Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jakkes meiden hopelijk stelt het niks voor maar kan me voorstellen dat je het maar niks vindt.
    Even heel wat anders, ik zie mijn moeder altijd een paar keer per week en nu ik me zo beroerd voel telkens is dat zo moeilijk om te verbergen! Haha sws lastig om niet te vertellen maar ik wil eerst de echo afwachten. Om in eens niet meer te komen is ook zeer verdacht. Iedereen verwacht ook wel wat dat we een gezin willen stichten. En mijn zus is ook in verwachting alleen een stuk verder.
    Hebben jullie dat ook?

2. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Elisabeth, dat moet inderdaad even schrikken zijn, maar het hoeft inderdaad niets te betekenen en daar hoop ik op voor je! Wanneer heb je je eerste echo?

Mixed, als het een herkenbaar iets lijkt kan ik me goed voorstellen dat je er van in de stress raakt, maar het kan ook het groeien van je baarmoeder zijn wat je nu voelt. Wanneer mag jij voor een echo? Het zou inderdaad ergens fijn zijn als we gewoon even op de onzekere momenten een kijkje naar binnen konden nemen.

3. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim voor je dat alles goed blijf gaan
    Dikke knuffel

4. Reyna

Reyna Actief lid

11 aug 2016
    281
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de meest vruchtbare dag helpt klussen dan nog🙈🙈

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wij hadden eigenlijk onszelf ook voorgenomen het pas na de echo aan de familie te vertellen, maar door omstandigheden hebben we het toch eerder al verteld en nu weten mijn schoonouders het, samen met schoonzusje en schoonbroer, en mijn ouders. Ook twee tantes van vl hebben we het verteld en de andere oma van vl (zijn oma van vaders kant is anderhalve week geleden overleden).Ik merk wel dat we hier ons erg prettig bij voelen, nu hebben we toch familie waarmee we het er gewoon over kunnen hebben, maar ook eventueel extra steun mocht het onverhoopt fout gaan. De rest van de familie en vrienden krijgen het pas na de echo te horen, vrienden zelfs pas na de termijnecho.

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Oh elisabeth en mixed wat naar ! Hopelijk is het bij beiden van jullie niets. Dikke knuffel!

7. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Oh Elisabeth en Mixed, wat vervelend zeg. Het hoeft niks te betekenen maar die onzekerheid is wel naar. Kunnen jullie evt de verloskundige bellen en eerder terecht?

Hier hebben we het aan mijn familie al verteld. Met Sinterklaas denk ik aan de schoonfamilie. Aanstaande maandag al de eerste echo. Veel zin in, maar ik ben dan wel pas 6.6 weken. Weet niet zo goed wat ik dan kan verwachten om te zien. Bij onze dochter had ik met 8.3 pas de eerste echo dus dat scheelt behoorlijk.

8. Mixed

Mixed Niet meer actief

Ja het voelt echt vervelend. Maar ik hoop gewoon dat het niets is. Vandaag 6 weken! En das al een mijlpaal opzich. Aangezien de 3 mk alle 3 voor de 6 weken mis gingen. :)
    Aankomende dinsdag heb ik een echo. Dus ik wacht het gewoon af tot dan. Lief van jullie woorden!

Reyna; jaaaa heel goed om te klussen juist! Haha go for it ;)

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Zit ff heel snel te lezen.
    Elizabeth en Mixed, als je je zorgen maakt gewoon de verloskundige bellen daar zijn ze voor

Reyna malle meid tuurlijk helpt klussen op de meest vruchtbare dag ga het maar lekker gezellig maken vanavond 😉

10. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oooh Mixed en Elisabeth wat een nare berichten. Hopelijk beide gauw over, en de onzekerheid weg!

Ikleef momenteel met inlegkruisjes, dus t bloeden is bijna over..
    Thankgod.. want na zoveel gezelligheid voor t maken voor n kindje. Is n week geduld hebben, heeeeel lang 🙈
    Komt wel van pas in de vruchtbare dagen :)

11. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hoi lieve allemaal!

Moest even bijlezen! Twee zeer drukke werkdagen achter de rug. Toch wel prettig want als ik thuis zit merk ik dat ik continue zit te malen.. Hier juist wat zorgen omdat ik me eigenlijk wel prima voel. Hooguit zeer vage menstruatieachtige "pijn".

Dat misselijk zijn waar hier al een aantal dames last van hebben is natuurlijk ook niet alles.. vervelend!

Elisabeth! Prachtige knaltest! Hoop dat die van mij er dinsdag ook zo uit ziet. Vervelend dat je bloederig slijm verliest. Het wil inderdaad niks zeggen maar ik zou ook niet heel relaxed zijn. Heb je de vk nog gebeld ofzo of kijk je het even af?

Mixed jij ook al zo'n naar gevoel. :( hopelijk zegt het niks en is het gewoon allemaal goed daar binnen!

Noganoniem, hoe was t bij de huisarts? Heb je een doorverwijzing?

Reyna en bjlover klusze!! Mijn duimen draaien alvast!

Jairy goed dat je toch meedoet met mvm! Ik werd dezelfde avond nog gebeld. Die kribbigheid herken ik en manlief ook ;)

Barbsan fijn dat je ook weer bijna aan de klus mag! :D

@vertellen. Hier nog niemand.. heb er wel moeite mee maar wil echt even wachten op de echo.. als het goed zit gaan we die dag nog langs onze ouders denk ik!

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Leii verschrikkelijk he die misselijkheid. Geen moment kan je het ook loslaten 😷😷

@septembermom: bijna je eitjeeeeeee 👍🏻👍🏻 spannend hoor! Gauw op paars 😘 en dan op 💗💗💗

@KissFromARose: jeetje joh wat gek zeg! Weet je inmiddels al meer? Hopelijk snel duidelijkheid voor je hoor. Dit is niks!

@BJlover: jaaaaa mag je al op pars 😀😀😀

@Mixed: tip voor je stoelgang.. savonds bakje magere yoghurt met lijnzaad. Dat lijnzaad houd beetje vet vast waardoor ontlasting stuk makkelijk gaat.
    Hopelijk zit bij jou ook alles goed zeg. Kan me je onzekerheid gigantisch voorstellen. Zeker als je het als voorbode herkent. Hopelijk is het echt niks meis. Dikke knuffel!

@Jairy: bij mij was de afspraak binnen een paar dagen gemaakt. Ze proberen zo rond 6 weken langs te komen. Dikke kans dat ze bij jou snel langskomen zodat je snel kan starten😀
    Lekker kribbig hihihi moet toch beetje lachen.. hormonennnnn 😛
    Maagzuur 😖😖😖

@nog anoniem: super spannend bijna je ei. Hoop echt zooooo hard dat je geen extra onderzoek nodig hebt. Blijf weer 2 weken duimen.

@chats: heb de test vergeleken met die van mijn zoontje. Maar deze is echt veel meer knal! 😍

@Reyna: lief van je!
    Jaaaaa klussen op ovulatiedag is heeeeel goed!!!

@Barbsan: jaaa nog een week en dan mag je los hahaha ;)

@Romymama: bij mijn zoon had ik ook nergens last van! Heerlijke zwangerschap alleen ellendige bevalling 😖😖
    Misschien een jongen? Hihi ben wel benieuwd 😛

13. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

29 november (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

1 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (2)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (0)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (1)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Wachtbankje (1), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    21 november, Weetutniet, 2e echo
    21 november, Lola1986, 1e echo
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, Liss90, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake
    7 december, Leii, intake gesprek

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Liss ik hen je erop gezet. 😀
    Welkom en wat is je leeftijd?

15. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Elisabeth en Mixed. Schrikken zeg. Is het daar bij gebleven?

Veel terug moeten lezen. Las iets over mvm. Als het zover is bij mij, zal ik me niet aanmelden. Zou het dolgraag willen om andere vrouwen te helpen, maar ik mag niet. Heb in 2008 een bloedtransfusie gehad, dus mag niet meedoen. Mag ook geen bloed doneren. Het zij zo.

Gisteren bijna de hele dag pijn in mijn buik gehad en vanmorgen ineens 2 fikse steken in mijn buik. Daarna nergens meer last van.
    Gisteravond ondanks de buikpijn wel gezellig gemaakt met mijn vriend.
    Denk dat ik wel op paars mag nu. Weet niet precies wanneer mijn ei is gesprongen. Als hij al is gesprongen.

16. Liss90

Liss90 Actief lid

8 jun 2014
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeps, 26 jaar :) dankje!

17. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

29 november (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

1 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (2)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (0)

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28
    Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3

6 december (1)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Wachtbankje (2), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - 26 jaar - 2e kindje

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    21 november, Weetutniet, 2e echo
    21 november, Lola1986, 1e echo
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, Liss90, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake
    7 december, Leii, intake gesprek

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november

18. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ja stom heb ik hier helemaal niet heb gezegd: op dit moment is het bloeden weer gestopt. Gelukkig!!!! Nog niet gebeld dus.
    Heb wel zoiets van als ik onzeker wordt ga ik gewoon zelf een echo betalen hoor.

19. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Romymama, haha bij jouw mag manlief het soms dus ook ontgelden. Ik heb vandaag ook wat last gehad van menstruatie achtige pijn en de rest van mijn kwaaltjes zijn ook erg minimaal maar, soms helemaal niet.

Elisabeth, ik werd vandaag gebeld door iemand van MvM en zaterdagochtend komen ze langs! Ik mag dan inderdaad volgende week waarschijnlijk meteen starten gezien ik maandag 6 weken ben volgens eigen berekening. 😁
    Na het eten sloegen de hormonsters weer even toe en dit keer moest ik zelf op een bepaald punt om mezelf lachen en mijn lieve vriend moet het allemaal ondergaan (al kan hij soms ook wat olie op het vuur gooien waardoor ik nog harder gaan happen en hij dan uiteindelijk begint terug te mopperen. 😂
    de maagzuur was vandaag echt een ramp, heb er de hele middag last van gehad. Dit is echt mijn nummer een zwangerschapskwaal want heb er bij beide voorgaande zwangerschappen ook last van gehad.
    Super fijn dat het bloeden is gestopt!! Nu blijft het gewoon lekker weg zodat je weer kunt genieten.

BJlover, jaa op het wachtbankje! Hopelijk heb je over twee weken een mooie knaller in handen!

20. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ohhh mixed en Elisabeth wat naar die onzekerheid! Ik hoop dat het helemaal niks is! Gewoon lekker zwanger blijven jullie! Yes fijn Elisabeth dat het rose is gestopt!! Ben heel benieuwd naar jullie echo's😁

Liss welkom!

Barbsan haha yess er lekker voor gaan!

Bjlover fijnn dat je ook op het wachtbankje mag hopelijk over twee weken een prachtige test!

Noganoniem hoe was het vandaag bij de huisarts?

Kissfromarose nog getest?

Aah meiden met allerlei zwangerschapskwaaltjes beterschap! Hoe mooi het ook is om zwanger te zijn.. je kunt je soms lichamelijk wel heel rot voelen. Sommige dingen vind ik stiekem wel grappig om te lezen hihi hormoonmonsters😜 arme mannen! Gelukkig viel dat bij mij de eerste zwangerschap heel erg mee:)

Ik zou een zwangerschap aan ouders en (schoon)zusje heel snel vertellen:) hier helaas nog geen positieve ovulatietest, dus moet nog even doortesten ..(duuuurtlang)

Deel Deze Pagina