproken en blijft mijn hoofd zo vol zitten. Ik merk dat ik nog steeds het zwanger zijn en het kindje zelf mis, maar dat ik langzaam aan wel weer iets meer vertrouwen in de toekomst krijg. Ik ben benieuwd wat de komende maanden ons gaan brengen, de wens voor een tweede kindje is in ieder geval groter dan de angst en onzekerheid die het met zich mee zal brengen. Ik ben inmiddels ook weer ongesteld geworden, dus we kunnen er weer voor gaan. Hoewel dat ook wel wat onnatuurlijk voelt. Mocht ik weer zwanger zijn, dan laat ik het jullie zeker even weten. Maar het is gewoon afwachten hoe snel mijn lichaam een zwangerschap weer aankan.
Bedankt voor de felicitaties. Sorry vandaag niet veel tijd om te reageren. Ben nu gewoon aan het werk.
Lola fijn om te horen dat je nu een beetje ruimte in je hoofd hebt om weer voorzichtig vooruit te kijken en aan een zwangerschap te denken. En super dat je even wat laat horen en mocht het weer voor zover zijn, wij lezen het wel. Lieve groeten!
@ Jairy: Ik ben de ronde dat ik zwanger ben geworden op CD 3 of 4 gestart met de tarwekiem. Succes! @ Lola: Fijn om even iets van je te horen meid! Goed om te horen dat je weer met wat vertrouwen naar de toekomst kijkt. Hopelijk brengen de komende maanden jullie meer geluk!
Als je begint met tarwekiemolie dan staren vanaf eisprong. Anders kanjer mogelijk je cyclus verlengen. 😖 En dat moet niet 😛
Nee dat is niet de bedoeling haha. Ik heb een mooie korte cyclus en die mag best zo blijven 😁 Ik heb ze gisteren besteld en krijg ze vandaag binnen. Mijn eitje verwacht ik pas volgende week dus dan heb ik nog even om te bedenken of ik er deze ronde meteen na ei start, of de volgende. 😄 Happyjoy, dankjewel voor de tip!
NOD-lijst 13 februari Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 18 februari Krullenbol - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 5 3 maart Jairy - 27 jaar - 3de kindje 5 maart Nog anoniem - 39 jaar - Eerste kindje - Ronde 15 10 maart Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 31 Afspraken: ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 10 juli 2017 Mixed - 30 jaar - 2e kindje 💙 8 juli 2017 Leii - 26 jaar - 1e kindje 💗💙💗💙💗💙 11 juli 2017 Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 💙 Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 💗 Romymama - 29 jaar - 2e kindje 💗 20 augustus 2017 Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje 💟 3 september Toto - 36 jaar - Derde kindje💙💗💙💗💙💗 6 september 2017 (1) Happyjoy - 27 jaar - 1e kindje 💟 27 september 2017 Ster2016 - 35 jaar - 2de kindje 💟 2 oktober 2017 BJlover - 37 jaar - 3e kindje 💟 Afspraken: 8 februari, Ster vk afspraak 9 februari, Ster vroege echo 9 februari, Toto termijnecho 13 februari, Barbsan geslachtsbepaling 15 februari, Leii 20 weken echo 16 februari, Happyjoy termijnecho 21 februari, Romymama 20 weken echo 21 februari, Happyjoy nekplooimeting 22 februari, Mixed 20 weken echo 22 februari, Ster echo vk 22 februari, Toto Nekplooimeting 1 maart, BJlover 1e echo 1 maart, Barbsan controle afspraak 3 maart, Happyjoy geslachtsbepaling 14 maart, Toto gynaecoloog 3 april, Barbsan 20 weken echo Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto*, Mamamd* november Jairy0811*, Lola1986* december
Nog anoniem nog gefeliciteerd!!! @ Lola misschien heel vervelend dat er nog veel in je omgeving over wordt gesproken en dat het soms vervelend voelt. Vertrouw op de toekomst en hoop dat je gauw met mooi nieuws hier terugkomt. @ Elisabeth fijn om weer wat van je te horen! hoe gaat het met jou? @ septembermom jeetje wat een onzekerheid met je zusje!! Ik hoop dat ze vrijdag duidelijkheid gaat krijgen hoor. Dit duurt wel lang hoor..... Balen van je negtieve test! Miss te vroeg getest? Inderdaad nog 1 ronde en dan op naar de iui. Dus deze ronde weer ovulatietesten om mijn ei niet te missen 😉 Had nml nu dag 16 een ei terwijl ik anders vaak op dag 20 zit. @ krullenboll ohhh spannend!!! Succes met wachten !!! @ ster hoe was het bij de vk?
Noganoniem nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jairy natuurlijk baal je daarvan! Maar goed om te zien dat jullie er met frisse moed weer tegen aan gaan! Je bent in ieder geval lekker voorbereid met je voorraad testen en nu ok tarwekiemolie. Goeie tip van happyjoy hopelijk werkt het bij jou! Met de pups gaat alles goed! Groeien als kool! In deze dagen zullen hun oogjes open gaan😁 Jairy, happyjoy, Elisabeth en chats bedankt voor jullie lieve worden over m'n zusje. Inderdaad erg stressen en de dagen duren heel lang voor haar (en voor mij) gelukkig hebben we inmiddels de donderdag bereikt. Haar testen zijn afgelopen dagen heel ietsjes opgelopen maar niet heel erg dus hopen dat de hcg waarden dan inderdaad niet erg gestegen zijn. Helaas niet gedaald in ieder geval. Ik ben heel benieuwd wat er morgen uitkomt.. Elisabeth fijn om van je te horen! Hoe is het met jou? Lola fijn dat je wat van je laat horen! Wat lastig dat heel je omgeving bezig is met zwanger worden terwijl jij nog een verlies aan het verwerken bent. Wel goed om te lezen dat je al met iets meer vertrouwen naar de toekomst kunt kijken en dat de wens groter is dan de angst. Ook fijn om te lezen dat je cyclus weer op gang lijkt te komen. Gaan jullie dat ook meteen doen of gaan jullie nog bepaalde onderzoeken doen waar je het toen over had? Chats oh spannend zeg! Hopen natuurlijk dat IUI niet nodig is en je deze maand gewoon zwanger wordt! Oh ja die vier dagen verschil kunnen wel uitmaken dus lijkt me fijn om deze maand nog ovulatietesten te gebruiken. Ik duim voor jou deze maand!! Ook voor de anderen natuurlijk! Krullenbol hoe voel je je op het wachtbankje? Hier dus 8dpo negatief getest zoals ik al had verteld. Heb gisteren 9dpo ook negatief getest dus heb eigenlijk geen hoop meer. Heb daarom vandaag ook niet meer getest. Hoop dat ik m'n menstruatie gewoon af kan wachten heb alleen zaterdag een feest dus misschien dat ik die ochtend toch eentje doe maar denk het niet. Heb gelukkig nog geen bruinverlies gehad zoals vorige maand (al vanaf 7dpo) dus daar ben ik wel blij mee want daar maakte ik me wel zorgen om.
Hi meiden, intake vk was prima... ze was blij mij weer te zien na vorig jaar! Verwijzing ed voor onderzoek ziekenhuis is in werking gezet, zal daarvoor binnenkort gebeld worden! Vanavond(laat!!) echo... heel spannend! Zal van me laten horen nog maar dat is dus laat 😬
Ben heel benieuwd naar morgen!!! Laat je nog even weten wat ze gaan doen? En ik hoop voor je dat je zaterdag een mooie test in handen hebt! 8-9 DPO is wel vroeg, wie weet!!!!
Fijn dat de intake goed gegaan is ster! Spannend vanavond!!!! Chats jaa ik weet dat ik vroeg was ik hoop het ook maar daar ga ik niet vanuit helaas.. Ja laat zeker van ons horen. Dit was haar test van vandaag helaas weer donkerder geworden..
Even een hele domme suggestie..... kan het niet zo zijn dat er een goeie zwangerschap uit voort komt? Dat ze nog niets op de echo kunnen zien omdat het te vroeg is of zo? Omdat de testjes blijven oplopen?? Begrijp me niet verkeerd hoor!!! Ben heel benieuwd naar morgen en hoop op het beste (voor jullie allebei)!!!
Chats.. die gedachte had ik nou ook. Bij mij zag en ook niks tot 5 weken. Hoever vanaf haar laatste ongesteldheid zit ze nu ?