Oh dat zul je altijd zien haha. Je hebt wel een vrij constante basaal, en een na-ei temp? Als je morgen zou tempen zou je daar eventueel al uit kunnen halen of na je ei zit, wat ik wel echt denk! Spannend!!!!
jaja ik heb ze nog! 8dpo ochtend en 8dpo middag. Van deze zwangerschap chats dus ik vind die van jou heel hoopgevend!
Waaaaatttt?!!! Chatsssss!!!! Ik zie hem super goed!!!! Wowww wat super spannend!! Hoop het zo voor je!! Aaaaah meen je niet het weekend pas testen??? Jairy wauwww superrr mooie testen ben zo blij voor jou!!! Dit moet goed gaan gewoon!!
Noganoniem bedankt voor je lieve berichtje! En aaah wat baal ik voor je zeg ik zie helaas nog niks op de testen, maar het is nog vroeg dus ik geef de hoop niet op!! Jairy, Happyjoy en Chats jullie ook bedankt voor jullie lieve berichtjes! Fijn dat ik nu weer lekker in kan schuiven☺ Chats ik had bij mijn positieve zwangerschapstesten afgelopen keer wel donkere ov testen, maar niet positief! Dit is mijn langste cyclus geweest mijn nieuwe nod is waarschijnlijk 13 april dus deze cyclus heeft dan 59 geduurd. Daarvoor was de langste 39 en verder best regelmatig rond de 33 dagen.
Chats ik ben zo blij voor jou, wat een geweldige verassing na al die pogingen, wow. Hier is het lijntje iets duidelijker opgedroogd en vergelijkbaar met vorige keer op 12 dpo. Ik ben mijn hoop nog niet kwijt want testte vorige keer ook pas positief op 14 dpo. Toch ben ik me uit zelfbescherming al aan het voorbereiden op een nieuwe ronde. Maar mijn teleurstelling is wel minder nu ik zo'n mooie testjes voorbij zie komen. Ben echt blij voor jullie chats en jairy
Dankjewel, Septembermom! Daar hopen we natuurlijk ook enorm op, maar voor nu liegen de testen er in ieder geval niet om. 😊 59 dagen is een behoorlijk lange cyclus, maar als lees wat een drukke periode je hebt gehad met best wat pittige dingen dan is het ergens niet heel gek dat je eitje even gewacht heeft met springen. Hopelijk meteen ook raak en mag jij aan het einde van de rit ook mooi roze kleuren! Hoe is het met je zus nu? En de pups? Die zijn natuurlijk gegroeid als kool! Noganoniem, mijn duimen blijven voor je draaien zolang er nog geen rood gespot is. Het is ook jou zo ontzettend hard gegund!! Dankjewel voor je lieve woorden, dat ook jij maar snel roze mag kleuren!😘 Chats, ik ga morgen kijken tussen mijn testen of ik een 10dpo er tussen heb zitten! Nu ben ik net wakker (op de bank in slaap gevallen ) en kruip ik mooi onder de dekens.
Even 'n snel berichtje.. Ik had 'n naaimachine gekregen van m'n oma een aantal jaar terug. En nu maar is gaan proberen. Hier is m'n eerste broekje voor de kleine meid. Ben best trots voor de eerste x zonder les!
Op 't shirtje wil ik dan de naam drukken 😍 Ook nog maar 'n mutsje gemaakt haha, en nu lekker slapen.
Bekijk bijlage 530090 Weet niet of jullie het zien na uploaden(ws niet), maar zo is mijn testje opgedroogd. Gisteren de hele dag een soort van menstruatiepijn gehad maar dat is nu weer weg. Wat ontzettend leuk barbsan, knap gemaakt voor een eerste keer
Nou hier dus ff weer een ov-test gedaan..... rondje... dus negatief! (Hoe blij kan je zijn met een negatieve test haha) Mijn temp is hoog dus vind het nu echt wel spannend worden hoor... Ik kan ook niet meer wachten tot het weekend met testen hoor haha. Morgen ga ik weer een testje wagen en dan kijken of ze oplopen (na 48 uur moet er toch wel wat verbetering in zitten, hoop ik). Als de k2v5 een streep geeft gaat er een clearblue met weken indicator achteraan, want dan wordt ik heeel nieuwsgierig Hoelang ik zwanger ben! Tis toch wel bizar.... heb ik eindelijk een streep en geen idee hoeveel DPO🙈🙈🙈🙈😂😂😂 Manlief was helemaal verbaasd gister dat ik dat nog niet had gedaan haha Happyjoy Thx voor het opzoeken en delen van je foto! Erg lief! Jairy ik ben heel benieuwd naar jou foto! Hoe voel je je verder? Septembermom jeetje dat is idd een lange cyclus! Tja gezien alles wat er gebeurd is, past het ook wel in het plaatje..... Thx voor je lieve berichtje enne....testen doe ik morgen al haha Ook hier even benieuwd hoe het met je zusje gaat. Nog anoniem wat een ontzettend lief berichtje!!! Ik hoop zo dat we morgen met z'n 2 een mooie test hebben!!! Ook hier ben ik nog heel voorzichtig hoor... ik durf nog niet echt blij te zijn. Ik zie helaas geen streepje op je test maar ben ook een slechte tuurder hoor! Ga je vandaag nog testen? Wauw Barbsan wat gaaf!!! Knap hoor zonder les!! Nu ben je binnenkort verslaafd haha #nieuwe hobby
Chats; ik heb geen fotos meer van m'n testen bij de hand. Dan moet ik heeeeel ver terug zoeken hihi. Maar mijn test was op 8dpo nog wat lichter. Bij mij zag ie er ong op 9 dpo zo uit! Spannend joh!
Wat een leuk pakje, Barbsan! Ziet er echt goed uit voor de eerste keer! Noganoniem, nu die opgedroogd is lijk ik wel iets te zien! Chats, ik ga vanmiddag kijken tussen mijn testen! Maar ik ben wel echt onwijs benieuwd naar jouw testje morgen! Een hoge temp samen met je testje gisteren is wel heel hoopgevend! Ikzelf snotter en hoest nog flink, gisterochtend ook lang misselijk geweest, maar voor de rest voel ik me opzich prima. Ik weet niet of ik vanmiddag nog ga testen, mijn test gisteren was al flink duidelijk en ik ben zo bang dat ie misschien wel lichter uit kan vallen en ik in de stress schiet (om niks misschien), dus ik kijk even vanmiddag en anders post ik hem alsnog 😊
Leuk wat je gemaakt hebt Barbsan! Chats wat spannend meid... vind jouw test een stuk duidelijker als mijne met 8 dpo. Dat biedt hoop! Noganoniem hoop t zo voor je meid! Ik zie helaas niets op je testjes, hopelijk kun je over een paar dagen een mooie duidelijke showen hier. Heeft je vriend inmiddels wel al actie genomen wat betreft de MMM?
Hier ook al even niet ingelogd maaar wauw wat leees ik goed nieuws zeg! Jairy en chats, zit hier half mee te stuiteren voor jullie! Haha jairy echt super mooie testen! Ze lopen mooi op! Ik heb goede hoop voor je. Dat je ziek bent is ook echt duidelijk een teken dat je lichaam met iets anders bezig is ipv je weerstand. ik hoop wel dat je je snel weer beter voelt. Chats wauw! Wat een bijzonder verhaal, geen eisprong en wel een mooie test! De streep is echt mooi duidelijk hoor! Ben heel erg benieuwd naar de rest van je testen. ik vind het echt geweldig voor je dat je eindelijk een streep heb! 🤗🤗🤗 Nog anoniem, ik zie helaas niet echt wat bij maar ik ben hoopvol voor je! Ik gun het je zo! Barbsan; mooie buik en super mooie kleertjes! Broekje mooi gedaan zo voor de 1e keer Septembermom; pff wat heftig allemaal zeg. Tis ook niet niets wat er allemaal om je heen gebeurd dan. Fijn dat je je ei eindelijk heb gevonden! Hoop voor een goede treffer voor je
Thx!! Ben heeeeeeeel benieuwd naar morgen!! Ook hier aan het snotteren en hoesten sinds vorige week! Had in eerste instantie die link helemaal niet gelegd maar wat wordt ik blij als er morgen weer een streepje staat!! Dan voel ik mij acuut niet meer ziek 😂😂😂 Hoe gaat het met jou?
Ga nou niet testen..... straks maak je je idd zorgen omdat hij net iets lichter is.... niet jezelf gaan kwellen!! Trouwens jou test kan alleen maar lichter zijn!!! Zo'n mega dikke vette streep is niet te overtreffen 😜😜😜
Chats, hierbij twee testjes van mij op 9dpo en 10dpo (zijn wel van de vorige zwangerschap), en die lijken me toch echt een stuk lichter als de jouwe van 8dpo!
@chats, ik vind het ook erg bijzonder en een echte verassing. Je testje is ook al best duidelijk. Musschien zijn het er wel 2 Happyjoy nee vl heeft nog niks ondernomen en ik vind het ook erg lastig om er weer over te moeten beginnen. @hier niet getest vandaag, ook totaal geen testdrang deze keer. Ik voel me eigenlijk een beetje opstandig. Afgelopen nacht wat beroerd geweest en het gevoel dat ik me over het terrein moest slepen met de ronde. Ik had het vooral koud en was met vlagen best misselijk. Gelukkig voel ik me nu beter maar heb wel hoofdpijn. Menstruatiepijn is ook nog licht aanwezig. Ik wacht wel af. Misschien test ik morgen nog maar zit eigenlijk te denken om af te wachten of ik overtijd ga of gewoon ongesteld ga worden.
Bekijk bijlage 530179 Bekijk bijlage 530180 Heb ter afleiding mijn tuinspiegel maar onder handen genomen. Hier een foto van voor en na