Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik had de ronde dat ik zwanger was geen 1 positieve test gehad 😤 Soms wilt het ook niks zeggen;)
    Heb nu wel een soort van ovulatiepijn gevoel.
    Hadden het gister nog gezellig gemaakt, hopelijk is dat genoeg en anders maken we het nog maar een keer gezellig 😄

2. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel voor je antwoord, weet iets geleerd want ik had er nog nooit van gehoord. Kan ik er dan het beste vanuit gaan een deze dagen alsnog gewoon ongesteld te worden? En zou dit dan onder weer een MK vallen, of is daar dan nog geen sprake van? Sorry voor de vele vragen, maar de onzekerheid slaat zo hard in nu, bah.

3. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Officieel is er dan nog geen sprake van een miskraam daar de zwangerschap niet is vast gesteld. De meeste mensen noemen het echter wel een vroege miskraam daar de term biochemische zwangerschap niet zo heel bekend is

4. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Maar Jairy, ik duim toch gewoon door!
    Hoe is je testje opgedroogd?

5. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dit zijn ze nu. Ik ben er in ieder geval niet zo erg positief meer over, maar wel heel lief dat je blijft duimen voor me. Ik denk dat er toch wel een klein wonder moet zijn wil dit echt nog een knaller worden.

6. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Zou je toch niet n middag tester zijn? Aangezien je vorige test best duidelijk was al!

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Als je kijkt blijven je testen nu een paar dagen ongeveer hetzelfde. Als je bv de testen van gisteren weg zou halen, zou wel echt verschil moeten zien met vandaag en eergisteren.
    Hoe ziet dat voor jou in het echt eruit?

Kijk ik wil je geen valse hoop geven, maar denk dat jr morgen echt het antwoord hebt. dan zou de test echt wel duidelijker moeten zijn.
    Het lastige is dat je miss idd een middagtedter bent. 'Aar die kun je niet vergelijken met de ochtend test.

Ik ga heeeeel hard hopen voor je, want het is je enorm gegund.

8. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Barbsan, ik weet het niet. De twee testen van gisteren zijn wel verschillend, waarbij de middag test iets donkerder is. Ik ga vandaag in ieder geval niet meer testen, eerst eens kijken wat er morgen gebeurd.

Elisabeth, als ik de test van eergisteren en vandaag bij elkaar leg dan is die van vandaag wel iets lichter, dus dat is niet heel erg hoopvol. Over het gehele rijtje blijven ze inderdaad redelijk hetzelfde en lopen ze alleen in het begin iets op.
    Ik kijk morgen eerst eens naar wat m'n temp doet, misschien keldert die wel naar beneden, en zo niet dan zal ik opnieuw een test doen. Ik denk wel als die ook niet duidelijk is dat het laatste beetje hoop voor deze ronde wel echt weg is.

Dankjewel voor jullie steun en hoop, dat blijft me nog altijd zo goed doen!

9. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

#2769 Nog anoniem, 4 mrt 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mrt 2017
    Ah nee jairy, wat een spanning voor jou meid, ik hoop echt voor je dat hij morgen toch donkerder is

Bij mij ziet het er in ieder geval niet erg hoopvol uit
    Bekijk bijlage 527651

10. Chats

Chats Niet meer actief

Yeahhhhh een meisjes!!! Leuk!!! Van harte gefeliciteerd!

11. Chats

Chats Niet meer actief

He meiden
    Wat een onzekerheid bah bah bah
    Ik had zo gehoopt op duidelijkheid voor jairy en nog anoniem!

12. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Noganoniem ik zie wederom wel weer iets maar pfff... ook dan hadden ze inmiddels duidelijker moeten zijn.
    Zo stom al die onzekerheid. Ik hoop dat jullie snel alsnog een knaltest vast hebben hoor!!

13. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ah Jairy wat een onzekerheid!! Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht.. Je had wel verwacht dat hij nu donkerder zou moeten zijn..

Noganoniem ik blijf bij jou ook wat zien maar je zou ook verwachten dat die iets donkerder zou zijn.

Jeetje meiden ik hoop zo dat het alsnog goed uitpakt! Ik duim nog steeds voor jullie!

14. Nog anoniem

Meiden ik ga er gewoon vanuit dat er niets is. Weer valse hoop door vage testjes. Heb ze net ook maar allemaal weer weggegooid. Behalve die van gisteren en vanochtend. Maar staan volgens mij alleen indrooglijntjes op.Nu maar snel ongesteld worden zodat ik weer verder kan, ronde 16 alweer pff

15. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nog anoniem: ik zat ineens te denken... miss dat jouw "basis hcg" wat hoger ligt en dat je daardoor elke keer op testjes streepjes krijgt. Normaal ligt het rond de <5 hcg, maar bij jou miss iets hoger. Daardom denk ik dat het voor jou niet zo handig meer is om voor je nod te testen.. dan wordt je elke keer zo teleurgesteld &#128560;&#128534;&#128532;

16. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Noganoniem, wat balen weer zeg :( Ik blijf ook iets zien, maar ik denk inderdaad ook dat ze nu wel al wat meer op hadden moeten kleuren.

17. Mixed

Mixed Niet meer actief

Jairy; hmm ik snap ook je onzekerheid. Blijft spannend maar snap ook dat je het nu wat negatiever ziet. Ik had ook wel gehoopt op een wat donkerder testje. Het zou nog kunnen! Dus ook ik blijf voor je hopen dat het gewoon raak zal zijn.

Nog anoniem; ik denk net als Elisabeth, ik vermoed dat jij gewoon voor je nod sowieso een licht streepje zal krijgen. Ik zou ook pas na nod gaan testen. Vind die teleurstelling voor jou zo vervelend elke keer.. :(
    Mja na nod testen is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! &#129303;

18. Mixed

Mixed Niet meer actief

Happyjoy mooi plaatje van je kleine meisje! Dankjewel voor et delen. Elke echo blijft gewoon mooi om te bekijken &#128525;&#128525;

19. Mixed

Mixed Niet meer actief

Septembermom hoe is het met jou? Nog getest?

20. Nog anoniem

Zou dat kunnen dat mijn hcg zowiezo al hoger is dan 5?
    Pff dan wordt mijn geduld wel erg op de proef gesteld als ik telkens moet gaan wachten tot de nod, pfff ben zo slecht in wachten. Maar het zal inderdaad een hoop teleurstelling schelen.
    Maar zou het nu alsnog kunnen dat hij na de nod pas positief gaat worden of kan ik er beter maar gewoon vanuit gaan dat ik ongesteld ga worden?

Deel Deze Pagina