Aah meiden wat r o t nieuws! Dikke knuffel!! Ik heb een Joolz Day gekocht, ik vind m erg mooi😊 En praktisch, ook erg belangrijk. Ik weet niet hoe dat besloten clubje werkt maar zal me er nog even in verdiepen. Die bekken/rug is idd lastig enne in de zorg kun je niet echt rustig aan doen of langzamer werken maar toch bedankt. Mocht het echt niet meer gaan zal ik het aangeven
Zo ff ons cluppie weer omhoog halen. @hier heb er deze keer een goed gevoel over en denk zelfs dat deze keer DE keer is dat het raak gaat zijn. In ieder geval heeft mijn test van de vorige cyclus bewezen dat ik in ieder geval zwanger kan worden. En deze keer wordt het gewoon een plakker
Noganoniem, ik duim in ieder geval hard voor je! Hier zie ik het allemaal wel. Mijn temp is vandaag ook weer iets gestegen en het is echt een typische ei-stijging waar ik eigenlijk gewoon niet omheen kan; ik zou niet weten waarom het anders zijn stijgen als er geen eitje is gesprongen. Verder heb ik geen een zwangerschapstest in huis, maar de vraag is voor hoelang haha.
fijn noganoniem dat je er zo rustig in staat! Ik hoop t ook zo!! Jairy goed dat je even zo kunt denken nu... we zien het wel. De maand dat ik zo dacht was t raak! Hier begin ik kleintje goed te voelen. Wat een magisch gevoel zeg! Bizar. Ik twijfel ineens aan t geslacht door een verhaal ban iemand waarbij t dus fout was... ohhhh dom dom die dingen moet je niet lezen.
Hier ben ik ook weer eventjes. Nog anoniem, ik duim zo hard voor je. Ook voor jou Jairy Hier vandaag de combinatietest inclusief uitslag. Pfff toch best zenuwachtig over geweest. Maar de nekplooimeting was goed en de kansberekening was ook helemaal goed. Echt even een opluchting. We willen uiteindelijk toch weten wat het gaat worden, maar spruitje liet niet tussen de benen kijken.
@Jairy, fijn dat jij er ook zo ontspannen in kunt staan. Ik heb er deze keer echt een goed gevoel over. Ik weet niet waar dat vandaan komt. Misschien heeft dat te maken met het gesprek wat ik de vorige keer met een vriendin van me heb gehad waardoor ik er positief tegenaan kan kijken. BJLover wat een mooie echo!!! wat fijn dat de nekplooimeting en kansberekening goed was!!! Een hele geruststelling. Pff prober al lange tijd een berichtje te typen maar het is alsof ze dat hier op het werk weten, ik wordt continue gestoord. Heel vervelend. Maar goed, om 7 uur ben ik klaar en heb ik weekend. Heb dit weekend wel weer de kinderen maar in de avond vast wel even tijd om te reageren. Thnx voor het duimen meiden Fijne vrijdag allemaal
Haha ik mag eigenlijk niet lachen maar je omschrijft het zo komisch.... ohhhh dom dom.... ik zie je al zitten: wordt het blauw...of toch roze...blauw... roze... blauw??? 🤔🤔🤔 Geniet van het gevoel van je meisje.... of toch een jongen 😜😜
Fijn dat alles goed is!!! Idd (lijkt me) een spannend moment! Ga je later nog weer een poging doen voor het geslacht? En natuurlijk een mooie echo hoor!!!
Haha ja erg he. Hormonen... wat een b*tch zeg 😂 Ik ben er nu weer rustig onder. Als t een jongen is gaat hij gewoon roze broekjes met ruches dragen, het is niet anders 😏
@happyjoy, dan vraag je de volgende echo gewoon of ze nog een keer goed willen kijken. Bij een vriendin van me zeiden ze ook dat ze zeker wisten dat het een meisje was, maar toen ze bevallen was bleek het een jongetje, zijn piemeltje zat vastgeplakt op zijn balletjes dus leek het op de echo een meisje. Maar hoe vaak komt het voor dat ze het fout hebben? Volgens mij hebben ze het meestal wel goed. En een jongetje met roze ruches is ook leuk haha @hier ben doodmoe. Voor mijn gevoel midden in de nacht op moeten staan om de kinderen op te halen. Ze hebben me 2 weken niet gezien dus de hele tujd willen ze vanalles vragen en vertellen, ben emotioneel uitgeput nu. Zometeen gaat de eerste naar bed, dan wordt het langzaam wat rustiger en ik kruip er ook op tijd in vandaag. Vl is naar een feestje dus die verwacht ik pas laat thuis. Ik wens jullie alvast een fijn weekend en ik kom hier af en toe wel ff spieken
Noganoniem, ik heb er voor mezelf eerlijk gezegd totaal geen gevoel bij of het deze keer wel raak is of niet. Op dit moment heb ik echt heel sterk zoiets van ik zie het wel. Ik heb ook geen testen in huis en ben die ook niet van plan te gaan voor NOD, maar dat zeg nu op 4dpo met nog 9 dagen te gaan. Happyjoy, een jongetje met roze en ruches ken hendig! Haha. ik snap je ergens wel hoor, maar ik acht de kans klein dat ze er naast zullen zitten en anders heb je de 20 weken echo toch nog om eens extra te kijken? Chats, hoe is het met jou nu? En de andere zwangere dames, hoe is het met jullie?
Ik zeg dat nu ook op 2 dpo dat ik pas test op de nod, ik weet dat het heel erg moeilijk zal worden om me te bedwingen. Maar heb hier een deal gesloten haha Eerder legde ik al testjes klaar op het toilet maar nu laat ik ze in de kast liggen dan is de verleiding minder groot. 5 april test ik en niet eerder, dat is woensdag over een week, nog 12 dagen te gaan hahaah