Club NOD 1-7 november 2016 gaat door tot geheel roze

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Elisabeth83, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

Chats Niet meer actief

Nog anoniem straks heb je hetzelfde als mij!!! Ook de hele cyclus testen en maar geen positieve ov-test krijgen en denken dat je geen eisprong hebt en dan ineens zwanger zijn 🙈🙈
    Ben benieuwd wanneer je je ei hebt! Lekker vooruitzicht vakantie. Ga je ook weg of gewoon lekker bij huis?

Jairy: Hier voel ik soms helemaal niets en dan ineens van alles haha
    Sinds eergisteren kan ik tijdens het eten ineens geen zin meer hebben in eten, heel raar haha
    Ik merk ook dat ik veel langzamer eet! Heel irritant als je haast hebt haha
    Mijn buik begint te groeien- darmenbuik 🙈🙈 #Avonds knoop los.
    En voor de rest moe, moe, moe, moe, moe
    Ik kan de hele dag wel slapen behalve morgens vroeg want dan moet ik (om 6 uur!!) uit bed om te eten# honger!!!!!!!!! Doe ik dat niet- heb ik inmiddels ontdekt- dan heb ik daar de hele dag last van
    Zolang ik maar elke 2 uur eet gaat het goed anders wordt ik wel misselijk 🤢🤢
    Kortom: ik voel mij op zo'n moment dus echt zwanger en dat doet mijn vertrouwen in deze zwangerschap goed ☺️☺️
    Ik ben zoooooo benieuwd naar woensdag!!! Ik hoop zo dat alles goed is! 🍀🍀🍀

2. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Haha dat is precies waar ik ook aan dacht, dadelijk spot ik mijn ei niet net zoals jij. Nou zou mooi zijn als ik deze ronde ook zwanger zou raken maar geloof er nog steeds niet in. Heb in ieder geval op het werk geregeld dat ik na mijn diensten meteen weg kan deze week zodat ik snel thuis ben. Fijn dat ik begrip krijg

Ik word net geappt door iemand die ik van het forum ken heeft in een nod groepje gezeten waar ik ook zat. Haar vliezen zijn gebroken en ze is zo bang. Ik zei heb toch nachtdienst dus je mag me gerust bellen als je vannacht weeen krijgt en bang bent. Dus vannacht ben ik ws geruststellende hulp op afstand

3. Chats

Chats Niet meer actief

Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn!!! Succes komende week!!!

Oeh spannend!!! Heb je een tweede baantje erbij 😜😜
    Hoeveel weken is ze?

4. Nog anoniem

Donderdag is ze uitgerekend.

Thnx voor het succes wensen, we doen ons best. En dan weer op dat eeuwige wachtbankje.
    Maar heb genoeg afleiding volgende week, de kindjes komen hier een weekje logeren

5. Nog anoniem

Zo raar, heb op mijn werk nog een testje gedaan en het tweede streepje is nog nauwelijks te zien. Had 2 uur gewacht voor ik naar de wc ging en urine was geconcentreerd. Ik voel wel zoals altijd rond de eisprong druk in mijn lies alsof er een luchtbel zit. Ik snap het niet. Heb nog een testje bij me dus straks nog maar eentje doen. Die knaller zou toch bijna moeten komen zit vandaag op cd 14

6. Nog anoniem

Bekijk bijlage 531131

Bekijk bijlage 531132

Gelukkig is de tweede weer wat donkerder, tweede foto is van mijn rijtje waarvan de onderste van vanmiddag is, zoals ik het zo zie zou je dus idd zomaar je piek kunnen missen.wist niet dat je lh zo erg kon schommelen op 1 dag. Weer wat geleerd dus. Maar in ieder geval nog geen knaller gehad dus morgen weer verder testen

7. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    @ Septembermom: Jeeee wat een knaller meid op 16 dpo! Hartstikke fijn. Nu proberen te genieten!

@ Lv'tje: Wat balen dat de iui niet gelukt is... Hopelijk biedt de volgende jullie meer geluk! Begrijp ik het goed dat jullie anders hierna overgaan naar IVF? Spannende tijden! Duimen draaien.

@ Jairy: Jaaa de eerste symptomen! Haha. Ergens natuurlijk heel balen als je misselijk bent, maar ook zo fijn om even bevestiging te krijgen he? Fijn dat je gevoel in ieder geval beter is, vaak klopt dat gevoel wel... Nog maar 1 nachtje slapen tot de echo morgen!

@ Chats haha dat herken ik wel dat langzame eten en er ineens geen zin meer in hebben! 's morgensvroeg kon ik alleen vanille vla hebben, dit helpt ook goed tegen misselijkheid. Misschien een tipje als je daar smorgens last van krijgt??

@ Noganoniem: je knaller lijkt er toch aan te komen...dan wordt 't gewoon een verlaat paasei ;) Ik las ergens dat je vroeg naar mijn werk.. Volgensmij was dat Barbsan. Hier nog gewoon aan het werk, maar afgelopen week een paar dagen vrij geweest omdat t erg rustig was. Wellicht kom je daarmee in de war.

@ Hier: Afgelopen weekend de babykamer in orde gemaakt, helemaal klaar nu! Nu is het wachten op de meubels voordat we verder kunnen met inrichten. Levering stond eigenlijk gepland voor half mei, maar denk dat ik ga mailen of ze wellicht al eerder kunnen komen. Paar dagen vrij van het werk hebben me goed gedaan, mn buik is in 4 dagen tijd echt weer wat gegroeid! Maar alsnog... mensen zien niet dat ik op de helft zit haha. Afgelopen zaterdag nog op een verjaardag; "Oh ben je zwanger, wat leuk.. gefeliciteerd! Hoe ver ben je" Uhm... op de helft... "Watttt.... waar dan!?" Enerzijds natuurlijk fijn, wat er nu niet aan zit hoeft er ook niet af, maar frustrerend is 't wel haha.

8. Chats

Chats Niet meer actief

Thx habbyjoy voor de tip! Ik hoop het niet nodig te hebben haha

Kan me voorstellen dat je idd nu ook het kamertje compleet wil hebben incl meubels. Laat je hem hier nog ff zien op een foto?
    Zwanger zijn vraagt nog veel van je geduld hè haha.
    Eerst Dat eeuwige lange wachtbankje en dan ben je eindelijk zwanger komen ze met levertijd aanzetten 😠😠😠😠
    Geniet van je mooie kleine buik en dat je nog lekker veel kan doen zonder dat deze in de weg zit! Ik spreek je over 16 weken wel weer 😜😜😜

9. Nog anoniem

Bekijk bijlage 531197

Ff kort hoor kom later wel uitgebreider.
    Ik kan het niet meer volgen. Nog steeds geen knaller.
    Vandaag cd 14. Of het wordt een lange cyclus of ik heb gewoon geen eisprong deze keer

10. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    zou t kunnen dat je m gemist hebt noganoniem? Korte piek gehad misschien... Of een wat langere cyclus idd. H

11. Nog anoniem

Ik weet niet of ik hem gemist heb, wat me wel opvalt is dat ik tot voor 2 dagen geleden veel slijmverlies had en nu nagenoeg "droog" ben. Heel vreemd deze keer. Maar goed we blijven deze week gewoon nog vrolijk dooroefenen en doortesten. Heb ook weer testjes mee naar het werk. Voel wel zowel rechts als links weer een soort van ovulatiepijn, een luchtbel, maja dat kunnen ook mijn darmen zijn, mijn buik is namelijk ook weer wat opgezet. We wachten het wel af en ik blijf jullie op de hoogte houden.

Klopt idd dat ik informeerde naar je werk, heb je idd door de war gehaald met barbsan haha dementie light.

12. Nog anoniem

Bekijk bijlage 531210

Net weer een testje gedaan, volgens mij gaan we toch richting een piek. Een dag later dan verwacht maar beter dan helemaal niet. Ben benieuwd hoe het testje straks is en vanmiddag als ik uit bed ben. Hoop dan toch die knaller te hebben

13. Nog anoniem

Bekijk bijlage 531212

Sorry voor de.spam, maar heb net nog een keer getest en zo te zien gaat het de goede kant op. Denk dat ik vandaag mijn positieve test wel ga krijgen, weet nog niet of hij gaat knallen dus zal morgen of overmorgen ws mijn eisprong hebben. Wordt dan wel een langere cyclus helaas. Maar ik houd mijn nod gewoon op 3 mei

14. Nog anoniem

@septembermom ik wil je heel veel succes en plezier wensen met de echo vandaag, ik duim voor je dat alles er goed uitziet!!!

15. Chats

Chats Niet meer actief

Jairy heel veel succes vandaag!!! 🍀🍀🍀 ik duim voor je 🍀🍀
    Hoe laat mag je?

Septembermom ook vandaag? Heb ik iets gemist ??

16. Chats

Chats Niet meer actief

Ik vond dat altijd heel lastig met deze testen om mijn piek eruit te halen.
    En ben ook geen goeie ov-tester is wel gebleken hè haha
    Dus ik durf niets te zeggen. Succes en ik hoop dat het raak is, met of zonder ov piek!!

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel, ik mag om half 1 dus dat is vrij optijd al. Ik ben nu al op van de zenuwen en er zelfs kots misselijk van, ik hoop zo dat de echo goed is.

18. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Oh Chats ook al de bekende symptoompjes! Niet altijd fijn maar wat moet het goed voelen zo duidelijk zwanger te zijn!

Geldt ook voor Jairy! En kan me voorstellen dat dit voor jou vreselijke spannende dagen zijn met flashbacks naar toen het op de echo later bleek niet goed gegaan te zijn. Ik wil je heel veel succes, maar ook heel veel plezier wensen bij de echo vandaag! Ik hoop dat alles goed zit, ik duim! Ik hoop dat je ons niet lang in spanning houdt🙈

Ik heb vandaag geen echo helaas, over twee weken pas☺️ Wel komt vandaag mvm hier om 13u, misschien dat daar de verwarring vandaan komt:)

Happyjoy wat fijn dat jullie het kamertje al zo goed als klaar hebben. Wat lijkt het me heerlijk om daar mee bezig te zijn en al lekker in te richten! Ik ben ook benieuwd of je er nog een fotootje van laat zien:)

Noganoniem de testjes lijken wel wat donkerder te worden ik hoop dat je knaller nu snel komt en je cyclus niet veel langer wordt dan je gewend bent!

Hier: ook al last van de kwaaltjes vooral hele opgezette buik maar dat wisten jullie al. Verder erg vermoeid hele dagen en best regelmatig hoofdpijn; gewoon een niet fit gevoel. Wel heb ik weinig last van puistjes. Had ik bij mn vorige zwangerschap wel veel last van, naja misschien komt dat nog hoop het niet.

19. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

21 jun 2016
    848
    10
    18
    Noganoniem; ze lijken nu idd weer op te lopen... hopelijk heb je snel je knaller te pakken. Is jouw luteale fase zo lang dat je denkt dat je NOD daardoor verschuift?

Jairy; Heel veel succes vandaag meid! Ik zal heel hard duimen! Kom je je plaatje ook nog even showen?

Septembermom; Succes met MVM vandaag! Gezien de laatste knaltest die je had zal deze test ook zeker gaan knallen!

@ Hier; had de discussie over MVM even gemist.. Ik had er zelf ook graag aan mee gedaan maar kwam er niet voor in aanmerking helaas. Heb met de curretage in juli een bloedtransfusie gehad waardoor het niet mag.
    Ik zal een foto van het kamertje showen zodra de meubeltjes erin staan, het is zo kaal nu!

20. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Dankjewel meiden, als alles goed is dan kom ik natuurlijk de echo showen en ik zal zeker laten weten hoe het is gegaan.
    Nog een paar uurtjes aftellen. pff...

Deel Deze Pagina