Morgen nod dus? Ga je morgen nog testen? Of nu echt afwachten? Kan je niet bellen voor n echo? Maar een dubbele eisprong? Weet niet of dat mogelijk is, zover uit elkaar
Nee een eisprong kan het niet zijn, of hij reageert op aankomende menstruatie, of hij reageert op hcg, daarom kan ik vandaag beter afwachten. Als ik vandaag niet ongi word doe ik morgenochtend een zw test Op een echo zal niks te zien zijn
Ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad die een menstruatie aankondigde... Vreemd hoor! Knap dat je je kunt beheersen meid. Ik duim nog steeds! Jairy hoe gaat t meid? Heb je nog getest?
Noganoniem, dat is een donkere ovutest. De vorige keer reageerde de mijne toen op de zwangerschap, ik had toen nog een ovutest over en kon het niet laten hem te doen. Ik duim voor je! Happyjoy, het gaat. Ik heb er even de balen in en heb het liefste dat ik nu gewoon ongesteld wordt. Temperatuur was vanmorgen nog even hoog als de afgelopen dagen, maar mijn test was net zo licht als die van gisteren. Ook is er nog geen druppel/veeg rood te vinden. Ik weet ook helemaal niet wat ik nu verder moet doen, afwachten tot ongie, maar hoelang wacht je dan? Ook in combinatie met de lichte testen?
Wat een onzekerheid ook voor jou meid, hoop dat we toch allebei nog "beloond" worden met een zwangerschap.
Ik heb dat eerder gelezen en geloof dat ook, maar ben bang om weer te gaan hopen nu ik een beetje over de teleurstelling heen was. Ben vanochtend met tranen in mijn ogen wakker geworden en had echt zo iets van laat die menstruatie dan maar komen. Maar toch werd ik op de een if andere manier geroepen om een ovulatuetestje te doen. Misschien dat ik later vanmiddag dan toch maar een zw testje doe. Ff lang mijn plas inhouden dus
Even 5 uurtjes inhouden! En zo min mogelijk drinken! Jairy; ik snap je onzekerheid Ik zou t even n paar dagen aankijken en anders je vk bellen voor n echo.
Voor 'duidelijk' resultaat is 2u wel erg kort.. Als je t vergelijkt met n nacht.. die is minimaal 8 vaak..
Hee meiden. Daar ben ik weer. Even een vraagje,, zou mijn piek al geweest zijn?? Of moet ik nog doortesten?
Pasgeleden stond mijn blaas al op knappen na 2.5 uur. Zal mijn best doen het zo lang mogelijk vol te houden, heb nu nl na anderhalf uur al weer aardige drang hahah ben gewoon een zeikerd
Ik denk niet dat je piek al is geweest. Teststreep moet dan gelijk zijn of donkerder zijn dan de controlestreep. Nog even doortesten dus en het ondertussen regelmatig gezellig maken
Inderdaad nog even doortesten, deze komen nog niet in de buurt Zoals t testje van nog anoniem moeten ze ongeveer worden! Nou nog anoniem. Nog heeel even volhouden. Niet teveel lopen. Voel je je aandrang meer
Lola, spannend!! Gefeliciteerd! 🍀 Nog anoniem & jairy... jullie houden de spanning er ook goed in zeg! 🍀 Klein meisje, zou idd nog even doortesten..
Ik denk dat ik de piek misschien al heb gehad doordat het ook iets af aan het lopen is.. maar ik blijf nog even testen en we houden het natuurlijk nog dagelijks gezellig 😆
Dat valt niet mee als je een controleronde moet lopen over een groot terrein terwijl het regent en koud is. Kon het dus echt niet meer ophouden ik zal ff een foto plaatsen van het resultaat
Kleinmeisje; hier zit geen positieve test tussen. Dat de test weer afloopt zegt niets. Kan voor t zelfde geld morgen uit het niets knallen. Je hebt je piek nog niet gehad volgens deze testen. Oh en ps... dagelijks gezellig maken is niet goed voor het zaad. Beter om de dag Noganoniem ga plassen jij! Hup!
Jairy wat rot meid... Ik zou het aankijken tot 2 dagen over tijd. Als je dan nog geen duidelijke test hebt en geen menstruatie zou ik even aan de bel trekken.
Bekijk bijlage 527743 Bekijk bijlage 527744 Wederom mega tuur maar ook het ovulatietestje is een stuk lichter. Dus denk dat je gelijk hebt barbsan 2 uur is te kort. Dat wordt dus wachten tot morgenvroeg Ben in ieder geval nog niet ongesteld
Helemaal zo pril is middag testen bijna onmogelijk. Ben benieuwd morgen ochtend ! Ik lijk wel vaag weer iets te zien trouwens..