Noganoniem; klusze! Romymama; kan je je verloskundige niet opbellen met je zorgen? Misschien kan je dan wat eerder komen Al raad ik je echt aan pas na de 7/7.5 week te gaan.. Anders zie je niet meer dan n rondje, met 7.5 week word t echt al n kindje met armpjes en beentjes
@ BJlover: ik denk ik dat je eitje eergisteren was. Dag van eisprong telt niet mee als dpo dus vandaag zit je al weer op 2 dpo 😀 spannend!!!! @ nog anoniem: stoppen met roken. Mag je dan nog wel iets gebruiken wat dat stoppen makkelijker maakt? Ik denk het niet he? Phoe lastig hoor. Jaaaa nog een op paars! Nog even gezellig maken 😀 @ Romymama: je mag gewoon rouwe salade en groenten eten hoor. Alleen moet je het wel goed wassen. En er al over uit of je zelf een echo nog gaat doen? @Leii: heel leuk idee dat onder de kerstboom! Super leuk!!! Ahh balen dat je nog geen echo hebt gepland @Septembermom: hoe is het nu met jou? Hoe voel je je nu? Heeft de vroege miskraam je eeg onzeker gemaakt? @Ster: geen domme vraag hoor. Alleen als een eicel bevrucht is dan gaan de cellen zich zo verplaatsen dat een gedeelte innestelt en uiteindelijk de placenta wordt. Wanneer een eicel niet bevrucht is, sterft hij af en zweeft hij in je baarmoeder. Bij de schoonmaak (menstruatie) wordt de dode eicel verwijderd. @Krullenboll: ik ga je op paars zetten. Ennnn gewoon er tussen komen hoor 😀 ga je het wachten nu erg moeilijk vinden?
NOD-lijst 28 november (1) BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6 29 november (1) Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK 1 december (1) Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 2 december (2) Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11 3 december (1) Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 4 december (0) Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14 5 december (2) Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28 Littleindians - 24 jaar - Derde kindje - Ronde 3 6 december (1) 12 december (1) Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3 Wachtbankje (3), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------------- Bevallingslijst 8 juli 2017 (1) Liss90 - jaar - 2e kindje 11 juli 2017 (1) Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje Leii - 26 jaar - 1e kindje 12 juli 2017 (1) Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje 13 juli 2017 (1) Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje 14 juli 2017 (1) Mixed - 30 jaar - 2e kindje 15 juli 2017 (1) Romymama - 29 jaar - 2e kindje 17 juli 2017 (2) Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje Mamamd - 21 jaar - 1e kindje Afspraken: 21 november, Weetutniet, 2e echo 21 november, Lola1986, 1e echo 22 november, Mixed, 1e echo en intake 29 november, Jairy0811, Liss90, 1e echo en intake 1 december, Elisabeth83, 1e echo 5 december, Romymama, 1e echo 5 december, Mamamd, 1e echo en intake 7 december, Leii, intake gesprek Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november
Elisabeth83: jaaa !! Wil deze maand ook niet te vroeg testen. Ik ga daarom ook geen testen in huis halen.
Dat is een hartstikke leuk idee. Had er toen ik met mijn vorige relatie een derde kindje kreeg een gedichtje bij gedaan. Was niet met kerst maar had babysokjes ingepakt. Worden het auto's of worden het poppen, het antwoord blijft zich voorlopig nog verstoppen. Maar in ieder geval ben ik erg blij, want jullie worden de opa en oma van mij of zoiets
Romymama, mocht je toch gaan voor een vroege echo dan zou ook ik toch proberen te wachten tot minstens de 7 weken, dan zie je gewoon al veel meer dan nu; plus dat ik denk dat je meer onzeker gaat worden als je dus bijvoorbeeld volgende week al zou gaan. Noganoniem, dat is een knaller van een positieve ovulatietest! Klusze! De lijst begint al mooi paars te kleuren, mijn duimen draaien voor allemaal positieve testen over twee weken! Hier is vanmorgen een vrouw van MvM langs geweest, we hebben meteen een krat gekregen en mogen vanaf vandaag al gaan vullen. Mijn testje was een mooie knaller, dus die twee dagen eerder was geen probleem.
Dankje, zat zelf ook al even te bedenken wat ik zal kopen en om er een gedichtje bij te doen, die maken ze dan eerst open en wordt het wel duidelijk. Nu al zin in! Mn man zegt telkens.. Rustig aan, we wachten eerst de echo maar even af. Aaaaah rustig? Geduld? Niet aanwezig. Hij heeft wel een punt. Haha Jairy mooie test en leuk om te zien en dat je gelijk mag beginnen. En voor de posi ovu testers veel plezier en succes op het wachtbankje!
Jairy idd mooie test!!! Elizabeth ja ik zie de kinderen nog. Ze zijn om de week een weekend bij mij. Heb ze nu naast me zitten 😊
Leii super leuk idee! Ik zoek ook nog een leuk idee.. wij hebben op sinterklaasochtend de eerste echo en als dit goed is willen we de ouders een cadeautje gaan brengen. Ben zo benieuwd of ze uiteindelijk iets door hebben gehad. Heb namelijk al een paar keer een leugentje om bestwil moeten vertellen. Over de vroege echo, toch besloten dit niet te doen en dat ik maar twee weken op m'n tanden moet bijten. Wat jullie allemaal al zeggen is er dan gewoon veel meer te zien (hoop ik dan). Ik ben dan 8 wk en 2 dagen. Dinsdag komt mvm dus daar kan ik ook weer even naar uit kijken. Jairy: prachtige test!!
Bekijk bijlage 518338 Ik begon ineens te twijfelen toen ik de in gedroogde test van gisterenavond zag. Net dus nog maar een keer getest. Ben weer gerustgesteld
Wachten duurt idd het langst. Maar ga het vanavond /vannacht zowiezo nog een keer gezellig maken. Voel nu echt de follikel drukken steekt zelfs af en toe dus de eisprong kan elk moment komen De zaadjes van vanochtend zijn er als het goed is op tijd bij en dan straks nog een verse lading dan zitten we zeker op de goede timing. Scheelt dat ik ook kan uitkijken naar mijn bezoek aan de gyn, dat valt halverwege de wachttijd. Volgens de berekeningen, als het nu zou lukken, zou het vruchtje rond de 25ste innestelen De 28ste heb ik de afspraak bij de gyn. Ze gaan dan ook bloedprikken, kan ik meteen vragen of ze hcg op kunnen sporen 😉 NOD is nu op 4 dec die dag vieren we sinterklaas met mijn ouders, broer en schoonzus en de kinderen dus heb dan afleiding genoeg . Wil deze keer echt pas testen als ik overtijd ben, kost me anders teveel testjes en onzekerheid. Dus denk dat ik 5 dec test, zou een mooi sinterklaaskadootje zijn als de test dan positief is. De laatste keer had ik telkens van die vage streepjes daar word je niet echt vrolijk van.
Heb geprobeerd om alles terug te lezen 🙈🙈 Ben wel benieuwd hoe iedereen het heeft verteld aan de omgeving (van deze zwangerschap) en hoor het graag Lees al leuke ideeën haha @ Elisabeth straks zijn het er 2!!!! 😱😱😱 @Jairy ook al zo'n mooie knaltest Mvm meiden:Goed bezig !!!! @krullebol haha welkom bij de club wachtenden @ septembermom ook al bezig met het hoe en wanneer vertellen en nog niet zwanger zijn? Zoooo herkenbaar!!!! Het zwanger worden Gaat ons lukken deze maand 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻 @ster wie weet toch raak??? Is er een kans?? @romymama als je je goed blijft voelen probeer te wachten...is er op de volgende echo weer meer te zien 😉 Ik snap je gevoel heel goed hoor! Kon je elke dag maar even kijken hè
@ chats: hahaha zooo als het er 2 zijn van ik van die bank hahaha. Maar lijkt me best tof. Ik zou het niet erg vinden in ieder geval. 😛😛 Hier eigenlijk vrij simpel verteld: zoontje kwam met de digitale test aankopen. Hoest verder met jou? & nog anoniem: spannend!!!!!!!!! Miss kinnen ze bij die echo al zoen als je verdikt slijmvlies hebt. (Geen idee hoor). Wel heek spannend! En 5 dec zou helemaal leuk zijn. Zou je het dan niet als cadeautje kunnen inpakken voor je man? Sochtend testen, inpakken 😛😛
Haha ja dat zou wel leuk zijn, heb ook al maanden een ander kadootje voor hem klaar liggen. Dus dan heeft hij 2 kadootje's waarmee ik het zou kunnen vertellen. ik weet ook niet of het aan het slijmvlies te zien zou kunnen zijn. Moet nu in ieder geval weer afwachten. Had gisteren voor het slapen wel ergens ovulatiepijn. Nu is de druk weg is weet dat vannacht mijn eisprong is geweest . Straks voor de zekerheid nog een testje om te kijken of de piek echt over is. We hebben het in ieder geval nog wel gezellig gemaakt en heb daarna een tijdje een kussen onder mijn billen gehad.
@chats... zou wel heel bijzonder zijn naar mijn idee. de "gezelligheid" was 8 dagen voor (verwachte) ei en 1 dag erna. Het kramperige /trekkende gevoel week na verwachte ei dus vandaar mijn vraag over de innesteling.. dat gevoel is nu ook verdwenen. Kan zijn dat m'n lichaam loopje neemt, Ga ik maaar vanuit! Hou jullie op de hoogte 😉