Jairy; fijn dat het gesprek met de vk je goed heeft gedaan. Denk inderdaad ook de enige manier om wat duidelijkheid te scheppen.. Als ik naar je testjes kijk lijkt deze wel weer ietsje donkerder. Ik ben heel benieuwd wat je HCG waardes gaan zeggen. In ieder geval eind van de week wat duidelijkheid! Noganoniem op je opgedroogde kruidvat test zie ik voor t eerst (op je kv testen) een vrij duidelijk streepje. Het blijft dus spannend! Idd wat Barbsan zegt, is het niet wat om bloed te laten prikken? Mijn duimen draaien nog door voor jullie meiden! Wat betreft het verhaal over Kleinmeisje, volledig mee eens 👍🏻 Ik stoorde me er ook al aan.
Krullenbol, beterschap met je zoontje! Dat is altijd zo zielig.. hier is mijn dochtertje ook voor de zoveelste keer enorm verkouden. Wachten tijdens die eerste weken duurt zoo lang! BJlover leuk vooruitzicht! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren! Willen jullie het geslacht wel weten? Weetutniet fijn dat je je kleintje al zo goed voelt.. heerlijk gevoel he! @hier: morgen nog een extra spiek momentje naar ons kleintje. 😍
Barbsan, ik kijk voortaan scheel, maar ik zie het echt niet meer. Ergens vind ik het wel fijn dat jullie toch weer verschil lijken te zien, hopelijk blijkt dit tijdens het bloedonderzoek dan ook. Noganoniem, ik moet eerlijk zeggen deze test ook iets donkerder te vinden dan de afgelopen dagen! Ik ben zo benieuwd naar je testje woensdag dan, en als je die onzekerheid niet trekt zou ik anders inderdaad ook vragen om een bloedonderzoek. Krullenbol, nog heel veel beterschap met je zoontje! Romymama, wat leuk, een extra spiekmoment bij jullie kleine meisje! Lekker van genieten Septembermom, hoe is het nu bij jou? En bij je afspraak? ( ik weet even niet meer zeker of je dat nu al hier vertelt hebt of niet.)
Romymama hele mooie buik!! En wat fijn nog een spiekmomentje!! Happyjoy aaaah wat leuk een meisje!! En ook fijn dat de combinatietest goed was en een prachtige echo weer! Chats spannend hoor 3 maart 7dpo, dus vandaag al 10 dpo!! Spannendd wanneer wil jij testen?? Toto wat fijn om te lezen dat alles zo goed met je gaat, super!! Leii wat geweldig dat je de baby voelt! Wel vreselijk van het maagzuur Wauw Lola! Prachtig nieuws dat je positief hebt getest en de onzekerheid kan ik me super goed voorstellen.. hoop dat alles goed zal gaan en dat je dan snel kunt genieten van je zwangerschap ben echt erg blij voor je!! Noganoniem huh inderdaad een positieve ovulatietest en zie echt ene streepje op je test van vanmorgen hoor! Wat gek blijft het allemaal! Hoop echt voor je dat ze nu lekker hard op gaan lopen! Krullenbol heel veel beterschap voor je zoontje !! Weetutniet fijn dat alles goed gaat! Geweldig dat je je kindje voelt en dat je een goede 20weken echo hebt gehad! Ah spannend bjlover ben benieuwd hoe je kindjes erop reageren!! Gaan jullie het nog op een bepaalde manier vertellen? Ik heb ook Facebook mixed dus ik zou een groep heel leuk vinden!! Barbsan ik heb weken in een rolstoel gezeten ivm bekken ik weet hoe vreselijk het is denk aub goed aan jezelf!! Jairy jeetje wat een onzekerheid! Vooral omdat je temp nog zo mooi hoog is.. ik vind je testjes wel wat oplopen hoor nog niet heel hard maar misschien komt dat nog.. fijn dat je bloed laat prikken hopelijk geeft dat duidelijkheid ik duim echt heel hard voor je!! Klein meisje ik mis ook interesse in anderen😔
Vrijdag echo gehad alles zag er goed uit gelukkig! Dus vandaag weer aan de ovulatietesten begonnen nou zo goed als positief! Maar wilde zeker weten dat de zw test (die al bijna negatief was) nu echt negatief was. Nou nog niet helaas.. zelfs weer wat donkerder Ze hebben vrijdag ook bloed geprikt maar nog geen uitslag van..
Kleinmeisje; ik denk dat je wellicht daardoor met een verkeerde intentie in de groep bent gekomen. Het algemene forum is idd voor vragen. Dit is een clubje, we delen lief en leed en natuurlijk is er ruimte voor vragen. Maar mss ben je dan met al je vragen beter af in het algemene forum ipv hier. Ik hoop dat je ons ook een beetje snapt, al kan ik me voorstellen dat het wat naar overkomt. Maar dit is al best een leuk, hecht groepje geworden. Ja de 1 reageert vaker als de ander maar op den duur ken je elkaar een beetje en is dat ook oke. Septembermom; fijn dat je goed gesprek heb gehad en dat alles er goed uit zag. Ik wist niet dat dat kon, ov test en zw test positief tegelijk! Romymama; veel plezier bij je spiekmomentje! Lola; gefeliciteerd!! Snap je dubbele gevoel. Blijf ze hier ook vooral delen als je daar behoefte aan hebt. Hopelijk gaan de weken snel voor je.
Anoniem & jairy.... jeetje joh nog steeds de onzekerheid..... 😧 Wat ontzettend balen!! Hopelijk snel wat duidelijkheid!!
@mixed, heb je een pb gestuurd.met mijn echte naam zodat je me kunt vinden op fb Van mij mag de rest volgen
Ah leuk! Maar ik zag al 1 iemand voorbij komen die geen fb heeft. En volgens mij heeft elisabeth ook geen fb als ik me het goed herinner. Weet niet of het dan wel zo leuk is om een groep aan te maken. 🙈
View attachment 527829 Heb gedruppeld en het streepje staat er nog steeds! Vl lief ziet hem ook en is door het dolle heen. Nu maar hopen dat hij gaat oplopen. Wat fb betreft het is allemaal of niemand, ik wil ook niemand voor het hoofd stoten, als iemand geen fb heeft of niet wil doen we het gewoon niet. Ik respecteer ieders keuze
Ik fiets even tussendoor 😛😛 En reageer morgen op de rest. Maar moet iets zeggen over de twee testen van Jairy en nog anoniem: Ik vind ze bij jullie beide iets donkerder hoor! Spannend!!!
Whieeee spannend noganoniem! duim duim duim! ik zie ook echt wel wat oploop bij jou Jairy maar durf het bijna niet hardop te zeggen omdat ik je niet wil 'opfokken' door morgen weer te testen. Ik duim zo hard.
We kunnen ook een groep aanmaken alleen zodat we elkaar toe kunnen voegen (voor wie dat willen) en weten wie wie is maar hier gewoon verder blijven kletsen
Nou hehe collega is eindelijk opgerot en op ronde hahaha nu kan ik op jullie reageren. @Krullebol, oh wat naar dat je zoontje zo ziek is. Hopelijk knapt hij snel op. Spannend hoor over 7 dagen echo. @Weetutniet, wat fijn dat je je kindje zo goed voelt. En niet erg als je minder mee schrijft maar wel leuk dat je hier nog alles blijft volgen qua nod enzo. Hoe voel je je verder? @BJlover, wat spannend dat je het tegen je jongens gaat vertellen, ik ben benieuwd hoe ze reageren. Willen jullie wel weten wat het word? @Septembermom, hoe is het gegaan bij de tandarts? Wat raar dat je testje opeens weer donkerder is. Toch maar even in de gaten blijven houden. Wat fijn dat het er op de echo goed uitzag in ieder geval. En euhm, ik weet niet of ik vandaag ga testen, ben wel nieuwsgierig natuurlijk of hij weer wat donkerder is, maar na een nachtdienst heb ik altijd zon slechte urine. Maar goed, als ik ga testen weten jullie het ook. Kans bestaat wel natuurlijk. @Barbsan, wat vervelend dat je zoveel last hebt, kunnen ze je niet proberen toch een beetje te ontlasten zodat je geen kindjes hoeft te tillen ofzo en bijvoorbeeld alleen maaltijden klaarmaakt of administratie doet? Je vraagt of bloedprikken een idee is, ik denk dat ik op dit moment gewoon ff geduld moet hebben en doortesten om te zien hoe ze oplopen. @Jairy, wat houdt een diapauze precies in? Pff wat een onzekerheid ook voor jou, ik hoop dat de bloedtesten je meer duidelijkheid geven. Inderdaad maar ff de gewone testen laten liggen. Ik begrijp goed dat je kribbig bent, ik word dat ook door die onzekerheid. Probeer je gedachten te verzetten, ook al zal dat moeilijk zijn, ik duim voor je dat de bloeduitslagen je positief nieuws gaan brengen. Dikke knuffel meid @Romymama, fijn dat jij het streepje ook ziet. Hij is ook echt duidelijk he, vergeleken met andere testen van mij. Een vriendin van me zei gisteren dat ze bij me voelde dat ik zwanger ben en vroeg me er dus ook naar. Ik twijfelde door die lichte testen. Ze zei, woensdag geef je me gelijk, daarvoor is je hcg nog te laag. Wat fijn dat je vandaag extra mag spieken naar je kleintje, hoe laat heb je de echo? Wel een fotootje posten he @Leii, thnx ze is echt zon lieve poes, en komt sinds vandaag regelmatig op schoot. Kan ook zijn omdat ze vrijdag is gesteriliseerd, maar ik denk dus dat ze dat om een andere reden doet @happyjoy, thnx voor het duimen meid, leuk om je enthousiasme te zien. Is vokr mij juist een bevestiging om de onzekerheid los te laten @Elizabeth, ja hij is er inderdaad he, dat streepje, ben zo blij. Heb straks een vriendin van me gesproken die er destijds ook lang over heeft gedaan om zwanger te raken. Ze zei gedachten creëren werkelijkheid, ze heeft me een paar dagen geleden ook echt uit mijn dip gehaald. En nu zei ze, je moet niet bang zijn, en niet gaan denken dat je ongesteld gaat worden want dat gebeurt niet, ga je in gedachten maar alvast bezig houden met het thema van de babykamer. En ik ben nu officieel overtijd met een streepje op de test dus ik zeg zwanger! Zet me maar gewoon op roze, want ik wil het positief bekijken.nog wel ff in het nod gedeelte. Straks ga ik testen en dan is hij gewoon donkerder, in ieder geval woensdag zowiezo. Eerdere keren als ik een licht streepje had was hij op de nod echt omowit, dus nu weet ik zeker dat er een ieniemienie mensje zit en ik hoop dat de testen mooi gaan oplopen en alles goed blijft gaan. Ik ga mijn banner ook gewoon aanpassen hihi Eerder heb ik me telkens voorgenomen mijn vriend pas een test te laten zien als ik zelf overtuigd zou zijn. En straks kreeg ik opeens zon gevoel van pak die test en vraag hem of hij het streepje ook ziet. Hij zei ik weet niet hoe die dingen werken. Ik vroeg hem wat zie je dan, hij zei ik zie een licht streepje en een donker streepje. Ik zei, het gaat om dat lichte streepje. Toen keek hij heel even verbaasd en begon vervolgens zenuwachtig te lachen en kon ff niet meer ophouden. Hij grapte al oh jee ik ga weg he doei hahah. (wij hebben zieke humor samen). Moet nu stoppen met typen collega komt terug