Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Hi happyjoy... ja alles is oke... thank god!
    had t gepost in "gesloten groep" ;)

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Oh chips daar heb ik al even niet meer gekeken, sorry! wat een opluchting... dubbel genieten nu! ❤

3. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Een jongetje, wat leuk Ster! Gefeliciteerd! En wat fijn dat alles goed was! :D

4. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ooh ster wat leuk een jongen!!! Gefeliciteerd en wat ontzettend fijn dat alles goed is.

Meiden bedankt voor jullie steunende woorden. Heb de brief ondertussen al een paar keer aangepast maar het is goed nu. Het omschrijft gewoon duidelijk wat ik voel. Ik heb in de brief ook aangegeven dat schrijven makkelijker voor me is maar dat mijn gevoel tussen ons in kan komen staan omdat ik meer en meer in mezelf keer omdat ik niet kan praten. Heb hem ook gevraagd me daarbij te helpen om dingen meer bespreekbaar te maken zo der me schuldig te voelen naar hem toe. Heb ook gevraagd waarom hij zich nog niet heeft laten onderzoeken, omdat hij het vergeet? Bang is voor de uitslag? De schuld bij hem legt? Ik zei een kindje proberen te krijgen doe je samen en niemand is "schuldig" als het niet wil lukken. Hopelijk leidt de brief tot een goed gesprek. Momenteel voel ik me al ietsje beter.

5. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Dank meiden 😉💙

Succes nog anoniem.. 👊🏻

6. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Noganoniem ik hoop ook op een goed gesprek voor jullie!

Ster wat leukkk een jongen💙💙💙!! En wat fijn dat alles goed is nu lekker genieten meid!!

Wat fijn dat jullie allemaal al oploop zien! Ik probeer nuchter te blijven maar van de test van vanmorgen werd ik ook erg vrolijk😁

Bijgevoegde bestanden:

7. Ster2016

Ster2016 Actief lid

24 sep 2016
    142
    3
    18
    Ohhh dat begrijp ik Septembermom!
    Maar ze lopen erg mooi op!!!! 🍀 Mooi!

8. Barbsan

Barbsan Fanatiek lid

1 mei 2015
    1.727
    690
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh Wauw! Wat loopt ie hard op zeg. Wat super!

9. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Jaaa, die is zeker al duidelijker als de twee van gisteren hoor!! Dit gaat gewoon helemaal goedkomen!! 😆 Spannend!!

10. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Yesss zo fijn om te horen! Ben echt blij dat jullie met me meekijken❤❤

11. Nog anoniem

Oh wow septembermom die loopt goed op, nu zeg ik ook gefeliciteerd!!!

12. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Ik zie m ook duidelijker worden Septembermom, spannend hoor. Wanneer ga je weer testen?

13. Chats

Chats Niet meer actief

Ster wat leuk een jongen!!!! En superfijn dat alles goed is bevonden!!!
    Hopelijk kun je nu steeds meer gaan genieten!!!

Septembermom ja hoor zelfs ik zie hem 😉😂😂😂
    Hoeveel DPO ben je?
    ook hier benieuwd wanneer je weer gaat testen haha
    Wil je op roze op de lijst?

14. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    @ nog anoniem: lieverd lieverd, ik kan het mij zo goed voorstellen hoe je je voelt. En ik vind het echt zo zo klote voor je. Echt het is je zo gegund. Fijn dat schrijven je geholpen heeft. Ik hoop echt dat je vriend inziet en hetzelfde wenst als jij.
    Lieve lieve noganoniem. Blijf ook van je afschrijven ook hier. Het mag en het is logisch! Hele hele hele dikke knuffel!!!!!😘😘😘

@Ster: een jongen!!!! Wouw!!!! 💙💙💙
    Gefeliciteerd 😀😀😀😀 wat super fijn zeg! Geniet!😘

@Septembermom: 9dpo en zo mooie test!!! Ik zeg ook gefelciteerd!!! Ook voor jou na alle ellende van de afgelopen tijd. Dat is je zo gegund! 😘💙💗💙💗💙
    Oleee oleeee 😀

15. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt lieve meiden voor jullie oordeel en de super lieve berichtjes❤ Dikke knufffels voor jullie😘 Zal vast tussen de oren zitten maar voel me nu echt zwanger. Heb symptomen die ik afgelopen maanden niet heb gehad. Geeft ergens stiekem een goed gevoel. Ik ga uiteraard morgen weer testen haha😂 Lief Chats maar ik wacht toch nog wel even met op rosé gaan:) wil toch wel eerst een hele duidelijke test☺️

16. Krullenboll

Krullenboll Actief lid

8 nov 2013
    379
    152
    43
    Vrouw
    Hbo-verpleegkundige
    Zuid-Holland
    #3256 Krullenboll, 8 apr 2017
    Laatst bewerkt: 8 apr 2017
    Nog anoniem: ik snap dat je je rot voelt en dat mag zeker !! Lucht vooral je hart hier en wat goed dat je ook je gevoelens uit in je brief.
    Hele dikke knuffel !!

Septembermom : zo die lopen snel op mag ik je alvast voorzichtig feliciteren 🎉🎉

Ster: een jongen wat leuk ! Gefeliciteerd 🎉

Hier : ik voel me weer echt super !! Ook veel meer energie.

Foto van mijn buikje. Gaat hard (en me boobs)

Bijgevoegde bestanden:

17. Nog anoniem

Elizabeth bedankt voor je super lieve berichtje.

18. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Krullenbol, wat een mooie buikje al! En ja die boobs groeien net zo hard mee haha.

Noganoniem, hoe is het nu met jou? Heb je nog met je mannetje gesproken?

Septembermom, ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar je testje morgen, die streep zal duidelijk genoeg gaan zijn. Let maar op 😉😁

19. Nog anoniem

Ff kort we zijn nog bij mensen op bezoek maar het gaat nu beter met me. Gisteren kort erover gesproken maar eigenlijk ook niet. Als de kinderen na het weekend weer weg zijn kom ik er weer op terug. Hij gaf wel aan dat er teveel is gebeurd de laatste tijd waardoor dat op de achtergrond schoof. Is ook veel gebeurd rondom de kinderen. Dus het klopt wat hij zegt

Sorry voor korte ego berichtje vandaag

20. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wauw krullenbol je ziet er heel mooi uit! En fijn dat het nu weer goed met je gaat!!

Noganoniem fijn dat het nu wat beter gaat.. hopelijk kunnen jullie er komend weekend goed over praten!

Deel Deze Pagina