Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoii dames!!

Zo heeeeel druk weekend gehad drie verjaardagen en met mn dochter naar de dierentuin en monkeytown geweest, maar ga zo als de kleine op bed ligt alles even goed terug lezen☺️

Deze wilde ik wel vast met jullie delen😁 net eindelijk een positieve ovulatietest!!

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Yessssss wat een goede en hoopvolle berichten hier 😀😀
    Spannend Toto!

@septembermom ik ga je vanavond op paars zegten😃

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Spannend Toto! Vrijdag dus al een testje wagen. Tweede urine geconcentreerder was bij mij ook en dat merkte ik pas laat op. Soms zit er dan niks anders op dan op je werk testen! Ik duim voor je!!

Septembermom wat fijn dat je je ei gevonden hebt! Veel plezier met klussen :D

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Yes! Ik schuif wat voor je op op het wachtbankje :)

5. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Noganoniem wat fijn jij ook een mooie ovulatietest! En goed benut ook al lees ik☺️ Fijn dat je ei eerder is gekomen! Aaahh wat een super schattig gedichtje had je! Hopen op een mooi Sinterklaas cadeautje voor jou!!

Elisabeth lief dat je na me vroeg:) ik ben zeker onzeker geworden door de vroege miskraam.. Zit nu mezelf al streng in te praten niet te blij te zijn met een licht streepje maar echt af moet wachten of ze goed oplopen.. Ik zou gezegend zijn met al een licht streepje absoluut, maar denk dat het wel een vreselijk spannende week zal worden dan..

Wauw jairy prachtige knaller!!

Romymama knap dat je wacht! Is uiteindelijk ook wel beter dan kun je al veel meer zien. Lekker afleiding zoeken dan gaat de tijd hopelijk snel!

Chats Haha jaa zie het al helemaal voor me erg he😂 dit moét echt onze maand worden helemaal voor jou!! Hoeveel dpo zit je? Wanneer ga je testen?

Lola en weetutniet spannend vandaag echo!! Hoop dat jullie die hier komen showen😁

Toto 6dpo alweer Oohh super spannend!! Vrijdag alweer de eerste tester, super spannend zeg ik ga heeeuuuul hard voor je duimen!

Mixed fijn dat het lekker rustig gaat beebje zit er nog steeds!! En lief dat je naar me vroeg:) inderdaad vandaag een positieve ovulatie test😁 dus morgen of overmorgen m'n ei.. Ik temperatuur deze maand dus ben benieuwd!
    Mijn NOD is nu wel later geworden; 6 december Elisabeth zou jij dat ook aan kunnen passen als je me op paars zet☺️ Ik heb granaatappel gehaald van POM.. Gister al gezellig gehad en vanavond sowieso weer en misschien morgen? Of is dat te veel?
    Oh en ik ga sowieso niet wachten tot NOD lekker 10 dpo al testen😇

6. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik zou vanavond en morgen doen septembermom! :)

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Septembermom vorige ronde hebben wij het elke dag gedaan vanaf positieve test tot tempverhoging

8. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Septembermom, ik zou ook vanavond en morgen doen!

We hebben de echo gehad. Het was nog zo pril (6.6 weken) dat het heel moeilijk in beeld is te krijgen. Maar we zagen een heel klein bewegend frommeltje met een knipperlichtje erin. Dus dat lijkt een mooi hartje te zijn. Over drie weken mag ik weer voor een echo, hopelijk dan een nog mooier beeld. Maar we genieten hier ook al van 😍

9. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ahhhh wat fijn Lola!!! Heb je ook een foto van je frummeltje?

10. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Wauwwww Lola!! Wat moet dat een ontzettend fijn gevoel zijn 😍

11. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Voor de meiden die meedoen aan mvm, hebben jullie gewoon de eerste urine opgevangen? En moet dit koel bewaard worden of? Hier komt ze morgen!

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @Romymama: je moet (zover je kan) alles opvangen de hele dag door. Je hoeft met niet koel te bewaren. Er zit namelijk in die potten een soort spul wat zorgt dat het hormoon oke blijft.

De eerste keer krijg je een kratje met 4 blikken en daarna wezenlijks 2 kratten. Dus je kan 8 flessen vullen van 2 liter denk ik. 😛😛😛

En ik zeg je alvar: die flessen muren met dat speciale spul. Dus als je het erin giet... neus dicht haha

13. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Haha iehhh, ik kan me al een voorstelling maken hoe dat moet ruiken 😂 Maarja voor t goede doel he!

En de urine die ze morgen wil voor het testen?

14. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Septembermom yes!!! Ik schuif ook een stukje op op het wachtbankje vele plezier met klussen

Lola wat fijn dat je een hartje hebt gezien! Laat je ons nog een foto zien?

Vandaag was de ovutest weer negatief, is gisteren ook nog positief gebleven. Lange piek gehad dus en ook flinke steken gevoeld. Kon er zelfs niet van slapen. Maar ei is gekomen nu hopen dat een zaadje mijn eitje heeft gevonden en het heeft bevrucht. Gisteren niet meer geklust alleen zaterdagochtend en zondagnacht/ochtend. Was wel lastig om tegen mijn vriend te zeggen, lieverd zullen we nog een keer proberen een kindje te maken want nu is het goede moment 😊 Heb granaatappelsap gehaald, wel een combisap met framboos ze hadden niks anders. Ja wel pure van zonnatura maar die was stervensduur. Heb ook een verse granaatappel gekocht hopen dat het meehelpt

15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Romymama, ik heb ochtendurine opgevangen en dit buiten de koelkast bewaard tot ze er was. Het hoeft niet gekoeld te worden.
    Die flessen waar je het straks mag in doen stinken inderdaad, vooral in de ochtend is het ales behalve een fijne geur. 😂

Lola, wat mooi dat je het hartje gezien hebt! Heb je een fotootje meegekregen?

Septembermom, ik zou ook vanavond en morgen doen! Mooie positieve ovutesten!!

16. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Bij deze een fotootje van onze mini:

17. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Aaaah wat ontzettend leuk om te zien, en eigenlijk best al duidelijk. Wow

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Wat een mooie echo! 😍 Ik vind hem ook al goed duidelijk, zo leuk!

19. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Thanks! De foto is wel gedraaid zie ik...
    Weetutniet, hoe was het bij jou?

Vraagje voor de zwangeren met al een kindje: ervaren jullie de zwangerschap (kwaaltjes) hetzelfde als bij de eerste?
    Ik was bij mijn dochter in de ochtend erg misselijk en toen veel overgegeven. Nu nog niet overgegeven, wel overdag wat misselijk en dan moet ik steeds kleine beetjes eten. Wie weet een ander geslacht...

20. Mixed

Mixed Niet meer actief

Lola geweldig die echo! Fijn dat je het hartje zag knipperen :D

Hier geen verschil. Had bij mn zoontje nergens last van en nu ook niet.

Septembermom; woehoee je eitje! Fijn zeg :)

Toto; spannend morgen! Succes. :)

Deel Deze Pagina