Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Hier mega verschil. Bij zoon nergens last van.... nu....

@lola!! Wouw😍

2. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    NOD-lijst

28 november (1)
    BJlover - 37 jaar - 3e kindje - ronde 6

29 november (1)
    Toto - 36 jaar - Derde kindje - Ronde 6 na MA en MK

1 december (1)
    Krullenboll - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2

2 december (2)
    Reyna - 30 jaar - Eerste kindje - Ronde 11

3 december (1)
    Septembermom - 24 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

4 december (0)
    Nog anoniem - 38 jaar - Eerste kindje - Ronde 14

5 december (2)
    Chats - 33 jaar - Eerste kindje - Ronde 28

12 december (1)
    Barbsan - 20 jaar - Tweede kindje - Ronde 3

Wachtbankje (3), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Tuurtest (0)

-------------------------------------------------------------------------
    Bevallingslijst

8 juli 2017 (1)
    Liss90 - jaar - 2e kindje

11 juli 2017 (1)
    Lola1986 - 30 jaar - 2e kindje 💟
    Leii - 26 jaar - 1e kindje

12 juli 2017 (1)
    Weetutniet - 36 jaar - 3e kindje

13 juli 2017 (1)
    Elisabeth83 - 33 jaar - 2e kindje

14 juli 2017 (1)
    Mixed - 30 jaar - 2e kindje

15 juli 2017 (1)
    Romymama - 29 jaar - 2e kindje

17 juli 2017 (2)
    Jairy0811 - 26 jaar - 3e kindje
    Mamamd - 21 jaar - 1e kindje

Afspraken:
    22 november, Mixed, 1e echo en intake
    29 november, Jairy0811, Liss90, 1e echo en intake
    1 december, Elisabeth83, 1e echo
    5 december, Romymama, 1e echo
    5 december, Mamamd, 1e echo en intake
    7 december, Leii, intake gesprek

Sterretjes Barbsan*, Septembermom*, Toto* november

3. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Oeeeee Mixed jij bent morgen aan de beurt!

4. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Idd spannend Mixed! Heel veel succes morgen!!

Klachtjes, hier vrijwel gelijk denk ik. Herinner me het eerste begin niet zo goed meer.. Wil zeggen dat ik toen ook weinig klachten had.
    Wat ik nu ineens sinds vandaag heb; van die felle steken in de buurt van m'n stuitje! Ik heb tijdens m'n vorige zwangerschap rond de 20 weken bekkenklachten gekregen.. dat zal toch niet nu al beginnen?! 😳

5. Mixed

Mixed Niet meer actief

Jaa morgen! Vind het toch wel spannend nu. 1 nachtje slapen ;)
    Mn man moet helaas werken maar het echo filmpje sturen ze ook via je mail nog even door had ik begrepen. Hij vind het wel jammer, maar hij is zzp'er en pakt momenteel alle opdrachten die hij kan krijgen.

Dus ik ga alleen! Mn zoontje breng ik naar een vriendin. Hopen dat dat ook goed gaat. Ik ben een thuisblijfmama en hij is dus eigenlijk bijna nooit ergens zonder mij of zn vader. 🙈

Om 10.45 heb ik de afspraak! Hoop echt op een mooie echo en een fijn gesprek. Het is een nieuwe vk dus vind dat ook wel weer spannend. :)

Oh romymama, ik heb wel eens gehoord dat het zo vroeg al kan beginnen. Ik hoop het niet voor je! Dat zou echt balen zijn. Optijd naar een bekken fysio zou ik zeggen. 😊

6. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Wat spannend Mixed, veel plezier morgen met de echo. Ben zeer benieuwd

7. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Zal het allemaal wel goed gaan met Weetutniet, maak me beetje zorgen...

8. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Hier net een testje gedaan omdat ik niet voor aap wil staan bij mvm.

Weren jullie vanaf welke termijn de test lichter uit kan slaan ivm te veel HCG? Mijn controlestreep is nu donkerder dan de teststreep.
    Niet schrikbarend licht maar wel lichter dan ze zijn geweest..

9. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Even ter vergelijking. Bovenste is van 12 dagen geleden, onderste van nu.
    Begin m nu wel n beetje te stressen.. volgesmij is het nog te vroeg om licht uit te slaan vanwege teveel HCG.

10. Lola1986

Lola1986 Actief lid

8 okt 2016
    247
    2
    18
    Romymama, volgens mij hoef je niet te stressen hoor. Je hebt nog steeds een knaltest! Ik denk dat je je pas zorgen hoeft te maken als het hele lichte streepjes zijn (zoals voor je NOD). Ik krijg morgen MVM op bezoek. Zal dan eens kijken of mijn test ook iets lichter is dan 3 weken geleden.

11. Mixed

Mixed Niet meer actief

Oh romymama, het zou heel goed kunnen dat je testen vanwege te hoog hcg lichter worden met dit termijn. Ik zou zelf daarom nu niet testen. Je kan er alleen maar van in de stress raken. Het zit wss echt wel goed. De enige manier is een echo.

Ik denk dat jij gewoon even een echo moet laten doen. Dan ben je vast helemaal gerustgesteld. :) knuffel voor jou!

12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Romymama: je test ziet er echt prachtig uit hoor. Probeer rustig te blijven en anders idd een vroege echo doen dan heb je je zekerheid. 😘

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Romymama, je test ziet er inderdaad heel erg mooi uit en hij knalt goed. Vanaf dit termijn gaat je hcg heel erg stijgen, dus vanaf nu kan het wel degelijk zo zijn dat je testen daardoor lichter uitslaan. Ik zou daarom echt niet meer gaan testen als MvM is geweest, want het bezorgd je alleen maar onzekerheden en stress. Dikke knuffel in ieder geval.

Niemand al iets gezien van Weetutniet? Ik hoop in ieder geval dat alles goed is.

Hier is er qua verschil met de voorgaande twee zwangerschappen nog niks op te merken. Ik heb bij geeneen van hen enorm last gehad van misselijkheid, alleen met vlagen zoals nu ( al werd ik bij dochterlief ontzettend misselijk als ik in de auto zat, tot overgeven toe). Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, vooral straks tegen de 30 weken ( lekker ver vooruit al haha), want bij dochterlief liep ik met 34 weken al rond met hevige voorweeën en bij zoonlief vanaf 32 weken. Hopelijk mag me dat nu een beetje bespaard blijven. 😁

14. Chats

Chats Niet meer actief

#334 Chats, 22 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 nov 2016
    @ mixed succes! Laat je straks even weten hoe het was?

@lola wauw!! Prachtig om te zien en fijn dat alles goed is! Mvm geweest? Goed van je om mee te doen!!!

@toto ik hoop van harte dat de klachten horen bij zw, maar heb zelf dit elke bijna maand-- waardoor ik denk dat het raak is:( wrs hormonen. Wel spannend hoor---

@romymama ik weet niet precies mijn NOD omdat ik deze ronde niet heb getest dus kan dat mooi als excuus gebruiken om te testen :D
    hoe was mvm en jou test?

@ Elisabeth nog bloedverlies gehad? En idd hoop ik ook dat alles goed is met weetutniet.....

NOD: We zitten bijna allemaal op het wachtbankje :)
    Reyna en barbsan hoe gaat het met jullie??
    Moeten we al opschuiven op het bankje? Of sla je deze ronde over barbsan (heel begrijpelijk!!!)

Mamamd hoe gaat het met jou?

15. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Romymama ziet er keurig uit hoor, maak je geen zorgen.

Ja spannend weer op het wachtbankje. Voel me in ieder geval meer "rustig" omdat ik weet dat ik naar de gynaecoloog kan. Denk dat ik me daardoor ook beter in zal kunnen houden met testen. Heb nu zoiets van zie het wel. We hebben het in ieder geval op het goede moment gezellig gemaakt meer kunnen we niet doen.

Weetutniet ben ook benieuwd hoe het met je gaat

Mixed ben benieuwd hoe je echo was.

16. Chats

Chats Niet meer actief

Hoe gaat het met je? Nog getest??

17. Leii

Leii Actief lid

29 jul 2016
    207
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes met de echo Mixed, hopelijk is alled goed😃

18. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Waauww lolaa😍😍 prachtige echo!!

Oh mixed super spannend vandaag ben jij aan de beurt!! Hoop dat je je echo ook hier komt showen😁 veel plezier!!

Romymama zou me geen zorgen maken hoor hij is gewoon nog knal! Ik zie in het topic dat je geopend hebt dat meerdere al vroeg ene lichtere test hadden door veel hcg dus denk dat dat het is..

Okee meiden bedankt voor jullie advies jullie zeggen dus allemaal vanavond nog een keer☺️ Weet alleen niet of dat gaat lukken mennn wat heb ik pijn in m'n onderbuik zeg! Voelt alsof m'n baarmoeder bont en blauw is en steeds zeurende menstruatiekrampen puh! Hopen dat het vanavond minder is, maar heb anders het idee dat het echt pijn gaat doen😔 nooit eerder gehad gek zeg..
    Net ook nog knal positieve ovulatietesten dus hoop dat het vanavond nog lukt!

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Mixed als het goed is ben je al aan de beurt geweest! Spannend!! Ben benieuwd!!

Septembermom, wat vervelend dat je zo'n last hebt net nu. Als hij nu nog knalt zou ik toch proberen vanavond even op de tandjes te bijten. :D

@ hier: echt bizar. Ik ben nog ff naar de action gegaan (shame on me), want ik wilde wel eens weten hoe de test zou uitslaan na een grote beker thee, dus weinig geconcentreerde urine.
    Ondertussen ook echocentrum proberen te bellen want ik denk dat dat toch wel zou helpen bij mij als ik even een blik kan werpen maar die namen dus niet op.
    Heb dus een test met 1e plas, 2e plas en 3e na gedronken te hebben. Verschil in concentratie van urine was erg groot.
    Zal ook een foto plaatsen zometeen..

MVM ook geweest en heb expres die heel lichte urine gepakt om te testen.

20. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Zie hier het resultaat:

Deel Deze Pagina