Ik ben wakker haha! Temperatuur was wederom hoog (hij schippert telkens tussen 36.8 en 36.9) terwijl ie normaliter toch wel al een daling ingezet zou hebben gezien mijn nodig NOD morgen/vrijdag is, dus wederom een test gedaan. Na 3 min verscheen er een ontzettend vaag lijntje weer en na 7 minuten is dit het resultaat. Ik weet echt niet wat ik er van moet vinden. Ergens duurt het voor mijn gevoel te lang voor er iets verschijnt en daarna kleuren ze niet erg hard op. Ik hoop dat jullie iets zien op de foto, ik maak er straks nog een als ie is opgedroogd.
Kruidvat doet er over het algemeen langer over voor er iets verschijnt. En ipv de afleestijd 10 min. Vond ik m pas 'klaar' na 20 min. Ik vind t dus niet zo gek eigenlijk. Nu zag ik m al zonder in te zoomen, of überhaupt op de foto te klikken. En dat moest ik gisteren nog wel
Dit is hem nu na ongeveer 25 minuten weer. Misschien ben ik gewoon te ongeduldig, of te bang dat er wel iets zit maar dat het weer niet goed is..
Wauw Jairy ik vind hem echt duidelijker geworden hoor!! Hoor echt zo vaak dat die testen lang nodig hebben om op kleur te komen! Maar op de eerste foto vind ik hem ook al duidelijke me geworden!!
Ik was gisteren trouwens gebeld dat ik morgen terecht kan bij de gyn! Alleen Mn test van vanmorgen is nu (gelukkig!) een stuk lichter geworden dus nu twijfel ik of ik nog wel moet gaan.. wat zouden jullie doen?
@jairy hij loopt op!!!!! Yeahhhhhhhhh 😀 @septembermom: eerlijk zou ik gewoon gaan. Zij kunnen je net wat meer gerust stellen. Stel dat ie net weet iets oploopt.
Dankjewel meiden! Het doet me echt goed te horen dat jullie de testjes op vinden lopen. Ik zal straks eens een foto maken van het rijtje tot nu toe. Septembermom, ik zou ook gewoon gaan, gewoon voor de zekerheid en voor dat laatste beetje geruststelling die zij je kunnen geven.
Ik vind m echt heel duidelijk opgelopen Jairy! Snap wel je angst hierin, had ik zelf toen ook heel erg. Heb vertrouwen in je lijf. Je zit nu pas 12 dpo toch? Dan is dit echt een prachtige test! Septembermom ik zou ook gewoon gaan. Laat ze maar even controleren of dan ook alles er netjes uit ziet. Even geruststelling en extra controle kan geen kwaad lijkt me. Hopelijk mag je ook snel weer een echte positieve test in handen hebben. Noganoniem word eens wakker!! We zijn zo benieuwd!
Jairy wauw! Hij loopt cker mooi op! Mijn ervaringen zijn dat voor nod het heel langzaam oplooopt. Meestal dag na nod opeens een mooie knaller. Komt vast goed bij jou! 🎉🎉 Septembermom ik zou ook langs de gyn gaan. Overigens wel een fijn idee dat die testen nu aflopen, meer duidelijkheid dus. Maar de gyn zal je nog meer duidelijkheid kunnen geven. Hoe voel je je verder hieronder?
Barbsan, heel veel succes bij de arbo! Oké, dit is echt de laatste foto voor vandaag weer 😊 maar dit is mijn rijtje tot nu toe. Als ik uitga van wanneer ik denk mijn eitje gehad te hebben dan zit ik vandaag inderdaad op 12dpo.
Zie toch wel echt n oploop jairy! En dat hoeft niet eens als je elke dag test. Dus gaat super 😘
Prachtige oploop Jairy. Probeer te genieten... You're pregnant! Ook voor het eerst na de curretage met tarwekiem toch? Ik ga echt vertegenwoordigster worden voor de tarwekiem... i love it
Bekijk bijlage 527467 Bekijk bijlage 527468 Mijn testje van vandaag, nog steeds heel vaag ben benieuwd hoe hij er opgedriogd uitziet straks want hij lijkt wel ietsje duidelijker Jairy die van jou is mooi opgelopen!!! Septembermom goed nieuws dat jouw testje lichter is
Noganoniem in de bewerkte zie ik niets, maar in de originele zie ik wederom een streepje. Pfff wat killing dit weer he... ik hoop zo dat het deze keer mooi mag oplopen bij je ! Hoe snel heb je de foto gemaakt?
Dit is idd killing Heb de foto na 5 min gemaakt ben zo benieuwd hoe hij opdroogt. Straks toch ff kruidvat halen want die wondfo komen morgen pas binnen. En morgen wil ik echt weten of hij dan donkerder is dat zou wel moeten
Noganoniem, ik zie op de bovenste foto ook een streepje! Ik hoop dat hij straks mooi donkerder opdroogt, wat duurt wachten dan lang he. Happyjoy, ik vind het ergens doodeng haha. Dit is de tweede ronde na mijn curretage en inderdaad op jouw advies met gebruik van tarwekiemolie! Nogmaals dankjewel meiden! 😊😘 Ik zit me net bedenken, gisteren had ik wat meer last van krampjes en steekjes dan de dagen daarvoor en vandaag tot nu toe nog nergens last van. Wel nog steeds veel pukkels, wat ik normaal niet heb.