Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Hornonsters, daar heb ik bij mijn jongens nooit last van gehad. Wie weet bij een volgende. Hopelijk niet.

Vanmorgen was mijn temperatuur gestegen en heeft de app me nu op 3dpo gezet. Maar ik weet niet of dat helemaal klopt

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Is je temperatuur nu voor het eerst omhoog gegaan? Hij kan hem later nog aanpassen. Stuur anders even foto van je kaartje. Kijk ik even mee.

3. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Als je op mijn banner klikt, krijg je hem te zien.

4. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Ben niet heel consequent met meten geweest. Dus heb wat open rondjes.

5. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik denk dat je ei gisteren is geweest. Zou ook beter kloppen met je afscheiding.

6. BJlover

BJlover Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.205
    653
    113
    Dat denk ik zelf dus ook. Weet alleen niet of ik dan vandaag op dpo1 zit, of morgen.

7. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ook ik denk dat je eitje gisteren is geweest. Je temp gaat vandaag pas boven je basale temperatuur uit en de dagen daarvoor blijft ie gelijk daaraan. :)

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Sorry had gisteren niet meer de tijd om te reageren.
    Heb van de huisarts de verwijzing dus mag nu officieel naar de gyn. Gisteren bracht mijn vriend bij onze kennis (ook gyneacoloog) ter sprake dat we druk bezig zijn voor een kindje. Toen kon ik me niet meer houden en heb zitten janken als een klein kind. Toen zag mijn vriend ook eigenlijk pas hoe hoog het bij me zit. Maar heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. De huisarts zelf dacht dat de problemen mee zouden vallen omdat ik regelmatige cyclus heb en eisprong heb en mijn vriend al een dochter heeft. Ze benadrukte alleen dat ik moet stoppen of in ieder geval minderen met roken.

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    BJlover ik zou dan zeggen dat vandaag 1 DPO is. Wordt weer spannend meid!

Elisabeth gelukkig is het gestopt!! Idd misschien een jongetje deze keer hihi. Moet zeggen dat ik vorige zwangerschap ook geen minuut misselijk ben geweest. Marja andere kwaaltjes hebben zegt nog niks..

Noganoniem fijn dat je nu een doorverwijzing hebt! En dat vriendlief je zo heeft gezien is denk ik wel goed. Fijn ook dat de huisarts goede moed heeft. Stoppen/minderen met roken is altijd goed uiteraard maar misschien ook lastig..

Vraagje: manlief heeft van die bakjes salade (soort rauwkost met een dressing) meegnomen van het plaatselijke groentewinkeltje. Zou ik die gewoon kunnen eten? Ik weet dat je op moet passen met rauwe groente namelijk..

10. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hier nog steeds twijfel over een vroege echo op eigen kosten trouwens.. Ik vind 2,5 week wachten nog zooooo lang.

11. Nog anoniem

Ik heb werkelijk geen idee wat de groentes betreft. Ik wist niet dat rauwe groente slecht kon zijn bij een zwangerschap. Weet alleen dat rauw vlees of half rauw ziaos biefstuk en tartaar en rauwmelkse kazen gevaarlijk kunnen zijn. Ook katten en vogels kunnen gevaarlijk zijn ivm toxoplasmose. Misschien even goochelen en anders gewoon de huisarts bellen of verloskundige voor advies in ieder geval de groenten heel goed wassen

12. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het wachten ook super lang duren!
    Jullie hebben tenminste al een datum voor ogen voor de eerste echo, zelfs dat heb ik nog niet. Wij gaan het denk ik met kerst maar vertellen, dan ben ik 12 weken als het goed blijft gaan en is mijn kant vd familie bij elkaar. Ik dacht aan een cadeautje onder de kerstboom gericht aan mijn ouders en het op die manier vertellen. Dat is toch wel heel leuk, afwachten wat de reactie is. Zeker weten positief want iedereen zeurt aan mn hoofd of ik al eens zwanger ben. Wat trouwens erg vervelend is als het nog niet lukt.
    Iedereen succes met de kwaaltjes, eisprong e.d. 😉

13. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bjlover ik denk ook vandaag 1dpo:)

Romymama ik weet niet wat een echo dan kost? Maar ik zeg gewoon doen! Als je daar een goed gevoel bij hebt, waarom niet?! Het is niet zo dat je elk jaar zwanger bent dit zijn gewoon hele bijzondere en spannende maanden die je één keer of een paar keer in je leven meemaakt. Zou het alleen wel plannen na de 6 weken zodat je ieder geval al kunt horen of het hartje klopt. Zo sta ik er iig in ook wat betreft het testen enzo☺️

Noganoniem wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen en wat goed dat je je lekker hebt laten gaan. Is ook een keer fijn om even goed te huilen na al meer dan een jaar spanningen en verschillende emoties te hebben gehad en ook goed dat je vriend dit heeft gezien. Positief om te horen van je kennis en het stoppen met roken is wel lastig ja ga je het al proberen of pas als je zwanger bent? (Of helemaal niet dat kan ook)

Leii jaaa wat mooi om dat op die manier te doen! Spannend die reacties he? Ik hoop ook dat zwanger ben met de kerst lijkt me heerlijk. Ik heb zelf al een romper voor m'n dochter met Ik word grote zus en kraskaarten. Bij m'n eerste gewoon verteld, maar vind het nu wel leuk er meer aandacht aan te besteden. Nu eerst nog zwanger worden;)

14. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Hai meiden,
    Misschien domme vraag... wat gebeurd er met een onbevruchte eicel?
    Ik bedoel, gaat die ook proberen te nestelen ook al heeft dat geen nut?
    Ik heb wat steekjes en kramperig gevoel.. maar kan deze ronde niet zwanger zijn naar mijn idee..
    verwacht mijn menstruatie pas over ruim een week!!

15. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Haaii dames

Wat een hoop om terug te lezen 😮

Ik denk dat ik ook op paars mag. Vreselijk dat wachten. Ik ga proberen vaker te reageren alleen het is zo moeilijk om er tussen te komen hahah.

16. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland

Een eicel blijft gemiddeld 12 uur na de eisprong in leven. Wordt de eicel niet bevrucht dan sterft de eicel af en wordt de menstruatie in gang gezet. Het eicel lost als het ware op.

17. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Aha.. dacht ik ook... Thanks voor je reactie!
    Dan zal vast m'n verbeelding zijn! (Kan bijna niet zwanger zijn nu... )
    😂 Haha.. vast te gefocust op alles 🙈

18. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Succes met wachten 🙌🏻
    Hopelijk mooi nieuws straks.. 😉

19. Nog anoniem

Bekijk bijlage 518297
    Hebbes!!! Eisprong is dus idd 2 dagen eerder dan ik dacht. Heb dus goed aangevoeld dat hij eerder zou komen.
    Vanochtend al gezellig gehad en dadelijk nog een keer gezellig maken, ik mag dus op het wachtbankje en NOD verschuift naar 4 dec

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Kost 35 euro.. Ik denk toch dat ik ga proberen me in te houden. A.s. maandag is het "nog maar" 2 weken.. ik wil ook niet onnodig ongerust worden.. Pfff haha lastig lastig!

Noganoniem! Yeaaah! Klus ze :D

Deel Deze Pagina